Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijktquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leraren..
Dan noem je ook iets op.
Wauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijkt
ik dacht precies hetzelfde toen ik naar de tijd keek op m'n mobielquote:
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NLquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NL
Niet fijn om te weten hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij ook weer waar ze zich mee bezig houdt.
Nee. Maar ook geen natte dromenquote:
quote:
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.quote:
Ach wat, boven de elf beslist zelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.![]()
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach wat, boven de elf beslist zelf.
Gingers hebben geen zielquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja mijn ziel hoeft niet verkloot te worden.
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Paling hoort niet in een vijver.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Maar het kan er wel in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paling hoort niet in een vijver.
quote:
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |