Elke keer als ik 't vriendengroepje van Ruben tegenkom gaat het daaroverquote:
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
tja, wat kan ik erover zeggenspreek hij bijna nooit
Je mag mee naar die verjaardagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke nu ben ik wel benieuwd hoe die Ruben eruit ziet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
Of het boeit 'm gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of het boeit 'm gewoon niet.
quote:
He een chineesje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.quote:
Nou wat een helden zullen dat zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.
Barney Stinson, Kazuo Kiriyama, Dr. Cox. Fictive mensen, grote voorbeeldenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou wat een helden zullen dat zijn.
Juist. De jouwe is van Oh Oh Chersoquote:
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. De jouwe is van Oh Oh Cherso
Dat zou beschamend zijn zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.![]()
Zeg dat wel.quote:
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Zo erg is het nou ook weer niet.
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderen
Nederlandse? Of doel je op Amerikaanse? Want daar komt er altijd teringveel van uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.![]()
Ja lijkt me ook een vermakelijk programma..
Nu met de herfst in aankomst komen er zoveel leuke/nieuwe programma's en afleveringen.
quote:
En nu heb je een natte plek in je broek?quote:
Voor en achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En nu heb je een natte plek in je broek?
Barrie, je mag meequote:Ron zegt:
hm...
mogen we een date meenemen?
want ik weet nog wel iemand voor fed
Ruubke - zegt:
haha, een leuk meisje of wat?
Ron zegt:
dat kan hij beter beoordelen
Ruubke - zegt:
ach als het gewoon een net meisje is, mag je haar best meenemen hoor
is op zich wel plek zat en drank/eten genoeg
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:17 schreef FedExpress het volgende:
en hoe heb je uitgelegd dat je mij kent xD
Klinkt als een hoerenkast.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.
Goeiemorgen mevrouw date van Fedquote:
Owja en dit klinkt trouwens zooo fout.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Bar Julia leerde ik je kennen, maar je zei je naam niet.
Oh andersom, ja dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.sexhuizen.nl/db/show.php?id=5042
Zit vlakbij de Casablancaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh andersom, ja dan weet ik het wel.
Geen idee, dat jij daar verstand van hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft bdh nou serieus gezegd dat tie Fed van een sekshuis kent?Die hij mij net gaf? Die doet het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Heeft bdh nou serieus gezegd dat tie Fed van een sekshuis kent?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruben gelooft toch alles
Ja, die liggen op de weg naar Nulandquote:Op woensdag 1 september 2010 09:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, dat jij daar verstand van hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, hij zit er nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wist trouwens niet dat die tent nog bestond.
Je hoeft geen dingen te zeggen die ik al weet hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die liggen op de weg naar Nuland
Hehe. Voor de rest ken ik er geenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft geen dingen te zeggen die ik al weet hoor.
Hahaha grappigquote:
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Voor de rest ken ik er geen
Jij mag ook komen hequote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
Heb ze (nog?) niet nodigquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef FedExpress het volgende:
ik zeg wel gewoon kroeg in de stad als hij erover begint
Help me ff, ik loop vast.quote:
Ja dat is een stuk beter.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil vanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Help me ff, ik loop vast.Ik weet het verschil tussen club en privéhuis niet.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil van
Ik was niet de enige hoorquote:
Hoezo?quote:
Niemand van ons groepje werd er geil vanquote:
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand van ons groepje werd er geil vanHet is echt niet zo bijzonder hoor
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Waar heb ik gezegd dat ik sjans van hem had.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Goeiemorgenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Mogge..quote:Op woensdag 1 september 2010 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Vrouwen met hun heerlijke beeld over mannen
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeikenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik kijk dat nooit, weet nieteens waar het over zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeiken
Sex and the City?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee jaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sex and the City?
Heb je die film gezien dat je er zo'n beeld over kan geven?
en mogge barriequote:
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vindquote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Ah zoquote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vind
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah zo
Ach dat programma gaat echt niet alleen over vrouwen die iedere man krijgen hoor. Eerder relatieproblemen en die meuk.
Is zes weken voor die cursus te weinig tijd?
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazesquote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.
Dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Zo'n zus heb ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazes
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Geldt voor mij ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, hier is ook niet veel meer gebeurd in de tijd dat ik weg was.
Shit dat is wel kut dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.
En die cursus kan ik echt niet op m'n werkplek doen dus dat moet thuis dus mijn komende 4 thuiswerkdagen zitten volgepland met cursus waar ik geen zin in heb
Ja ik vind het ook tegenvallen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook.Hoopte op een paar pagina's maar dat valt vies tegen.
quote:
quote:
Heb je mij niet gezien?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi.
Edit;
Ceased was jij net in de stad?Want diegene leek héél veel op jou uit je FoBo
![]()
Ik heb jou gezien!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien?ik was ook in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.quote:
Alleen als ik je ook echt gezien hebquote:Op woensdag 1 september 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |