Thnxquote:
Ja het begint op te vallen he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef FedExpress het volgende:
bdh weet wel wanneer hij opmerkingen moet maken zeg
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het begint op te vallen he.
quote:
Eerder deze:quote:
Die zit hier in mijn afvoerputje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerder deze:
[ afbeelding ]
Clown Poepediewoepsie
Enjoying the viewquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zit hier in mijn afvoerputje.
quote:Compensatie voor kermisexploitanten
maandag 30 augustus 2010 | 16:27 | Laatst bijgewerkt op: maandag 30 augustus 2010 | 16:28
Waar de exploitanten hoopten dat afgelopen weekeinde nog het een en ander 'goed' zou maken, kwamen ze bedrogen uit. Foto Linda van Gorkum/BD
DEN BOSCH - DEN BOSCH De gemeente Den Bosch houdt er rekening mee dat kermisexploitanten bij de gemeente verhaal willen halen voor de voor hen teleurstellend verlopen kermis. "Slecht weer hoort bij het ondernemersrisico.
Zie ook:
* Kermis valt letterlijk in het water
Daar valt niet over te praten. Maar mogelijk zijn andere zaken wel bespreekbaar", zegt Huub van Rijckevorsel die voor de gemeente de kermis coördineerde.
Piet van de Zande, exploitant van de Crazy Sjimmy, heeft al bij Van Rijckevorsel aangekaart te willen praten over een 'vorm van compensatie'. Daarbij wil hij ook nagaan of er een vergoeding mogelijk is voor het feit dat zijn attractie, tegenover de ingang van het Theater aan de Parade 'niet in de loop stond'.
Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
Ik bedoelde gisteren, door dat artikeltje van ST. Ik ben ook maar 1x gegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben er 1 keer geweest om oliebollen te halen en zaterdagavond moest ik eroverheen om naar het Theater a/d Parade te kunnen
Die mensen moeten niet zeiken, dat risico heb je als je een kermisattractie runt... dan hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde gisteren, door dat artikeltje van ST. Ik ben ook maar 1x gegaan
Inderdaad, die heb ik niet eens gezien. De rest kan de pot opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zeiken, dat risico heb je als je een kermisattractie runt... dan hadden ze maar een vak moeten leren.
Enige die ik enigszins gelijk kan geven is die 'crazy sjimmie' tegenover de parade, die stond echt van het pad af.
De Efteling zie ik ook geen claim indienen bij de overheid omdat het geregend heeft...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik niet eens gezien. De rest kan de pot opJe gaat toch ook geen geld terug vragen aan de aannemen omdat je een jaar niet op je terras hebt kunnen zitten
Of de markt ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Efteling zie ik ook geen claim indienen bij de overheid omdat het geregend heeft...
Yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen!
Nou als het mooi weer was geweest en er kei veel mensen op af waren gekomen zouden ze een deel van hun winst ook niet willen inleveren.. Zeikerds.Ja. Maar als je die mensen ziet die er werken dan verwacht je dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja. Hopelijk doen ze wat ik leuk vind. Die hele handel opdoeken en opflikkeren met die kutkermis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja ach ze doen wel wat ze leuk vinden.
Hahaha jezus je hoeft er toch niet heen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk doen ze wat ik leuk vind. Die hele handel opdoeken en opflikkeren met die kutkermis.
Ja, maar die tokkiemagneet is nooit cool. En soms heb je iets nodig in de stad...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha jezus je hoeft er toch niet heen?![]()
En nu is tie al voorbij.
Er komt idd te veel jeugd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar die tokkiemagneet is nooit cool. En soms heb je iets nodig in de stad...
Met petjes. En snorren. Geen vrouwenquote:
Sowieso tieners.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met petjes. En snorren. Geen vrouwen
Blergh. Ben gefrustreerdquote:
quote:
Een meisje is me de hele tijd aan het smsen met verzoekjes waar ik niet op in wil gaanquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een meisje is me de hele tijd aan het smsen met verzoekjes waar ik niet op in wil gaan
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neerquote:
Nou lekker toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neer
Nee ik wil het niet. Ben het echt beu. Kan smsjes niet blokkeren. Maar volgens mij is ze ook niet serieus dus ik zou er zelfs niet eens op in durven te gaanquote:
Je kan toch zeggen dat ze je met rust moet laten of snapt ze dat niet met haar IQ.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet. Ben het echt beu. Kan smsjes niet blokkeren. Maar volgens mij is ze ook niet serieus dus ik zou er zelfs niet eens op in durven te gaan
Nja, m'n telefoon staat nu op stil dus heb er geen last van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat ze je met rust moet laten of snapt ze dat niet met haar IQ.
En waarom zou ze niet serieus zijn?
Ja lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ze kan gewoon niet serieus zijn
Onderbuikgevoels. Zelfvertrouwen. Weet ik het. Maargoed, ik wil het niet eens.quote:
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neer
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..
Maar je kan toch zelf zeggen: "Ik wil je bij de Kwik-Fit wel even doorsmeren."quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het zijn m'n eigen woorden. Ik reageer er niet meer op dus tsja
Wil je mee naar de Kwik-Fit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kan toch zelf zeggen: "Ik wil je bij de Kwik-Fit wel even doorsmeren."
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Kwik-Fit?
Hoezo?
Nou, voor een flinke doorsmeerbeurt en fatsoenlijke, nieuwe banden.
![]()
En als we klaar zijn even naar de Carglass.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
Anders zou dat toch ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoor
Ja maar dan denken ze dat ik anale seks heb terwijl ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders zou dat toch ook wel kunnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
In de naïeve verwachting dat hier nog iets constructiefs gemeld wordt... tvp
Afscheidsborrel. Wel lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
ze leven daar op borrels of niet?![]()
Sterkte
Er waren niet zoveel putjes verstopt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, net voor het eerst na de vakantie weer gewerkt. Was goed te doen.
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er waren niet zoveel putjes verstopt?
Omg. PM mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.
quote:
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrelquote:
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrel
Ja maar ik wil gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.
Naar huis kan altijd nog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon naar huis.
Ja. Net als na de seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Net als na de seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
is niet lolligquote:
Ik ben ST aan het plagenquote:
quote:
Hoiquote:
Ik voel niks.quote:
quote:
Hallo luie scholier.quote:
You pay the rent?quote:
Nee jij met hem en Ruben.quote:
BB dan, ook goed.quote:
Ik pas sowieso. En BB en Ruben; dan past BB ook.quote:
Hoe witte gij da?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik pas sowieso. En BB en Ruben; dan past BB ook.
Vraag maar aan Fed.quote:
Die weet dat ook niet.quote:
Ah een bekentenis.quote:
Ja mooi toch.quote:
Noem dan eens een meisje dat wel op hem zou kunnen vallen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef FedExpress het volgende:
nee, dat is geen bekentenis![]()
Ik ken Ruben gewoon. En als ik BB zo een beetje ken lijkt ze mij niet het type dat op hem valt
weet ik veelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem dan eens een meisje dat wel op hem zou kunnen vallen?
Ik heb zoveel mooie verhalen over hem en meisjes
Elke keer als ik 't vriendengroepje van Ruben tegenkom gaat het daaroverquote:
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
tja, wat kan ik erover zeggenspreek hij bijna nooit
Je mag mee naar die verjaardagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke nu ben ik wel benieuwd hoe die Ruben eruit ziet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
Of het boeit 'm gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of het boeit 'm gewoon niet.
quote:
He een chineesje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.quote:
Nou wat een helden zullen dat zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.
Barney Stinson, Kazuo Kiriyama, Dr. Cox. Fictive mensen, grote voorbeeldenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou wat een helden zullen dat zijn.
Juist. De jouwe is van Oh Oh Chersoquote:
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. De jouwe is van Oh Oh Cherso
Dat zou beschamend zijn zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.![]()
Zeg dat wel.quote:
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Zo erg is het nou ook weer niet.
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderen
Nederlandse? Of doel je op Amerikaanse? Want daar komt er altijd teringveel van uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.![]()
Ja lijkt me ook een vermakelijk programma..
Nu met de herfst in aankomst komen er zoveel leuke/nieuwe programma's en afleveringen.
quote:
En nu heb je een natte plek in je broek?quote:
Voor en achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En nu heb je een natte plek in je broek?
Barrie, je mag meequote:Ron zegt:
hm...
mogen we een date meenemen?
want ik weet nog wel iemand voor fed
Ruubke - zegt:
haha, een leuk meisje of wat?
Ron zegt:
dat kan hij beter beoordelen
Ruubke - zegt:
ach als het gewoon een net meisje is, mag je haar best meenemen hoor
is op zich wel plek zat en drank/eten genoeg
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:17 schreef FedExpress het volgende:
en hoe heb je uitgelegd dat je mij kent xD
Klinkt als een hoerenkast.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.
Goeiemorgen mevrouw date van Fedquote:
Owja en dit klinkt trouwens zooo fout.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.
Oh andersom, ja dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.sexhuizen.nl/db/show.php?id=5042
Zit vlakbij de Casablancaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh andersom, ja dan weet ik het wel.
Geen idee, dat jij daar verstand van hebt.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft bdh nou serieus gezegd dat tie Fed van een sekshuis kent?Die hij mij net gaf? Die doet het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft bdh nou serieus gezegd dat tie Fed van een sekshuis kent?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruben gelooft toch alles
Ja, die liggen op de weg naar Nulandquote:Op woensdag 1 september 2010 09:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, dat jij daar verstand van hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, hij zit er nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die tent nog bestond.
Je hoeft geen dingen te zeggen die ik al weet hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die liggen op de weg naar Nuland
Hehe. Voor de rest ken ik er geenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft geen dingen te zeggen die ik al weet hoor.
Hahaha grappigquote:
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Voor de rest ken ik er geen
Jij mag ook komen hequote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
Heb ze (nog?) niet nodigquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef FedExpress het volgende:
ik zeg wel gewoon kroeg in de stad als hij erover begint
Help me ff, ik loop vast.quote:
Ja dat is een stuk beter.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil vanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Help me ff, ik loop vast.Ik weet het verschil tussen club en privéhuis niet.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil van
Ik was niet de enige hoorquote:
Hoezo?quote:
Niemand van ons groepje werd er geil vanquote:
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand van ons groepje werd er geil vanHet is echt niet zo bijzonder hoor
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Waar heb ik gezegd dat ik sjans van hem had.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Goeiemorgenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Mogge..quote:Op woensdag 1 september 2010 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Vrouwen met hun heerlijke beeld over mannen
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeikenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik kijk dat nooit, weet nieteens waar het over zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeiken
Sex and the City?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee jaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sex and the City?
Heb je die film gezien dat je er zo'n beeld over kan geven?
en mogge barriequote:
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vindquote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Ah zoquote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vind
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah zo
Ach dat programma gaat echt niet alleen over vrouwen die iedere man krijgen hoor. Eerder relatieproblemen en die meuk.
Is zes weken voor die cursus te weinig tijd?
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazesquote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.
Dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Zo'n zus heb ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazes
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Geldt voor mij ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, hier is ook niet veel meer gebeurd in de tijd dat ik weg was.
Shit dat is wel kut dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.
En die cursus kan ik echt niet op m'n werkplek doen dus dat moet thuis dus mijn komende 4 thuiswerkdagen zitten volgepland met cursus waar ik geen zin in heb
Ja ik vind het ook tegenvallen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook.Hoopte op een paar pagina's maar dat valt vies tegen.
quote:
quote:
Heb je mij niet gezien?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi.
Edit;
Ceased was jij net in de stad?Want diegene leek héél veel op jou uit je FoBo
![]()
Ik heb jou gezien!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien?ik was ook in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.quote:
Alleen als ik je ook echt gezien hebquote:Op woensdag 1 september 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.
Ik ben ook zo'n bezienswaardigheid he.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als ik je ook echt gezien heb
Ja und?quote:
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien?ik was ook in de stad.
Ja, ik heb mij eerst heel lang vooral schuilgehouden in de Hema. Daarna Scapino en toen Appie Arena.quote:
Dan hoeft het niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n bezienswaardigheid he.Ik moet er geld voor gaan vragen.
Ik ook een heel tijdje bij de Hema.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb mij eerst heel lang vooral schuilgehouden in de Hema. Daarna Scapino en toen Appie Arena.
quote:
Nee alleen beneden geweest om wat te kopen, maar heb er nog ff naar lopen zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook een heel tijdje bij de Hema.
Daarna bij dat eten boven, ging je ook eten?
Welke nicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
He jammer danquote:Op woensdag 1 september 2010 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee alleen beneden geweest om wat te kopen, maar heb er nog ff naar lopen zoeken.
Ja niet normaal he.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He jammer dan
Was trouwens echt druk in de stad
Ja. Moest een cdrek halen bij de xenos maar doe ik vrijdag welquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He jammer dan
Was trouwens echt druk in de stad
Ben benieuwd of die tent ooit nog open mag.quote:Onderzoek naar wapens Rivièra Bar voltooid
DEN BOSCH - De politie heeft het onderzoek afgerond naar de wapens die agenten vorige week hebben gevonden tijdens een huiszoeking in de Rivièra Bar aan de Rijnstraat en een woning erboven.
Daar wonen de 60-jarige eigenares en haar 53-jarige partner.
Bij de huiszoeking werden zes wapens in beslag genomen. Gistermiddag maakte een woordvoerder van de politie desgevraagd bekend dat het gaat om twee vuurwapens en vier wapens die uitsluitend geschikt zijn om mee te dreigen. "Het zijn vier wapens in de categorie alarm- of gaspistool", aldus de woordvoerder.
Naar verwachting gaat burgemeester Ton Rombouts volgende week op het Rivierenplein praten met buurtbewoners en ondernemers. De gemeente heeft het café na de wapenvondst gesloten.
Als het niet zo is dan kan er gelachen worden daar op het Rivierenplein.quote:
Count me in.quote:
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Anders gaan we alvast beginnen.
Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.
Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.
quote:
Eensquote:
Waarom zeg je het dan.quote:
Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.Wat zit je dan toch in het goede topic he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef Zwarte Piet het volgende:
Eindhoven is cool!Den Bosch nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik regelmatig hoorquote:
Geheimtaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh heb je de geheimtaal ook weer.
Jaquote:
Weet ik niets van. Wat bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niets van. Wat bedoel je?
quote:
Morge Ceased.quote:
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeftquote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
He bah, heb ik z'n hok weer niet goed op slot gedaan...
Arme tweelingbroers.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeft
Zei ik tweelingbroer?quote:
Als het goed is was die gewoon werken hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morge Ceased.
Jouw tweelingbroer liep gisteren in de stad rond.
Ja dat was jij toch aan het doen met Fed.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef bijdehand het volgende:
Wat was dat nou voor shit met die geheimtaal?
En een pakjesbezorger he.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef FedExpress het volgende:
ik was ineens zwarte piet ja, wtf
ja, maar dat volg ik nogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En een pakjesbezorger he.
okeequote:Op donderdag 2 september 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Het heeft geen achterliggende gedachte hoor
Oh Oh Chersoquote:
Oh oh Chersooooquote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee![]()
Oh BB, het filmpje waar jouw UI uit komt![]()
![]()
WTFquote:
OH FED IK KAN NIET WACHTEN DE ZENUWEN!!11!1!!EINZEL!!1!1!1$%$%quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef FedExpress het volgende:
BDH HET IS BIJNA PARTYTIME!! EINZZZ!!&!1!
@@!
Ja dat weet ik.quote:
Als ze dat niet draaien vanavond peer ik 'm weer jongquote:
Nog snel ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Action 's Hertogenbosch
Het Wielsem 7
5231 BV 's Hertogenbosch
Opening: medio oktober 2010
Het is ook wel een mongool om dat doordeweeks te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 05:29 schreef bijdehand het volgende:
En nu zit ik met een halfzatte kop achter de pc omdat ik teringvroeg op school moet zijn
zatte lulhannes! met je slechte grappen xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 05:29 schreef bijdehand het volgende:
Dat feest was legendarisch.
En nu zit ik met een halfzatte kop achter de pc omdat ik teringvroeg op school moet zijn
donderdag = stapavond tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is ook wel een mongool om dat doordeweeks te houden.
Altijd al geweest toch? Eindhoven in ieder geval welquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
Da's iets anders dan een feest geven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's iets anders dan een feest geven.
Ja, als ik nog meer alcohol op zou hebben dan had ik niet meer goed geslapen. Kutcocktails.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xD
Ja, dat zei ze op de terugweg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef FedExpress het volgende:
ja, je had al aardig wat op ja xD MvK heeft bij mij in de klas gezeten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En Ruben gaf mij een kusje toen ik ging![]()
neeeeee, jij gaf hem een kusjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Whiskeyquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van houquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whiskey![]()
Whisky![]()
Mensen die 1 van de 2 mixen
Lol! De heldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had ook wel erg veel bier ingeslagenquote:[..]
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van hou
~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lol! De held
Lol whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tering he. 2 kratjes de man ofzoquote:[..]
hij had ook wel erg veel bier ingeslagen
quote:
lekker zitten schaken aan de bar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een keivette avond gehad in 't Plein.
Watte?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lekker zitten schaken aan de bar?
De eerste en laatste keer dat ik daar was waren ze dat aan het doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |