Thnxquote:
Ja het begint op te vallen he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef FedExpress het volgende:
bdh weet wel wanneer hij opmerkingen moet maken zeg
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja het begint op te vallen he.
quote:
Eerder deze:quote:
Die zit hier in mijn afvoerputje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerder deze:
[ afbeelding ]
Clown Poepediewoepsie
Enjoying the viewquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zit hier in mijn afvoerputje.
quote:Compensatie voor kermisexploitanten
maandag 30 augustus 2010 | 16:27 | Laatst bijgewerkt op: maandag 30 augustus 2010 | 16:28
Waar de exploitanten hoopten dat afgelopen weekeinde nog het een en ander 'goed' zou maken, kwamen ze bedrogen uit. Foto Linda van Gorkum/BD
DEN BOSCH - DEN BOSCH De gemeente Den Bosch houdt er rekening mee dat kermisexploitanten bij de gemeente verhaal willen halen voor de voor hen teleurstellend verlopen kermis. "Slecht weer hoort bij het ondernemersrisico.
Zie ook:
* Kermis valt letterlijk in het water
Daar valt niet over te praten. Maar mogelijk zijn andere zaken wel bespreekbaar", zegt Huub van Rijckevorsel die voor de gemeente de kermis coördineerde.
Piet van de Zande, exploitant van de Crazy Sjimmy, heeft al bij Van Rijckevorsel aangekaart te willen praten over een 'vorm van compensatie'. Daarbij wil hij ook nagaan of er een vergoeding mogelijk is voor het feit dat zijn attractie, tegenover de ingang van het Theater aan de Parade 'niet in de loop stond'.
Meer hierover dinsdag in het Brabants Dagblad.
Ik bedoelde gisteren, door dat artikeltje van ST. Ik ben ook maar 1x gegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben er 1 keer geweest om oliebollen te halen en zaterdagavond moest ik eroverheen om naar het Theater a/d Parade te kunnen
Die mensen moeten niet zeiken, dat risico heb je als je een kermisattractie runt... dan hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde gisteren, door dat artikeltje van ST. Ik ben ook maar 1x gegaan
Inderdaad, die heb ik niet eens gezien. De rest kan de pot opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zeiken, dat risico heb je als je een kermisattractie runt... dan hadden ze maar een vak moeten leren.
Enige die ik enigszins gelijk kan geven is die 'crazy sjimmie' tegenover de parade, die stond echt van het pad af.
De Efteling zie ik ook geen claim indienen bij de overheid omdat het geregend heeft...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik niet eens gezien. De rest kan de pot opJe gaat toch ook geen geld terug vragen aan de aannemen omdat je een jaar niet op je terras hebt kunnen zitten
Of de markt ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Efteling zie ik ook geen claim indienen bij de overheid omdat het geregend heeft...
Yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen!
Nou als het mooi weer was geweest en er kei veel mensen op af waren gekomen zouden ze een deel van hun winst ook niet willen inleveren.. Zeikerds.Ja. Maar als je die mensen ziet die er werken dan verwacht je dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja. Hopelijk doen ze wat ik leuk vind. Die hele handel opdoeken en opflikkeren met die kutkermis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja ach ze doen wel wat ze leuk vinden.
Hahaha jezus je hoeft er toch niet heen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk doen ze wat ik leuk vind. Die hele handel opdoeken en opflikkeren met die kutkermis.
Ja, maar die tokkiemagneet is nooit cool. En soms heb je iets nodig in de stad...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha jezus je hoeft er toch niet heen?![]()
En nu is tie al voorbij.
Er komt idd te veel jeugd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar die tokkiemagneet is nooit cool. En soms heb je iets nodig in de stad...
Met petjes. En snorren. Geen vrouwenquote:
Sowieso tieners.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met petjes. En snorren. Geen vrouwen
Blergh. Ben gefrustreerdquote:
quote:
Een meisje is me de hele tijd aan het smsen met verzoekjes waar ik niet op in wil gaanquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een meisje is me de hele tijd aan het smsen met verzoekjes waar ik niet op in wil gaan
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neerquote:
Nou lekker toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neer
Nee ik wil het niet. Ben het echt beu. Kan smsjes niet blokkeren. Maar volgens mij is ze ook niet serieus dus ik zou er zelfs niet eens op in durven te gaanquote:
Je kan toch zeggen dat ze je met rust moet laten of snapt ze dat niet met haar IQ.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet. Ben het echt beu. Kan smsjes niet blokkeren. Maar volgens mij is ze ook niet serieus dus ik zou er zelfs niet eens op in durven te gaan
Nja, m'n telefoon staat nu op stil dus heb er geen last van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat ze je met rust moet laten of snapt ze dat niet met haar IQ.
En waarom zou ze niet serieus zijn?
Ja lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ze kan gewoon niet serieus zijn
Onderbuikgevoels. Zelfvertrouwen. Weet ik het. Maargoed, ik wil het niet eens.quote:
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ik haar een keer een doorsmeerbeurt wil geven, daar komt het op neer
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoeld ze de Kwik Fit in Rosmalen..
Maar je kan toch zelf zeggen: "Ik wil je bij de Kwik-Fit wel even doorsmeren."quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het zijn m'n eigen woorden. Ik reageer er niet meer op dus tsja
Wil je mee naar de Kwik-Fit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kan toch zelf zeggen: "Ik wil je bij de Kwik-Fit wel even doorsmeren."
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Kwik-Fit?
Hoezo?
Nou, voor een flinke doorsmeerbeurt en fatsoenlijke, nieuwe banden.
![]()
En als we klaar zijn even naar de Carglass.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
Anders zou dat toch ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoor
Ja maar dan denken ze dat ik anale seks heb terwijl ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders zou dat toch ook wel kunnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
In de naïeve verwachting dat hier nog iets constructiefs gemeld wordt... tvp
Afscheidsborrel. Wel lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
ze leven daar op borrels of niet?![]()
Sterkte
Er waren niet zoveel putjes verstopt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, net voor het eerst na de vakantie weer gewerkt. Was goed te doen.
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er waren niet zoveel putjes verstopt?
Omg. PM mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.
quote:
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrelquote:
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrel
Ja maar ik wil gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.
Naar huis kan altijd nog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon naar huis.
Ja. Net als na de seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Net als na de seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
is niet lolligquote:
Ik ben ST aan het plagenquote:
quote:
Hoiquote:
Ik voel niks.quote:
quote:
Hallo luie scholier.quote:
You pay the rent?quote:
Nee jij met hem en Ruben.quote:
BB dan, ook goed.quote:
Ik pas sowieso. En BB en Ruben; dan past BB ook.quote:
Hoe witte gij da?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik pas sowieso. En BB en Ruben; dan past BB ook.
Vraag maar aan Fed.quote:
Die weet dat ook niet.quote:
Ah een bekentenis.quote:
Ja mooi toch.quote:
Noem dan eens een meisje dat wel op hem zou kunnen vallen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef FedExpress het volgende:
nee, dat is geen bekentenis![]()
Ik ken Ruben gewoon. En als ik BB zo een beetje ken lijkt ze mij niet het type dat op hem valt
weet ik veelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem dan eens een meisje dat wel op hem zou kunnen vallen?
Ik heb zoveel mooie verhalen over hem en meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |