Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik daar heen moet. MOET ja. Waarom zou iemand daar vrijwillig heen willen.Wat zit je dan toch in het goede topic he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:50 schreef Zwarte Piet het volgende:
Eindhoven is cool!Den Bosch nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Doe ik regelmatig hoorquote:
Geheimtaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh heb je de geheimtaal ook weer.
Jaquote:
Weet ik niets van. Wat bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niets van. Wat bedoel je?
quote:
Morge Ceased.quote:
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeftquote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
He bah, heb ik z'n hok weer niet goed op slot gedaan...
Arme tweelingbroers.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom heb ik een halsketting om mijn tweelingbroer gedaan die stroomschokken geeft
Zei ik tweelingbroer?quote:
Als het goed is was die gewoon werken hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morge Ceased.
Jouw tweelingbroer liep gisteren in de stad rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |