Ja, mijn mannelijkheid weerhoudt me ervan om GTST te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij die niet kent ligt meer aan jou dan aan hem.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die vent gehoord voordat hij besloot plafonddecoratie te zijn en nu mag ik er niet om lachen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
Kamerlings revolver
[ http://i91.photobucket.com/albums/k313/Stoat_2006/suiciderevolver-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Nouja, onder een steen... dat ik geen verstand heb van dat soort dingen wil niet zeggen dat ik onder een steen heb geleefdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef FedExpress het volgende:
bdh heeft onder een steen geleefd en probeert nu zijn gezicht te redden met een poging tot humor.
FAIL!
en goedemiddag
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik wist ook niet waar hij van was en wie zn vrouw was. Nu hij dood is wel..
Het moet nog 10-10 wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het is weer bijna 11-11![]()
![]()
![]()
![]()
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Knillis, de trots van ons bestaon. Ik zou dit jaor zo gerre met jou op die sokkel staon
Boeie, nog maar een maandjequote:
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Boeie, nog maar een maandjeBij veel vrienden kriebelt het ook al zo erg. Dus ben gelukkig niet de enige.
Over 2 weken mag de rood wit gele sjaal weer om.
En volgende week mag het kieltje weer aan
![]()
Nep Bosschenaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn sjaal is rood wil geel blauw wit blauw witMaar die doe ik bijna nooit aan omdat ik 'm altijd peer met carnaval.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
quote:
Een mooie oplossing zodat ik ook door Rosmalen met dat ding kan fietsen. En iedereen die 'm zag vond 'm mooiquote:
Wel jouw Bossche Bollenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij lust ookal geen Bossche Bollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |