Misschien iets beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor beeld had jij daar van dan?
Toch niet té goed he.quote:
Nee hoor.quote:
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Daarom hebben ze in Amerika The Punisherquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.
Ik kan het ze wel aflerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.
Ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. Plus rond etenstijd een alcoholcontrole.
Zo zijn ze dan weer wel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom hebben ze in Amerika The Punisher
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?quote:FBI-agent Frank Castle (Thomas Jane) wil zijn gevaarlijke undercover-werk verruilen voor een normaal leven met zijn gezin. Dan dringen gangsters in opdracht van misdaadbaas Howard Saint (John Travolta) zijn huis binnen en vermoorden zijn vrouw en zoon. Hierdoor bedenkt Castle zich in zekere zin en trekt hij er op eigen houtje op uit om op gewelddadige wijze wraak te nemen op de daders.
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
man het is 20 graden buiten men heeft het over carnavallen..
In de strip is hij de held van de politiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
Ok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.
Ik niet. En dat is vaker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoor
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de strip is hij de held van de politie
Ah was het jou ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik niet. En dat is vaker.
Gekke site's bezoek jij.
Die is awesomequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?quote:
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?
Zucht boeiendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |