en mogge barriequote:
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vindquote:Op woensdag 1 september 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een stel giechelende wijven op tv.
Ah zoquote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee ja
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als ze in ondergoed gekleed elkaar slaan met een kussen, dit tafereel speelt zich natuurlijk af op een bed, dan is het GE-WEL-DIG!
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helemaal niks... heb ook nergens gezegd dat IK het leuk vind
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah zo
Ach dat programma gaat echt niet alleen over vrouwen die iedere man krijgen hoor. Eerder relatieproblemen en die meuk.
Is zes weken voor die cursus te weinig tijd?
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazesquote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar mss wist je waarom je zussen en vriendin het zo geweldig vinden.
Dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Zo'n zus heb ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat is me nog steeds een raadsel net als de voorliefde van mijn zussen voor films in het genre 'scary movie' en André Hazes
Ik heb als stelregel; 'als mijn zussen zeggen dat het leuk is kan ik er met een grote boog omheen'
Never fails.
Geldt voor mij ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, hier is ook niet veel meer gebeurd in de tijd dat ik weg was.
Shit dat is wel kut dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ik heb sowieso 16 uur per week dienst, blijven er 24 uur over... in die 24 uur per week zit nog 4 uur vergaderen. 20 uur over voor projecten en die cursus.
En die cursus kan ik echt niet op m'n werkplek doen dus dat moet thuis dus mijn komende 4 thuiswerkdagen zitten volgepland met cursus waar ik geen zin in heb
Ja ik vind het ook tegenvallen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook.Hoopte op een paar pagina's maar dat valt vies tegen.
quote:
quote:
Heb je mij niet gezien?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi.
Edit;
Ceased was jij net in de stad?Want diegene leek héél veel op jou uit je FoBo
![]()
Ik heb jou gezien!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien?ik was ook in de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.quote:
Alleen als ik je ook echt gezien hebquote:Op woensdag 1 september 2010 15:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd dat je me hebt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |