abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87359066
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar wel heerlijk om mensen te zien pleuren :D
Nou.. :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87359083
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet :D
Je komt ze overal tegen hoor. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:01:13 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87359094
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87359098
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou weer met de naam te maken. :')
Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid. :')
pi_87359109
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet :D
Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.
pi_87359130
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid. :')
Apres ski _O_ _O_
pi_87359176
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Apres ski _O_ _O_
Helaas in NL erg kansloos allemaal.
pi_87359186
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.
Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87359205
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Ogerm ;( Ik ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87359251
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.
Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.
pi_87359269
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.
Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.
pi_87359287
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
pi_87359343
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
Sneu is dat zeg :') Hier is dat volgens mij niet zo veel. Hier slaan ze je liever in elkaar :o
pi_87359408
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sneu is dat zeg :') Hier is dat volgens mij niet zo veel. Hier slaan ze je liever in elkaar :o
Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.
pi_87359683
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ogerm ;( Ik ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte :')
Slow motion _O-
Gelukkig had je niks dan. :')
pi_87359711
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Slow motion _O-
Gelukkig had je niks dan. :')
Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzag :P
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.
Tsja, zolang de politie niks doet...
pi_87359921
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzag :P
_O- Dat is ook zielig. :')

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar hoeven ze tegenwoordig niet meer voor op een terrasje te zitten. :|W
pi_87359936
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:

Tsja, zolang de politie niks doet...
Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...
pi_87361233
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...
Politie is sowieso slappe hap, maar ze zijn tevreden zolang ze maar boetes uit kunnen delen :P
pi_87361592
Ach de politie doet ook zn best.

:') :%
pi_87361633
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach de politie doet ook zn best.

:') :%
Voor jou wel :*

SPOILER
pi_87361760
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor jou wel :*

SPOILER
Gadver. :r :')
pi_87361837
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Gadver. :r :')
*) ;)
pi_87362020
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

*) ;)
Daar gaat gaat beeld van de politie. :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:00:21 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87362072
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Daar gaat gaat beeld van de politie. :')
Wat voor beeld had jij daar van dan? :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')