Ja dit.quote:
quote:Gaslucht op Centraal Station
vrijdag 08 oktober 2010 | 10:59 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 08 oktober 2010 | 11:11
DEN BOSCH - De brandweer heeft vrijdagochtend op het Centraal Station is Den Bosch poolshoogte genomen, omdat er een melding was gedaan van iemand die een 'sterke gaslucht' had geroken.
Op het station bleek echter niets aan de hand. Voor de zekerheid komt de Gasunie later de ochtend metingen doen.
Ja he.quote:
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..
fietsenplasser? Wat hebben jullie daar allemaal niet aan uitschot..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..
Jij moet niet zo slapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:49 schreef kutkabouter het volgende:
wa denkte gij nouga eens gauw naar mijn topic
ik maak 'm toch vol, dan maak ik ook een nieuw topicquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik maak 'm toch vol, dan maak ik ook een nieuw topicbovendien is mijn TT veel beter dan deze ontzettende kutgrap
waarom denken jullie nog steeds dat heel die neus mij uberhaupt iets interesseert?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wees blij dat ik niks over een neus heb gezegd in de TT.
Da's ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom denken jullie nog steeds dat heel die neus mij uberhaupt iets interesseert?
heul nietquote:
Hoiquote:
Ga jij dan maar naar je eigen haakjestopic.quote:
je hebt het dus wel gelezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij dan maar naar je eigen haakjestopic.
Ik zat toen op schoolquote:
Jajaquote:
quote:
quote:
Zeg maar.quote:
Nee ik moet studerenquote:
quote:
Maar had anders wel iets geweten hoorquote:
Onzin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar had anders wel iets geweten hoor
quote:
quote:
Ik durf niet meerquote:
Hoezo niet?quote:
Weet ik 'tquote:
Nouja 't zal wel.quote:
Aan jou heb ik ook niks.quote:
Nee wie wel. Zelfs ikzelf nietquote:
Keihendig.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha, ben toch niet van plan om een Antonietje te doen hoor
Niet grappig.quote:
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?quote:
Dat jij die niet kent ligt meer aan jou dan aan hem.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?
Ja, mijn mannelijkheid weerhoudt me ervan om GTST te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij die niet kent ligt meer aan jou dan aan hem.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
Kamerlings revolver
[ http://i91.photobucket.com/albums/k313/Stoat_2006/suiciderevolver-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Nouja, onder een steen... dat ik geen verstand heb van dat soort dingen wil niet zeggen dat ik onder een steen heb geleefdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef FedExpress het volgende:
bdh heeft onder een steen geleefd en probeert nu zijn gezicht te redden met een poging tot humor.
FAIL!
en goedemiddag
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik wist ook niet waar hij van was en wie zn vrouw was. Nu hij dood is wel..
Het moet nog 10-10 wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het is weer bijna 11-11![]()
![]()
![]()
![]()
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
Boeie, nog maar een maandjequote:
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Boeie, nog maar een maandjeBij veel vrienden kriebelt het ook al zo erg. Dus ben gelukkig niet de enige.
Over 2 weken mag de rood wit gele sjaal weer om.
En volgende week mag het kieltje weer aan
![]()
Nep Bosschenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
quote:
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooiquote:
Wel jouw Bossche Bollenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooi![]()
[..]
Wel jouw Bossche Bollen
Ben diep teleurgesteld Bijdehandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooi![]()
[..]
Wel jouw Bossche Bollen
Ach, over een tijdje dan woon ik in Den Bosch. Zal wel tussen nu en 5 jaar zijn. Dan ga ik carnaval vieren en Bossche Bollen leren eten. Nu, anno 2010, woon ik nog vrolijk thuis, en kan ik lekker studeren zonder al te veel kopzorgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ben diep teleurgesteld Bijdehand
Wat heb je eigenlijk tegen carnaval? Over 5 jaar woon ik overigens in de binnenstad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje dan woon ik in Den Bosch. Zal wel tussen nu en 5 jaar zijn. Dan ga ik carnaval vieren en Bossche Bollen leren eten. Nu, anno 2010, woon ik nog vrolijk thuis, en kan ik lekker studeren zonder al te veel kopzorgen
Laat mij ook een grapje makenquote:
Ik heb niks tegen carnaval, sterker nog, ik ben blij dat het er is. Een grote feestende menigte, iedereen gezellig enzo, hier kan het, maar boven de rivieren niet. Maar het is niks voor mij om het te vieren. Hou niet zo van feestende menigten en grote druktes enzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen carnaval? Over 5 jaar woon ik overigens in de binnenstad.
Je houd niet van drukte maar wil wel in de binnenstad wonen? Nja je moet het gewoon vieren.. je went er wel aan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen carnaval, sterker nog, ik ben blij dat het er is. Een grote feestende menigte, iedereen gezellig enzo, hier kan het, maar boven de rivieren niet. Maar het is niks voor mij om het te vieren. Hou niet zo van feestende menigten en grote druktes enzo.
En ik wil dan ook in de binnenstad wonen dus misschien worden we buren
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Carnaval: Na afloop niet meer weten dat je een godsvermogen hebt uit gegeven, met 10 lelijke meisjes hebt lopen plekken en 10 dagen ziek op bed liggen met griep, verkoudheid en zere ribben.
En dat is niet wat carnaval is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Carnaval: Na afloop niet meer weten dat je een godsvermogen hebt uit gegeven, met 10 lelijke meisjes hebt lopen plekken en 10 dagen ziek op bed liggen met griep, verkoudheid en zere ribben.
Toch raar dat ik daar nooit last van heb allemaal...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
ja, toen was jij zeker een 16 jarig vmbo sletje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
15 jaar geleden was carnaval nog leuk.
vmboquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, toen was jij zeker een 16 jarig vmbo sletje?snap ik dat het dan leuk is
Er is een verschil tussen een grote menigte/volle cafe's en een drukke binnenstad. Hou ook niet van uitgaan maar meer van terrassen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je houd niet van drukte maar wil wel in de binnenstad wonen? Nja je moet het gewoon vieren.. je went er wel aan.altijd kippenvel.
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een grote menigte/volle cafe's en een drukke binnenstad. Hou ook niet van uitgaan maar meer van terrassen.
Ja, met een snee in je neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaan
dat het koud is voel je op een gegeven moment toch niet meer
hilarisch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met een snee in je neus (neus) merk je toch niet hoe koud het is, dat klopt.
Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaan
dat het koud is voel je op een gegeven moment toch niet meer
quote:
Als je dan gaat rennen maak je waarschijnlijk van je neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.
Niks mis meequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.
Als je van blauw houdt moet je de ballen van kutkabouter eens zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:
BLAUW, BLAUW, IK HOU VAN JOU! ENE KEER PER JAAR, HELEMOAL GIN GEMAUW
Ja op zo'n manier snap ik het nog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
[ afbeelding ]
En dan veel brandewijn drinken om warm te blijven
Zonder instrument moet je lekker in de spiegeltent gaan staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier snap ik het nog.
Maar zonder instrument..
Doordeweeks is dat veel leuker. Dan zie je mannen van 40+ geilen op meisjes van 20quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:
Gisteravond was ik toevallig weer eens in DB. Even in de Caroussel gekeken... is dat tegenwoordig een nichtentent geworden ofzo?
Is het nu geen moesson bij jou in de jungle?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
man het is 20 graden buiten men heeft het over carnavallen..
Daarom. Tijd voor de winter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
Het vrouwvolk dat binnen was was of 40+ of 100 kg schoon aan de haak. De meeste mannen deden hun best om zo nichterig mogelijk over te komen op de dansvloer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat veel leuker. Dan zie je mannen van 40+ geilen op meisjes van 20
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom. Tijd voor de winter.
Dat is altijd al zo'n kansloze tent geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:
Gisteravond was ik toevallig weer eens in DB. Even in de Caroussel gekeken... is dat tegenwoordig een nichtentent geworden ofzo?
ik wilde meer aangeven dat het gewoon te druk is binnen met carnavalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier snap ik het nog.
Maar zonder instrument..
Viel vroeger wel mee later op de avond. Was daar weleens gezellig. Zag dat naast de Kees Kroket nu 'n apres ski club zit. Dat moet ook kansloos zijn. Niet kunnen checken, want die tent was gesloten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo'n kansloze tent geweest.
Natuurlijk is het druk met carnaval. Maar om daarom buiten door te feesten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wilde meer aangeven dat het gewoon te druk is binnen met carnaval
die sneeuw vond ik net zo goed a-relaxt hoor, daardoor ben ik toen echt monsterlijk hard op m'n muil gegaan
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Viel vroeger wel mee later op de avond. Was daar weleens gezellig. Zag dat naast de Kees Kroket nu 'n apres ski club zit. Dat moet ook kansloos zijn. Niet kunnen checken, want die tent was gesloten.
Maar wel heerlijk om mensen te zien pleurenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja alleen is sneeuw en gladheid kut.
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.
De naam van die tent voorspelde al weinig goeds inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.
Wat heeft dat nou weer met de naam te maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
De naam van die tent voorspelde al weinig goeds inderdaad.
Nou..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk om mensen te zien pleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je komt ze overal tegen hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met de naam te maken.
Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet
Apres skiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid.
Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou..OgermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.
Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.
Sneu is dat zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sneu is dat zegHier is dat volgens mij niet zo veel. Hier slaan ze je liever in elkaar
Slow motionquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OgermIk ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte
Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slow motion
Gelukkig had je niks dan.
Tsja, zolang de politie niks doet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzag![]()
Daar hoeven ze tegenwoordig niet meer voor op een terrasje te zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Tsja, zolang de politie niks doet...
Politie is sowieso slappe hap, maar ze zijn tevreden zolang ze maar boetes uit kunnen delenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...
Voor jou welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach de politie doet ook zn best.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou wel
Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat voor beeld had jij daar van dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar gaat gaat beeld van de politie.
Misschien iets beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor beeld had jij daar van dan?
Toch niet té goed he.quote:
Nee hoor.quote:
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Daarom hebben ze in Amerika The Punisherquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.
Ik kan het ze wel aflerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.
Ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. Plus rond etenstijd een alcoholcontrole.
Zo zijn ze dan weer wel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom hebben ze in Amerika The Punisher
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?quote:FBI-agent Frank Castle (Thomas Jane) wil zijn gevaarlijke undercover-werk verruilen voor een normaal leven met zijn gezin. Dan dringen gangsters in opdracht van misdaadbaas Howard Saint (John Travolta) zijn huis binnen en vermoorden zijn vrouw en zoon. Hierdoor bedenkt Castle zich in zekere zin en trekt hij er op eigen houtje op uit om op gewelddadige wijze wraak te nemen op de daders.
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
In de strip is hij de held van de politiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
Ok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.
Ik niet. En dat is vaker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoor
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de strip is hij de held van de politie
Ah was het jou ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik niet. En dat is vaker.
Gekke site's bezoek jij.
Die is awesomequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?quote:
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?
Zucht boeiendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.
Je vroeg het toch.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik ga er naar school
Misschien kom ik er over 2 jaar wel op kamers![]()
Dat wou ik even kwijt
Dan kan je bij mij en rofl komen wonenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik ga er naar school
Misschien kom ik er over 2 jaar wel op kamers![]()
Dat wou ik even kwijt
de HASquote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij en rofl komen wonen
Sjansbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij en rofl komen wonen
Duurt nog wel ff voordat we er wonenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
de HAS![]()
[..]
Gezellig!Als het centraal is bij station en school en niet te duur, vind ik het al gauw best
Ja sjansen via internetquote:
Ja.quote:
Je haren zitten mooi vandaagquote:
Volgens mij gebeurt hier net zo veelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Binnen 2 jaar ga ik ook richting de stad. Hier gebeurt namelijk niks.
Niks dus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt hier net zo veel
Jup. Maar dan ook echt niks.quote:
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?
Tsja. Zoveel gebeurt er dusquote:
Laat staan als er echt een keer iets gebeurt.quote:
Dan vergaat de wereldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat staan als er echt een keer iets gebeurt.
Hoezo kansloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?
Komt CNN ook filmen enzo. Eindelijk wat nieuws in Rosmalen.quote:
Er wonen buitenlanders in de straat, omg omg omg omgquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt CNN ook filmen enzo. Eindelijk wat nieuws in Rosmalen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er wonen buitenlanders in de straat, omg omg omg omg
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Jij hebt buitenlanders in je straat!
Een gezinnetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Jij hebt buitenlanders in je straat!
Allemaal in dat boeren gat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een gezinnetjeJe hebt er weinig last van, maar een straat verderop wonen Roma en die zijn kut
Ja was te verwachten als je op stand woont.quote:
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal in dat boeren gat.![]()
Gelukkig wonen die Roma's niet in je straat dan.
Bah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja was te verwachten als je op stand woont.
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.quote:
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.
Nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.![]()
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.quote:
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.
Nee je begon zelf over die bolwoningen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.
Toen ik nog op de Kruiskamp woonde, woonde daar ook geen buitenlanders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je begon zelf over die bolwoningen.En als je geen buitenlanders daar hebt woon je in een groot huis dus da's toch simpel en genoeg ook.
Laterss veel plezier!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, ik ga naar terras mensen'dios
Leren voor privaatrechtquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat gaat dit topic toch hard, ik kan het maar niet bijhouden![]()
Behavle als het een msn-gesprek wordt, dan blijkbaar ineens wel![]()
Wat gaan jullie allemaal doen op deze zonnige zondag?
Lekker slapen en wakker worden zo idd jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb goed geslapen want ik was de BOB gister.
Heerlijk is dat een keer he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Lekker slapen en wakker worden zo idd ja![]()
Ik was geen BOB maar toch lekker aan de sinasen daarom ook heerlijk geslapen en heerlijk wakker geworden
Ja ik HAAT het.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heerlijk is dat een keer he?
[..]
Ja ik HAAT het.![]()
multiple-choicequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je niet onzin invullen en hopen dat het nog goed is ook?
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgklinkt lekker
ja, we gaan de laatste tijd weer hardquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat gaat dit topic toch hard, ik kan het maar niet bijhouden![]()
Behavle als het een msn-gesprek wordt, dan blijkbaar ineens wel![]()
Daar kun je toch zelf voor zorgen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgklinkt lekker
Lamballen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Het gebeurt echt nooit.quote:
Je kan ook zorgen dat het antwoord op elke open vraag SEKS IS LEKKER is, maar dat doe je gewoon nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, we gaan de laatste tijd weer hard![]()
Ik heb vanmorgen gesport, verder ga ik niet veel meer doen vandaag denk ik. En jij?
[..]
Daar kun je toch zelf voor zorgen?
Je kan toch gewoon gokken.quote:
Dan kan je toch nog net zo goed het verkeerde kiezen. Bijv. alles A terwijl alles D is.quote:
Ja, dat is ingecalculeerdquote:
Weet je 3 vragen van de 50 niet WHOPPA 1 punt erafquote:
Leraren hebben net zo'n hekel aan studenten als STquote:
Leraren..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leraren hebben net zo'n hekel aan studenten als ST
Holy shit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
ik word net wakker
dat wordt een brinner dalijk
Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijktquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leraren..
Dan noem je ook iets op.
Wauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijkt
ik dacht precies hetzelfde toen ik naar de tijd keek op m'n mobielquote:
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NLquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NL
Niet fijn om te weten hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij ook weer waar ze zich mee bezig houdt.
Nee. Maar ook geen natte dromenquote:
quote:
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.quote:
Ach wat, boven de elf beslist zelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.![]()
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach wat, boven de elf beslist zelf.
Gingers hebben geen zielquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja mijn ziel hoeft niet verkloot te worden.
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Paling hoort niet in een vijver.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Maar het kan er wel in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paling hoort niet in een vijver.
quote:
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Kanker dan op naar Neusland (neusquote:
Over matige humor gesproken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
dat was toch gisteren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaag![]()
En die homo die is allemaal van die dingen aan het zeggen die ik niet echt vind kunnen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Vandaag moest vandaar zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was toch gisteren?
welke homo? fed?
Dat je me een knuffel zou willen geven snap ik. Ik ben een man. Duh.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Alweer die vraag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Wat voor pillen heb jij op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Sommige mensen hopen dat ik dan ja zeg en dan zeggen ze tegen mij dat ze er verandering kunnen brengenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.
Nee maar sommige dingen moet je verdedigenquote:
Dat wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar sommige dingen moet je verdedigen
Ben blij dat je het met mee eens bentquote:
Bijna ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|