Ik ben ook zo'n bezienswaardigheid he.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als ik je ook echt gezien heb
Ja und?quote:
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien?ik was ook in de stad.
Ja, ik heb mij eerst heel lang vooral schuilgehouden in de Hema. Daarna Scapino en toen Appie Arena.quote:
Dan hoeft het niet meerquote:Op woensdag 1 september 2010 15:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n bezienswaardigheid he.Ik moet er geld voor gaan vragen.
Ik ook een heel tijdje bij de Hema.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb mij eerst heel lang vooral schuilgehouden in de Hema. Daarna Scapino en toen Appie Arena.
quote:
Nee alleen beneden geweest om wat te kopen, maar heb er nog ff naar lopen zoeken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook een heel tijdje bij de Hema.
Daarna bij dat eten boven, ging je ook eten?
Welke nicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
He jammer danquote:Op woensdag 1 september 2010 15:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee alleen beneden geweest om wat te kopen, maar heb er nog ff naar lopen zoeken.
Ja niet normaal he.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He jammer dan
Was trouwens echt druk in de stad
Ja. Moest een cdrek halen bij de xenos maar doe ik vrijdag welquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He jammer dan
Was trouwens echt druk in de stad
Ben benieuwd of die tent ooit nog open mag.quote:Onderzoek naar wapens Rivièra Bar voltooid
DEN BOSCH - De politie heeft het onderzoek afgerond naar de wapens die agenten vorige week hebben gevonden tijdens een huiszoeking in de Rivièra Bar aan de Rijnstraat en een woning erboven.
Daar wonen de 60-jarige eigenares en haar 53-jarige partner.
Bij de huiszoeking werden zes wapens in beslag genomen. Gistermiddag maakte een woordvoerder van de politie desgevraagd bekend dat het gaat om twee vuurwapens en vier wapens die uitsluitend geschikt zijn om mee te dreigen. "Het zijn vier wapens in de categorie alarm- of gaspistool", aldus de woordvoerder.
Naar verwachting gaat burgemeester Ton Rombouts volgende week op het Rivierenplein praten met buurtbewoners en ondernemers. De gemeente heeft het café na de wapenvondst gesloten.
Als het niet zo is dan kan er gelachen worden daar op het Rivierenplein.quote:
Count me in.quote:
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Anders gaan we alvast beginnen.
Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.
Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. Morgen een meet in Eindhoven gaan we alles bespreken.
quote:
Eensquote:
Waarom zeg je het dan.quote:
Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.Wat zit je dan toch in het goede topic he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef Zwarte Piet het volgende:
Eindhoven is cool!Den Bosch nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Doe ik regelmatig hoorquote:
Geheimtaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh heb je de geheimtaal ook weer.
Jaquote:
Weet ik niets van. Wat bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niets van. Wat bedoel je?
quote:
Morge Ceased.quote:
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeftquote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
He bah, heb ik z'n hok weer niet goed op slot gedaan...
Arme tweelingbroers.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeft
Zei ik tweelingbroer?quote:
Als het goed is was die gewoon werken hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morge Ceased.
Jouw tweelingbroer liep gisteren in de stad rond.
Ja dat was jij toch aan het doen met Fed.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:21 schreef bijdehand het volgende:
Wat was dat nou voor shit met die geheimtaal?
En een pakjesbezorger he.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef FedExpress het volgende:
ik was ineens zwarte piet ja, wtf
ja, maar dat volg ik nogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En een pakjesbezorger he.
okeequote:Op donderdag 2 september 2010 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Het heeft geen achterliggende gedachte hoor
Oh Oh Chersoquote:
Oh oh Chersooooquote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee![]()
Oh BB, het filmpje waar jouw UI uit komt![]()
![]()
WTFquote:
OH FED IK KAN NIET WACHTEN DE ZENUWEN!!11!1!!EINZEL!!1!1!1$%$%quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef FedExpress het volgende:
BDH HET IS BIJNA PARTYTIME!! EINZZZ!!&!1!
@@!
Ja dat weet ik.quote:
Als ze dat niet draaien vanavond peer ik 'm weer jongquote:
Nog snel ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Action 's Hertogenbosch
Het Wielsem 7
5231 BV 's Hertogenbosch
Opening: medio oktober 2010
Het is ook wel een mongool om dat doordeweeks te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 05:29 schreef bijdehand het volgende:
En nu zit ik met een halfzatte kop achter de pc omdat ik teringvroeg op school moet zijn
zatte lulhannes! met je slechte grappen xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 05:29 schreef bijdehand het volgende:
Dat feest was legendarisch.
En nu zit ik met een halfzatte kop achter de pc omdat ik teringvroeg op school moet zijn
donderdag = stapavond tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is ook wel een mongool om dat doordeweeks te houden.
Altijd al geweest toch? Eindhoven in ieder geval welquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
Da's iets anders dan een feest geven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
donderdag = stapavond tegenwoordig...
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's iets anders dan een feest geven.
Ja, als ik nog meer alcohol op zou hebben dan had ik niet meer goed geslapen. Kutcocktails.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarom dat dan? feest was eerder klaar dan het volk in de stad. bdh was ook al vroeg weg xD
Ja, dat zei ze op de terugweg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef FedExpress het volgende:
ja, je had al aardig wat op ja xD MvK heeft bij mij in de klas gezeten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En Ruben gaf mij een kusje toen ik ging![]()
neeeeee, jij gaf hem een kusjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Whiskeyquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze op de terugweg.
Vanochtend stond ik in de trein en tering, heb me niet vaak zo beroerd gevoeld
Mijn cocktails: 50% whiskeyzooi, 10% malibu en de rest aardbei/ananassap![]()
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeeee, jij gaf hem een kusje
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van houquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Whiskey![]()
Whisky![]()
Mensen die 1 van de 2 mixen
Lol! De heldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe het ging? Ik deed LvK na, door voorover te buigen, en toen gaf ie me een kusje. Heeft hij ook toegegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had ook wel erg veel bier ingeslagenquote:[..]
Goedkope zooi moet je mixen om het drinkbaar te maken. Voor de rest was er Heineken waar ik dus niet van hou
~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Lol! De held
Lol whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tering he. 2 kratjes de man ofzoquote:[..]
hij had ook wel erg veel bier ingeslagen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
lekker zitten schaken aan de bar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een keivette avond gehad in 't Plein.
Watte?quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lekker zitten schaken aan de bar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |