Kanker dan op naar Neusland (neusquote:
Over matige humor gesproken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
dat was toch gisteren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaag![]()
En die homo die is allemaal van die dingen aan het zeggen die ik niet echt vind kunnen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Vandaag moest vandaar zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was toch gisteren?
welke homo? fed?
Dat je me een knuffel zou willen geven snap ik. Ik ben een man. Duh.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Alweer die vraag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Wat voor pillen heb jij op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Sommige mensen hopen dat ik dan ja zeg en dan zeggen ze tegen mij dat ze er verandering kunnen brengenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.
Nee maar sommige dingen moet je verdedigenquote:
Dat wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar sommige dingen moet je verdedigen
Ben blij dat je het met mee eens bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |