Allemaal in dat boeren gat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een gezinnetjeJe hebt er weinig last van, maar een straat verderop wonen Roma en die zijn kut
Ja was te verwachten als je op stand woont.quote:
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Allemaal in dat boeren gat.![]()
Gelukkig wonen die Roma's niet in je straat dan.
Bah.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ze wonen wel dichtbij. Echt wat een rotvolk is dat zeg.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja was te verwachten als je op stand woont.
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.quote:
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn alleen maar grote huizen met rijke mensen daar.
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet mn bolwoning belachelijk maken he.
Nee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh mijn god, woon je in zo'n ding.![]()
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.quote:
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn trouwens kleine woningen dus dat kan idd niet.
Nee je begon zelf over die bolwoningen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zit gewoon te gokken in wat voor huis ik woon.
Toen ik nog op de Kruiskamp woonde, woonde daar ook geen buitenlanders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee je begon zelf over die bolwoningen.En als je geen buitenlanders daar hebt woon je in een groot huis dus da's toch simpel en genoeg ook.
Laterss veel plezier!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:17 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, ik ga naar terras mensen'dios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |