Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Voor de rest ken ik er geen
Jij mag ook komen hequote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
Heb ze (nog?) niet nodigquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha grappig
Tux, komt dan doordat ik op mn mobiel zit. Laden doet tie maar half.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef FedExpress het volgende:
ik zeg wel gewoon kroeg in de stad als hij erover begint
Help me ff, ik loop vast.quote:
Ja dat is een stuk beter.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Hier he? http://www.b9.nl/includes/a.php3?t=2&i=1282067785&p=483140
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil vanquote:Op woensdag 1 september 2010 09:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Help me ff, ik loop vast.Ik weet het verschil tussen club en privéhuis niet.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe. Nou, ik ben in Hongarije in een stripclub geweest maar daar word ik nou niet echt geil van
Ik was niet de enige hoorquote:
Hoezo?quote:
Niemand van ons groepje werd er geil vanquote:
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niemand van ons groepje werd er geil vanHet is echt niet zo bijzonder hoor
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 09:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen, maargoed.Mannen vinden toch alles met een gat geil.
Waar heb ik gezegd dat ik sjans van hem had.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Goeiemorgenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom had jij ook zo vlot sjans met die leuke verkoper natuurlijk
Mogge..quote:Op woensdag 1 september 2010 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Vrouwen met hun heerlijke beeld over mannen
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeikenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik kijk dat nooit, weet nieteens waar het over zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
en precies, weet niet of dat komt door Sex and the City of door het overtrokken zelfbeeld van veel vrouwen, maar goed...
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja... Maar ST valt wel mee meestal. Maar de laatste tijd is ze wel aan het zeiken
Sex and the City?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mogge..
Ik heb 2 zussen die het geweldig vinden en een vriendin die het kijkt dus ik krijg er wel wat van mee jaquote:Op woensdag 1 september 2010 09:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sex and the City?
Heb je die film gezien dat je er zo'n beeld over kan geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |