Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar met carnaval kan je inderdaad beter niet binnenstaan
dat het koud is voel je op een gegeven moment toch niet meer
quote:
Als je dan gaat rennen maak je waarschijnlijk van je neus (neusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.
Niks mis meequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een held. Met sneeuw, buiten willen carnavallen.
Als je van blauw houdt moet je de ballen van kutkabouter eens zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef FedExpress het volgende:
BLAUW, BLAUW, IK HOU VAN JOU! ENE KEER PER JAAR, HELEMOAL GIN GEMAUW
Ja op zo'n manier snap ik het nog.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
[ afbeelding ]
En dan veel brandewijn drinken om warm te blijven
Zonder instrument moet je lekker in de spiegeltent gaan staan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier snap ik het nog.
Maar zonder instrument..
Doordeweeks is dat veel leuker. Dan zie je mannen van 40+ geilen op meisjes van 20quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:
Gisteravond was ik toevallig weer eens in DB. Even in de Caroussel gekeken... is dat tegenwoordig een nichtentent geworden ofzo?
Is het nu geen moesson bij jou in de jungle?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
man het is 20 graden buiten men heeft het over carnavallen..
Daarom. Tijd voor de winter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
Het vrouwvolk dat binnen was was of 40+ of 100 kg schoon aan de haak. De meeste mannen deden hun best om zo nichterig mogelijk over te komen op de dansvloer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doordeweeks is dat veel leuker. Dan zie je mannen van 40+ geilen op meisjes van 20
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom. Tijd voor de winter.
Dat is altijd al zo'n kansloze tent geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:
Gisteravond was ik toevallig weer eens in DB. Even in de Caroussel gekeken... is dat tegenwoordig een nichtentent geworden ofzo?
ik wilde meer aangeven dat het gewoon te druk is binnen met carnavalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier snap ik het nog.
Maar zonder instrument..
Viel vroeger wel mee later op de avond. Was daar weleens gezellig. Zag dat naast de Kees Kroket nu 'n apres ski club zit. Dat moet ook kansloos zijn. Niet kunnen checken, want die tent was gesloten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo'n kansloze tent geweest.
Natuurlijk is het druk met carnaval. Maar om daarom buiten door te feesten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wilde meer aangeven dat het gewoon te druk is binnen met carnaval
die sneeuw vond ik net zo goed a-relaxt hoor, daardoor ben ik toen echt monsterlijk hard op m'n muil gegaan
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Viel vroeger wel mee later op de avond. Was daar weleens gezellig. Zag dat naast de Kees Kroket nu 'n apres ski club zit. Dat moet ook kansloos zijn. Niet kunnen checken, want die tent was gesloten.
Maar wel heerlijk om mensen te zien pleurenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja alleen is sneeuw en gladheid kut.
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.
De naam van die tent voorspelde al weinig goeds inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De drie gezusters is failliet. En dat is meer de plaatselijke mocro/wannabe mocro tent.
Wat heeft dat nou weer met de naam te maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
De naam van die tent voorspelde al weinig goeds inderdaad.
Nou..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk om mensen te zien pleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Je komt ze overal tegen hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met de naam te maken.
Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op terrasjes komen die sukkeltjes toch niet
Apres skiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zag dat er iets met apres ski op de gevel stond. In Nederland is dat toch 'n garantie voor optimale kansloosheid.
Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Naar kokos stinkende bontkraagjes kom je helaas overal tegen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou..OgermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Die zitten meer in kroegen of zitten in een lelijk gepimpte BMW kutmuziek te luisteren.
Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer inderdaad, maar kom ze helaas ook buiten de kroeg of hun leijke auto tegen.
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar niet op terrasjes.
Sneu is dat zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sneu is dat zegHier is dat volgens mij niet zo veel. Hier slaan ze je liever in elkaar
Slow motionquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OgermIk ben vorig jaar 1x gevallen, en dat ging zo erg in slow motion dat ik van m'n fiets afstapte voordat ie de grond raakte
Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slow motion
Gelukkig had je niks dan.
Tsja, zolang de politie niks doet...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Provoceren doen ze ook altijd wel. Eigenlijk zijn ze als ze met 'n groepje zijn vrijwel altijd wel op zoek naar problemen. Heel gefrustreerd volkje is het.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Die vent in de auto die achter me reed moest lachen omdat het er zo grappig uitzag![]()
Daar hoeven ze tegenwoordig niet meer voor op een terrasje te zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de zomer zie ik ze helaas weleens rondhangen bij terrasjes. Beetje vrouwen kijken, vrouwen lastigvallen en pssst-en.
Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Tsja, zolang de politie niks doet...
Politie is sowieso slappe hap, maar ze zijn tevreden zolang ze maar boetes uit kunnen delenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Politie is slappe hap. Ze beginnen dan ook altijd meteen te zeuren over discriminatie en zo...
Voor jou welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach de politie doet ook zn best.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou wel
Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat voor beeld had jij daar van dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar gaat gaat beeld van de politie.
Misschien iets beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor beeld had jij daar van dan?
Toch niet té goed he.quote:
Nee hoor.quote:
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Daarom hebben ze in Amerika The Punisherquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Alleen zouden sommige agenten ook liever het tuig kwijt zijn, maar je kan moeilijk iedereen zo maar oppakken he.
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan best als iemand zich niet weet te gedragen. Zag gisteren overigens dat er een of andere halve gare op een scooter werd aangehouden. Was sowieso veel politie op de been.
Ik kan het ze wel aflerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wel, maar net alsof ze die weken kunnen vasthouden dan. Bijvoorbeeld bij ordeverstoring of vervelend gedrag. En zo'n mensen leer je toch niet af met een paar uur/dagen.
Ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. Plus rond etenstijd een alcoholcontrole.
Zo zijn ze dan weer wel.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom hebben ze in Amerika The Punisher
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?quote:FBI-agent Frank Castle (Thomas Jane) wil zijn gevaarlijke undercover-werk verruilen voor een normaal leven met zijn gezin. Dan dringen gangsters in opdracht van misdaadbaas Howard Saint (John Travolta) zijn huis binnen en vermoorden zijn vrouw en zoon. Hierdoor bedenkt Castle zich in zekere zin en trekt hij er op eigen houtje op uit om op gewelddadige wijze wraak te nemen op de daders.
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Junglebeast het volgende:
In de strip is hij de held van de politiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je dit? Want dat heeft weinig met de politie te maken toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
Ok.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Al is het 30 of 40 graden, dan heb ik het er nog over. Je kunt mij er voor wakker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij post altijd plaatjes van een site die je niet mag hotlinken.
Ik niet. En dat is vaker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet? Ik zie het plaatje gewoon hoor
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de strip is hij de held van de politie
Ah was het jou ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik niet. En dat is vaker.
Gekke site's bezoek jij.
Die is awesomequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh er is ook een stripboek van inderdaad.
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?quote:
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten of die plaatjes het wel of niet doen als ze het bij mij wel doen?
Zucht boeiendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wordt ook lastig als ze al in jouw cache zitten.
Je vroeg het toch.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik ga er naar school
Misschien kom ik er over 2 jaar wel op kamers![]()
Dat wou ik even kwijt
Dan kan je bij mij en rofl komen wonenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie hebben een leuke stad, ik ga er naar school
Misschien kom ik er over 2 jaar wel op kamers![]()
Dat wou ik even kwijt
de HASquote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij en rofl komen wonen
Sjansbalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij en rofl komen wonen
Duurt nog wel ff voordat we er wonenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
de HAS![]()
[..]
Gezellig!Als het centraal is bij station en school en niet te duur, vind ik het al gauw best
Ja sjansen via internetquote:
Ja.quote:
Je haren zitten mooi vandaagquote:
Volgens mij gebeurt hier net zo veelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Binnen 2 jaar ga ik ook richting de stad. Hier gebeurt namelijk niks.
Niks dus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt hier net zo veel
Jup. Maar dan ook echt niks.quote:
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?
Tsja. Zoveel gebeurt er dusquote:
Laat staan als er echt een keer iets gebeurt.quote:
Dan vergaat de wereldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat staan als er echt een keer iets gebeurt.
Hoezo kansloos.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een luchtballon ging eerst heel laag over de wijk heen, om te landen in de polder, de halve straat stond buiten. Enough?
Komt CNN ook filmen enzo. Eindelijk wat nieuws in Rosmalen.quote:
Er wonen buitenlanders in de straat, omg omg omg omgquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt CNN ook filmen enzo. Eindelijk wat nieuws in Rosmalen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er wonen buitenlanders in de straat, omg omg omg omg
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Jij hebt buitenlanders in je straat!
Een gezinnetjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Jij hebt buitenlanders in je straat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |