zatte lulhannes! met je slechte grappen xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 05:29 schreef bijdehand het volgende:
Dat feest was legendarisch.
En nu zit ik met een halfzatte kop achter de pc omdat ik teringvroeg op school moet zijn
donderdag = stapavond tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is ook wel een mongool om dat doordeweeks te houden.
Altijd al geweest toch? Eindhoven in ieder geval welquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
Da's iets anders dan een feest geven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's iets anders dan een feest geven.
Ja, als ik nog meer alcohol op zou hebben dan had ik niet meer goed geslapen. Kutcocktails.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xD
Ja, dat zei ze op de terugweg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef FedExpress het volgende:
ja, je had al aardig wat op ja xD MvK heeft bij mij in de klas gezeten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En Ruben gaf mij een kusje toen ik ging![]()
neeeeee, jij gaf hem een kusjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Whiskeyquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van houquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whiskey![]()
Whisky![]()
Mensen die 1 van de 2 mixen
Lol! De heldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had ook wel erg veel bier ingeslagenquote:[..]
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van hou
~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lol! De held
Lol whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tering he. 2 kratjes de man ofzoquote:[..]
hij had ook wel erg veel bier ingeslagen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
lekker zitten schaken aan de bar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een keivette avond gehad in 't Plein.
Watte?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lekker zitten schaken aan de bar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |