Allemaal in dat boeren gat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een gezinnetjeJe hebt er weinig last van, maar een straat verderop wonen Roma en die zijn kut
Ja was te verwachten als je op stand woont.quote:
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal in dat boeren gat.![]()
Gelukkig wonen die Roma's niet in je straat dan.
Bah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja was te verwachten als je op stand woont.
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.quote:
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.
Nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.![]()
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.quote:
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.
Nee je begon zelf over die bolwoningen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.
Toen ik nog op de Kruiskamp woonde, woonde daar ook geen buitenlanders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je begon zelf over die bolwoningen.En als je geen buitenlanders daar hebt woon je in een groot huis dus da's toch simpel en genoeg ook.
Laterss veel plezier!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, ik ga naar terras mensen'dios
Leren voor privaatrechtquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat gaat dit topic toch hard, ik kan het maar niet bijhouden![]()
Behavle als het een msn-gesprek wordt, dan blijkbaar ineens wel![]()
Wat gaan jullie allemaal doen op deze zonnige zondag?
Lekker slapen en wakker worden zo idd jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb goed geslapen want ik was de BOB gister.
Heerlijk is dat een keer he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Lekker slapen en wakker worden zo idd ja![]()
Ik was geen BOB maar toch lekker aan de sinasen daarom ook heerlijk geslapen en heerlijk wakker geworden
Ja ik HAAT het.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heerlijk is dat een keer he?
[..]
Ja ik HAAT het.![]()
multiple-choicequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je niet onzin invullen en hopen dat het nog goed is ook?
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgklinkt lekker
ja, we gaan de laatste tijd weer hardquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat gaat dit topic toch hard, ik kan het maar niet bijhouden![]()
Behavle als het een msn-gesprek wordt, dan blijkbaar ineens wel![]()
Daar kun je toch zelf voor zorgen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoop dat ik dan altijd ABBA of BABADABADA krijgklinkt lekker
Lamballen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Het gebeurt echt nooit.quote:
Je kan ook zorgen dat het antwoord op elke open vraag SEKS IS LEKKER is, maar dat doe je gewoon nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, we gaan de laatste tijd weer hard![]()
Ik heb vanmorgen gesport, verder ga ik niet veel meer doen vandaag denk ik. En jij?
[..]
Daar kun je toch zelf voor zorgen?
Je kan toch gewoon gokken.quote:
Dan kan je toch nog net zo goed het verkeerde kiezen. Bijv. alles A terwijl alles D is.quote:
Ja, dat is ingecalculeerdquote:
Weet je 3 vragen van de 50 niet WHOPPA 1 punt erafquote:
Leraren hebben net zo'n hekel aan studenten als STquote:
Leraren..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Leraren hebben net zo'n hekel aan studenten als ST
Holy shit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
ik word net wakker
dat wordt een brinner dalijk
Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijktquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leraren..
Dan noem je ook iets op.
Wauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik heb er eentje die op Rouvoet lijkt
ik dacht precies hetzelfde toen ik naar de tijd keek op m'n mobielquote:
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NLquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een vrouw die het fijn vond dat sm was toegestaan in NL
Niet fijn om te weten hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij ook weer waar ze zich mee bezig houdt.
Nee. Maar ook geen natte dromenquote:
quote:
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.quote:
Ach wat, boven de elf beslist zelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is nog minderjarig.![]()
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach wat, boven de elf beslist zelf.
Gingers hebben geen zielquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja mijn ziel hoeft niet verkloot te worden.
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind van barbies ineens naar sex toch wel een grote overgang.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Paling hoort niet in een vijver.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien: als er riet rond de vijver groeit kan er ook een paling in.
Maar het kan er wel in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paling hoort niet in een vijver.
quote:
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Kanker dan op naar Neusland (neusquote:
Over matige humor gesproken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
dat was toch gisteren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj maar jij zei dat ik een kankerkop had dus vandaag![]()
En die homo die is allemaal van die dingen aan het zeggen die ik niet echt vind kunnen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef YazooW het volgende:
Word je door een plaatsgenoot even vergeleken met Hitler, Stalin en Mao, en noemt die je even later ook nog een Turk
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zo'n paling gaat er keihard in, maar dan moet ie kotsen en gaat ie er weer uit. Totdat hij er weer keihard ingaat natuurlijk.
Vandaag moest vandaar zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat was toch gisteren?
welke homo? fed?
Dat je me een knuffel zou willen geven snap ik. Ik ben een man. Duh.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Alweer die vraag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
BDH, ben je een beetje gefrustreerd ofzo?
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Oftewel, ik ben een homo hatende homo, die ook nog eens een Turk is, en ook nog wat weg heeft van Hitler/Stalin/Mao...
Wat een heerlijke opmerkingen allemaal zo op de Zondagmiddag, als ik weet hoe je eruit ziet en ik zou je in de stad zien lopen zou ik je echt wel een dikke knuffel geven
Wat voor pillen heb jij op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef YazooW het volgende:
Sommige mensen hopen dat ik dan ja zeg en dan zeggen ze tegen mij dat ze er verandering kunnen brengenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat spul wat jij gebruikt wil ik ook.
Nee maar sommige dingen moet je verdedigenquote:
Dat wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar sommige dingen moet je verdedigen
Ben blij dat je het met mee eens bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |