Ja dit.quote:
quote:Gaslucht op Centraal Station
vrijdag 08 oktober 2010 | 10:59 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 08 oktober 2010 | 11:11
DEN BOSCH - De brandweer heeft vrijdagochtend op het Centraal Station is Den Bosch poolshoogte genomen, omdat er een melding was gedaan van iemand die een 'sterke gaslucht' had geroken.
Op het station bleek echter niets aan de hand. Voor de zekerheid komt de Gasunie later de ochtend metingen doen.
Ja he.quote:
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..
fietsenplasser? Wat hebben jullie daar allemaal niet aan uitschot..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien om die fietsenplasser slim af te zijn..
Jij moet niet zo slapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:49 schreef kutkabouter het volgende:
wa denkte gij nouga eens gauw naar mijn topic
ik maak 'm toch vol, dan maak ik ook een nieuw topicquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik maak 'm toch vol, dan maak ik ook een nieuw topicbovendien is mijn TT veel beter dan deze ontzettende kutgrap
waarom denken jullie nog steeds dat heel die neus mij uberhaupt iets interesseert?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wees blij dat ik niks over een neus heb gezegd in de TT.
Da's ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom denken jullie nog steeds dat heel die neus mij uberhaupt iets interesseert?
heul nietquote:
Hoiquote:
Ga jij dan maar naar je eigen haakjestopic.quote:
je hebt het dus wel gelezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij dan maar naar je eigen haakjestopic.
Ik zat toen op schoolquote:
Jajaquote:
quote:
quote:
Zeg maar.quote:
Nee ik moet studerenquote:
quote:
Maar had anders wel iets geweten hoorquote:
Onzin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar had anders wel iets geweten hoor
quote:
quote:
Ik durf niet meerquote:
Hoezo niet?quote:
Weet ik 'tquote:
Nouja 't zal wel.quote:
Aan jou heb ik ook niks.quote:
Nee wie wel. Zelfs ikzelf nietquote:
Keihendig.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha, ben toch niet van plan om een Antonietje te doen hoor
Niet grappig.quote:
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?quote:
Dat jij die niet kent ligt meer aan jou dan aan hem.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?
Ja, mijn mannelijkheid weerhoudt me ervan om GTST te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij die niet kent ligt meer aan jou dan aan hem.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
Kamerlings revolver
[ http://i91.photobucket.com/albums/k313/Stoat_2006/suiciderevolver-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Nouja, onder een steen... dat ik geen verstand heb van dat soort dingen wil niet zeggen dat ik onder een steen heb geleefdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef FedExpress het volgende:
bdh heeft onder een steen geleefd en probeert nu zijn gezicht te redden met een poging tot humor.
FAIL!
en goedemiddag
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik wist ook niet waar hij van was en wie zn vrouw was. Nu hij dood is wel..
Het moet nog 10-10 wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het is weer bijna 11-11![]()
![]()
![]()
![]()
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
Boeie, nog maar een maandjequote:
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Boeie, nog maar een maandjeBij veel vrienden kriebelt het ook al zo erg. Dus ben gelukkig niet de enige.
Over 2 weken mag de rood wit gele sjaal weer om.
En volgende week mag het kieltje weer aan
![]()
Nep Bosschenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
quote:
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooiquote:
Wel jouw Bossche Bollenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooi![]()
[..]
Wel jouw Bossche Bollen
Ben diep teleurgesteld Bijdehandquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooi![]()
[..]
Wel jouw Bossche Bollen
Ach, over een tijdje dan woon ik in Den Bosch. Zal wel tussen nu en 5 jaar zijn. Dan ga ik carnaval vieren en Bossche Bollen leren eten. Nu, anno 2010, woon ik nog vrolijk thuis, en kan ik lekker studeren zonder al te veel kopzorgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ben diep teleurgesteld Bijdehand
Wat heb je eigenlijk tegen carnaval? Over 5 jaar woon ik overigens in de binnenstad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje dan woon ik in Den Bosch. Zal wel tussen nu en 5 jaar zijn. Dan ga ik carnaval vieren en Bossche Bollen leren eten. Nu, anno 2010, woon ik nog vrolijk thuis, en kan ik lekker studeren zonder al te veel kopzorgen
Laat mij ook een grapje makenquote:
Ik heb niks tegen carnaval, sterker nog, ik ben blij dat het er is. Een grote feestende menigte, iedereen gezellig enzo, hier kan het, maar boven de rivieren niet. Maar het is niks voor mij om het te vieren. Hou niet zo van feestende menigten en grote druktes enzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk tegen carnaval? Over 5 jaar woon ik overigens in de binnenstad.
Je houd niet van drukte maar wil wel in de binnenstad wonen? Nja je moet het gewoon vieren.. je went er wel aan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen carnaval, sterker nog, ik ben blij dat het er is. Een grote feestende menigte, iedereen gezellig enzo, hier kan het, maar boven de rivieren niet. Maar het is niks voor mij om het te vieren. Hou niet zo van feestende menigten en grote druktes enzo.
En ik wil dan ook in de binnenstad wonen dus misschien worden we buren
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Carnaval: Na afloop niet meer weten dat je een godsvermogen hebt uit gegeven, met 10 lelijke meisjes hebt lopen plekken en 10 dagen ziek op bed liggen met griep, verkoudheid en zere ribben.
En dat is niet wat carnaval is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
Carnaval: Na afloop niet meer weten dat je een godsvermogen hebt uit gegeven, met 10 lelijke meisjes hebt lopen plekken en 10 dagen ziek op bed liggen met griep, verkoudheid en zere ribben.
Toch raar dat ik daar nooit last van heb allemaal...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:54 schreef Junglebeast het volgende:
ja, toen was jij zeker een 16 jarig vmbo sletje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
15 jaar geleden was carnaval nog leuk.
vmboquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, toen was jij zeker een 16 jarig vmbo sletje?snap ik dat het dan leuk is
Er is een verschil tussen een grote menigte/volle cafe's en een drukke binnenstad. Hou ook niet van uitgaan maar meer van terrassen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je houd niet van drukte maar wil wel in de binnenstad wonen? Nja je moet het gewoon vieren.. je went er wel aan.altijd kippenvel.
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een grote menigte/volle cafe's en een drukke binnenstad. Hou ook niet van uitgaan maar meer van terrassen.
Ja, met een snee in je neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaan
dat het koud is voel je op een gegeven moment toch niet meer
hilarisch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met een snee in je neus (neus) merk je toch niet hoe koud het is, dat klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |