Wil je mee naar de Kwik-Fit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je kan toch zelf zeggen: "Ik wil je bij de Kwik-Fit wel even doorsmeren."
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Kwik-Fit?
Hoezo?
Nou, voor een flinke doorsmeerbeurt en fatsoenlijke, nieuwe banden.
![]()
En als we klaar zijn even naar de Carglass.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als we klaar zijn even naar de Carglass.
Hoezo dat dan?
Even je sterretje volspuiten.
Anders zou dat toch ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving nemen mij niet meer serieus, dus dit zou ik gewoon kunnen zeggen hoor
Ja maar dan denken ze dat ik anale seks heb terwijl ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders zou dat toch ook wel kunnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
In de naïeve verwachting dat hier nog iets constructiefs gemeld wordt... tvp
Afscheidsborrel. Wel lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:21 schreef FedExpress het volgende:
ze leven daar op borrels of niet?![]()
Sterkte
Er waren niet zoveel putjes verstopt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, net voor het eerst na de vakantie weer gewerkt. Was goed te doen.
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er waren niet zoveel putjes verstopt?
Omg. PM mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal verstopt zit.
quote:
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrelquote:
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hehehe. Heb geen zin in borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrel
Ja maar ik wil gewoon naar huis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Zuipen is altijd leuk.
Naar huis kan altijd nog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon naar huis.
Ja. Net als na de seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Net als na de seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |