Elke keer als ik 't vriendengroepje van Ruben tegenkom gaat het daaroverquote:
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef FedExpress het volgende:
tja, wat kan ik erover zeggenspreek hij bijna nooit
Je mag mee naar die verjaardagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke nu ben ik wel benieuwd hoe die Ruben eruit ziet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
Of het boeit 'm gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, hij is wel lache. Je kan 'm gewoon keihard in z'n gezicht uitlachen en dan snapt ie dat niet eens.
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of het boeit 'm gewoon niet.
quote:
He een chineesje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag mee naar die verjaardagBen je gewoon Feds date
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hij snapt het niet. Echt geweldig. Soms lacht hij mee.
[..]
[ http://i272.photobucket.com/albums/jj192/wann1e/dangers_of_masturbation.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.quote:
Nou wat een helden zullen dat zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb vele helden. Slechts een held heeft dat.
Barney Stinson, Kazuo Kiriyama, Dr. Cox. Fictive mensen, grote voorbeeldenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou wat een helden zullen dat zijn.
Juist. De jouwe is van Oh Oh Chersoquote:
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. De jouwe is van Oh Oh Cherso
Dat zou beschamend zijn zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan nou ook niet zeggen dat, dat mn held is.![]()
Zeg dat wel.quote:
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg dat wel.![]()
Zo erg is het nou ook weer niet.
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken. Puur omdat ik dat soort volk niet op de kermis durf te bestuderen
Nederlandse? Of doel je op Amerikaanse? Want daar komt er altijd teringveel van uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och god, de aap komt uit de mouw hoor.![]()
Ja lijkt me ook een vermakelijk programma..
Nu met de herfst in aankomst komen er zoveel leuke/nieuwe programma's en afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |