abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87362169
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat voor beeld had jij daar van dan? :P
Misschien iets beter. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:04:42 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87362198
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Misschien iets beter. :')
Toch niet té goed he. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87362293
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Toch niet té goed he. :')
Nee hoor. ;)

Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he. :P
pi_87362316
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee hoor. ;)

Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he. :P
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.
pi_87362569
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee hoor. ;)

Daarom hebben ze in Amerika The Punisher _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87362599
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.

Ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. Plus rond etenstijd een alcoholcontrole. :P
Zo zijn ze dan weer wel.
pi_87362638
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.

Ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. Plus rond etenstijd een alcoholcontrole. :P
Zo zijn ze dan weer wel.
Ik kan het ze wel afleren :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87362653
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daarom hebben ze in Amerika The Punisher _O_
quote:
FBI-agent Frank Castle (Thomas Jane) wil zijn gevaarlijke undercover-werk verruilen voor een normaal leven met zijn gezin. Dan dringen gangsters in opdracht van misdaadbaas Howard Saint (John Travolta) zijn huis binnen en vermoorden zijn vrouw en zoon. Hierdoor bedenkt Castle zich in zekere zin en trekt hij er op eigen houtje op uit om op gewelddadige wijze wraak te nemen op de daders.
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch? :')
pi_87362925
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
man het is 20 graden buiten men heeft het over carnavallen..
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken. ^O^
pi_87362934
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

[..]

Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch? :')
In de strip is hij de held van de politie :P
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:29:42 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87362944
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken. ^O^
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87362962
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:31:35 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87363000
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ok.
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken. :')
pi_87363026
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken. :')
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoor
pi_87363081
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoor
Ik niet. En dat is vaker.
Gekke site's bezoek jij. :')
pi_87363100
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In de strip is hij de held van de politie :P
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:36:21 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87363121
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik niet. En dat is vaker.
Gekke site's bezoek jij. :')
Ah was het jou ook al opgevallen. :D
pi_87363127

Kar na val

dit plaatje? :')
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh er is ook een stripboek van inderdaad.
Die is awesome
pi_87363193
Ja nu doet tie het wel.
pi_87363221
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:41:29 #171
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87363267
Verrekte mongol. :6
pi_87363317
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verrekte mongol. :6
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen? :?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:46:19 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87363390
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen? :?
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:46:57 #174
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87363402
Nouja niet geheel lastig, maarja. :P
pi_87363461
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten. :')
Zucht boeiend :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')