Gewoon erop gaan zittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben een meisjegaat wat moeilijk
Een wit kruis op straat schilderen zoals dat ook op straat voor uitritten staat enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef sproetjes het volgende:
mede limbo-fokkers met een evil mind![]()
![]()
help mij eens met een origneel idee bedenken hoe ik het volgende duidelijk gemaakt krijg aan de horeca uitbaters bij mij onder...
Ik woon boven een winkel in de winkelstraat van Echt (bij de meeste hier was dat al bekend) en onder mij zit een winkel, daarnaast een kleine brasserie.
Ik heb nu al meerdere malen gevraagd aub de zitjes op het terras NIET bij mij voor de deur te stallen, nu ze het terras steeds uitbreiden, aangezien ik (en mijn buurvrouw) beide vaak met zware boodschappentassen, een zware sporttas of met een fiets de voordeur van de hal willen betreden.
Het gebeurd nu zeker 5x per week dat er een zitje of fiets voor mijn voordeur staat waardoor ik de deur dus amper nog in of uit kan... volgens de eigenares "zullen ze er aan denken" iedere keer als ik vraag hier aub rekening mee te houden en "kan zij er toch niks aan doen" als haar klanten hun fiets voor mijn voordeur stallen (midden op het terras dus)...
verzin eens iets leuks hoe ik het haar nu écht duidelijk gemaakt krijg dat ik het zat benwant ik word hier echt heel boos om. Vanmiddag kwam ik weer met 2 boodschappen tassen aangesjouwd van bij elkaar een kg of 30 (ik mag niet met mijn auto de straat in), en ja hoor daar stonden de stoeltjes weer voor de voordeur...
Blerick.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat kan ookwelke BE zat jij eigenlijk?
denk dat ik dat ga stoepkrijten vanavond jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een wit kruis op straat schilderen zoals dat ook op straat voor uitritten staat enzo
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrestquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
denk dat ik dat ga stoepkrijten vanavond ja
Moeten we daarvoor mods lastigvallen ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb in het feedback topic een wijziging aangevraagd
Is dat niet dat verhaal dat een man zelf een gele band op het trottoir heeft geschilderd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrest
We willen niet foetelen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Moeten we daarvoor mods lastigvallen ?
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
weet je dat het ook nog rechtsgeldig is sins het gele streeparrest
ja hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is dat niet dat verhaal dat een man zelf een gele bank op het trottoir heeft geschilderd?
ik denk niet dat je dit bij de politie geleerd krijgt , zat in mijn ce-opleiding bij het vak Rechtquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingbeter duurt het nog maar max een half jaar
zo heb je ook (als het goed is) het arrest van de hollende kleurling, het lange armen arrest en er was er 1 met een keukenkastje, gewoon gehoord van politie agenten hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dit bij de politie geleerd krijgt , zat in mijn ce-opleiding bij het vak Recht
Die heb ik ook gehad iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zo heb je ook (als het goed is) het arrest van de hollende kleurling, het lange armen arrest en er was er 1 met een keukenkastje, gewoon gehoord van politie agenten hoorzowel in opleiding als al jaren in t vak
Ik zou gewoon elke keer als er een fiets of stoel staat, omver duwen of weg smijten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
geweldig die dingen, ik heb echt teveel zin in de opleidingbeter duurt het nog maar max een half jaar
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Moeten we daarvoor mods lastigvallen ?
Danny eem pm sturenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of via de post
Heeft hij iets iets van WTF
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of via de post
Heeft hij iets iets van WTF
quote:
Ik vind het zo laf, een topic volgen zonder dat iemand het merkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 'TVP' staan, jongedame.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het zo laf, een topic volgen zonder dat iemand het merkt.
dat doe ik met de nagel SCquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het zo laf, een topic volgen zonder dat iemand het merkt.
Eh, daar post je gewoon heurquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat doe ik met de nagel SCmaar over nagellak meepraten is ook weer zo wat
ja nu ffquote:
niksquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
Hè! Wat?![]()
Alexxxxx..... Wat heb jij te vertellen?
Ik had niks te melden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom ook het devies: Gewoon lekker meeposten.
Ik hoop dat je hem nog kan vinden. Verder kan ik je er niet mee helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
mijn gsm is getolen of kwijtgeraakt , ik ben nu al mijn (intranationale) nummers kwijt , telens als ik het nummer ben hoor ik dat de persoon van waar het nummer is niet bereikt kan worden en dat er bericht getuurd gat worden naar hem.
Ik krijg ook geen kieston te horen.
Wat moet ik nu doen?
Gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:32 schreef postmortum het volgende:
ik heb hem gevonden lag op mijn bed , zwarte telefoon op zwart dekbed![]()
Dat was echt ff schrikken staan nummers in van menen uit Canada tot in Australië
ja morgen gelijk backup makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
GelukkigZou balen zijn als je dat soort nummer kwijt raakt
Geen bereik dat hij niet over ging?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
mijn gsm is getolen of kwijtgeraakt , ik ben nu al mijn (intranationale) nummers kwijt , telens als ik het nummer ben hoor ik dat de persoon van waar het nummer is niet bereikt kan worden en dat er bericht getuurd gat worden naar hem.
Ik krijg ook geen kieston te horen.
Wat moet ik nu doen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen bereik dat hij niet over ging?
uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen bereik dat hij niet over ging?
Omdat ik een TVP heb geplaatst ipv op het knopje te duwen. En waarom doet m'n rode quote-in-quickreply knop het niet meer?quote:
Iets in je instellingen aangepast?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat ik een TVP heb geplaatst ipv op het knopje te duwen. En waarom doet m'n rode quote-in-quickreply knop het niet meer?
Op Ned1 begint nu een cabaretshow, is wel lachen geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik verveel me de pleuris, en ik heb geen zin om te gaan rennen, terwijl ik dat toch echt nog moet doen vanavondover een half uurtje ofzo
Bij mij wel dus ligt het aan jouquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon niet meer.
Dat deed ik dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eenof
doet het altijd wel goed
Zeg maar een onzichtbare TVP
Mag ik vragen waarom jij trouwens zoveel rentquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik verveel me de pleuris, en ik heb geen zin om te gaan rennen, terwijl ik dat toch echt nog moet doen vanavondover een half uurtje ofzo
Probeer het. Kost niets, op wat azijn en een velletje keukenpapier naquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef postmortum het volgende:
volgens mij ben ik gestoken door de eikenboomproccesie rups, haal net zo'n klein beetje uit mij nek en het jeukt als de ziekte, zou azijn helpen?
Ik was zo blij dat ik een tag had.. nu ben ik saai en leeg..quote:
hey ik ben 30 min blauw geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik een tag had.. nu ben ik saai en leeg..
dan liever zwart zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey ik ben 30 min blauw geweest
Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe je iets verkeerd. Hier issie er gewoon nog (baggerlayout)
Oapen ein topic in FB.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.
WTF, noe komen de emoticons ook al niet meer in m'n bericht als ik ze onder de quickreply aanklik.
leeg je cookies en andere privézooi. misschien helpt datquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.
WTF, noe komen de emoticons ook al niet meer in m'n bericht als ik ze onder de quickreply aanklik.
Geen effect.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
leeg je cookies en andere privézooi. misschien helpt dat
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.quote:
Je kunt niet alles hebben hequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.
joh, je kan een ban krijgen als een modje dit leestquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Voorheen hebben die knoppen het gewoon gedaan met ABP aan, en nu vanuit het niets opeens niet meer...quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
joh, je kan een ban krijgen als een modje dit leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo zou ik hiervoor geband kunnen worden dan?
Overigens heb ik geen specifieke scripts ofzo geblokkeerd dus het zou allemaal gewoon moeten werken.
Flesje bier
Omdat fok! daardoor minder geld verdient. Ik heb vaker users gebanned gezien nadat ze toegaven dat ze het gebruikten op fok.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]Hoezo zou ik hiervoor geband kunnen worden dan?
Overigens heb ik geen specifieke scripts ofzo geblokkeerd dus het zou allemaal gewoon moeten werken.
Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat fok! daardoor minder geld verdient. Ik heb vaker users gebanned gezien nadat ze toegaven dat ze het gebruikten op fok.
hm.. dan weet ik het ook niet meer
misschien een herinstall ofzo, mja.
Wat een held ben je.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik toch geen ABP kan hebben zal ik dat eens overwegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef nattermann het volgende:
ABP trouwens, gebruik je nog steeds Firefox?
Stap over op Chrome. Veel sneller
Google hoeft niet ook mijn web gedrag te loggen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef nattermann het volgende:
ABP trouwens, gebruik je nog steeds Firefox?
Stap over op Chrome. Veel sneller
Wat is het probleem ? Je hoeft het alleen niet toe te geven. En in dit topic snappen ze je niet. Want mijn kloon is ook niet gesnapt! Wel een poging van Nattermann om alsof te doen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik toch geen ABP kan hebben zal ik dat eens overwegen.
En wat probeer je nu te zeggen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is het probleem ? Je hoeft het alleen niet toe te geven. En in dit topic snappen ze je niet. Want mijn kloon is ook niet gesnapt! Wel een poging van Nattermann om alsof te doen!
Mij boeit dat eerlijk gezegd niet zo. We worden toch in de gaten gehouden door de overheid! HET WANBELEID VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MENSEN OVERAL HANGEN CAMERA'S WE WORDEN 24 UUR PER DAG 7 DAGEN PER WEEK IN DE GATEN GEHOUDEN DIT KAN ZO LANGER NIET!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Google hoeft niet ook mijn web gedrag te loggen...
Hmm ik krijg dan waarschijnlijk een vacature voor body guard. Want die weten dat mijn armen goed getraind zijn! Wel een gek idee eigenlijk, dat ze je in de gate houden en soms mee kijken, op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mij boeit dat eerlijk gezegd niet zo. We worden toch in de gaten gehouden door de overheid! HET WANBELEID VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MENSEN OVERAL HANGEN CAMERA'S WE WORDEN 24 UUR PER DAG 7 DAGEN PER WEEK IN DE GATEN GEHOUDEN DIT KAN ZO LANGER NIET!!!!!
[/klb]
heb je Opera ooit geprobeerd (dus niet een paar jaar geleden en dan 5 min. testen)?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Chrome had in het begin veel problemen! Firefox is nog het beste!
Ik heb hem geprobeerd, maar ik ben firefox gewent. Dus tja natuurlijk roep ik dan dat firefox beter is. Firefox heeft het altijd goed voor me gedaan. Opera stond me niet zo aan qua lay out etc.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef L.no het volgende:
[..]
heb je Opera ooit geprobeerd (dus niet een paar jaar geleden en dan 5 min. testen)?
Oh, je bent het gewoon gewend...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd, maar ik ben firefox gewent. Dus tja natuurlijk roep ik dan dat firefox beter is. Firefox heeft het altijd goed voor me gedaan. Opera stond me niet zo aan qua lay out etc.
Ja maar IE heb ik lang mee gewerkt. Maar dat vind ik niks. En tja opera de layout etc stond mij niet aan. Volgens mij was der ook een betaalde en gratis versie ? Pin me daar niet op vast, maar ik kreeg als ik het deed opstarten altijd rare berichtjes, van de browser. En met Firefox niet dus die won mijn hartje. Chrome vind ik ook niks een vriend van mij gebruikt het op zijn laptop maar niet mijn ding. Heb je niet ook nog Safari ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, je bent het gewoon gewend...
dan kan zelfs IE de beste browser zijn omdat de meerderheid m gebruikt en daar 'gewend' aan zijn.
Je kan de layout veranderen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar IE heb ik lang mee gewerkt. Maar dat vind ik niks. En tja opera de layout etc stond mij niet aan. Volgens mij was der ook een betaalde en gratis versie ? Pin me daar niet op vast, maar ik kreeg als ik het deed opstarten altijd rare berichtjes, van de browser. En met Firefox niet dus die won mijn hartje. Chrome vind ik ook niks een vriend van mij gebruikt het op zijn laptop maar niet mijn ding. Heb je niet ook nog Safari ?
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan de layout veranderen.
Je kan het gewoon gratis downloaden
rare berichtjes? :/
Je bent gewoon gehecht geraakt en je bent gewend aan FF. Opzich niet erg hoor.alleen vind ik de argumenten niet valide genoeg. Kwestie van smaak I guess
Installeer Opera en gebruik de FF icoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.
Hoelang geleden heb je het uitgeprobeerd dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.
Doe de groeten aan je kussen van mij!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga zo slapen denk ik
Hmm maar met snelheid heb ik geen probleem, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang geleden heb je het uitgeprobeerd dan?
een virus?wtf?
Opera gaat voor mij het meest om de snelheid. Daar hebben ze speciale functies voor (bijv. kwaliteit plaatjes lager doen voor trage connecties/pc's). Ook vind ik het persoonlijk het meest gebruiksvriendelijke.
FF is nu alleen nuttig om de addons.
Chrome is alleen nuttig omdat het licht is en niet veel geheugen gebruikt.
mja, zowel chrome als opera ontwikkelen zichzelf ook waardoor de addons van FF niet meer nodig zullen zijn.
ach, boeit me verder ook niet zo, was alleen grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, dus hou wijselijk mn mond
Dat zie ik ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik nu in de UI van Argo moet zien. Ik meen altijd al dat het een soort booskijkend gezicht is, maar dat zal het wel niet zijn.
Tis een boos gezichtje. Maar ik zal mijn oude weer eens op stoffen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik nu in de UI van Argo moet zien. Ik meen altijd al dat het een soort booskijkend gezicht is, maar dat zal het wel niet zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Installeer Opera en gebruik de FF ico
Aha dus toch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis een boos gezichtje. Maar ik zal mijn oude weer eens op stoffen!
Ik ken em niet neequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Wie kent Marcel uit Sittard?
http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
Wil ik m kennen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Wie kent Marcel uit Sittard?
http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
quote:
Kom, brengen we daar verandering inquote:
Werken en shoppenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom, brengen we daar verandering in
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Werken en een uurtje spinneng gedaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Gewerkt en in de tuin gewerktquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Studentenleven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken en een uurtje spinneng gedaan.
Lekker allemaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..
Is je tuin weer netjes?quote:
Ik zeg werken, zij zegt lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker allemaal
[..]
Is je tuin weer netjes?
Tuin van mijn ouders ja, in een vorig topic staat een foto van na de storm ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker allemaal
[..]
Is je tuin weer netjes?
Werken en erna genietenquote:
Polen is gaaf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij wilt Poolse dames, is misschien iets voor Alex
Je hebt ook geshopt hequote:
Wel gezelligquote:
Die had ik gezien ja, met half omgewaaide boompjes toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tuin van mijn ouders ja, in een vorig topic staat een foto van na de storm ...
Niet omgewaaid, maar het was een mooie bol van bladeren en die is nog maar voor de helft over, de stam heeft het gehouden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, met half omgewaaide boompjes toch?Alles weer redelijk hersteld?
Mag dat wel in combi met alcohol?..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef candygirl het volgende:
lichtelijk aangrschoten door wijn op terras en zo slapen met mijn tweede nacht paardemiddel![]()
quote:
Gelukkig dat de stam het gehouden heeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet omgewaaid, maar het was een mooie bol van bladeren en die is nog maar voor de helft over, de stam heeft het gehouden.![]()
Het herstel ervan is iets voor volgend jaar
Inderdaad voorzichtig doen met je paardenmiddel en even bijsluiter checkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef candygirl het volgende:
lichtelijk aangrschoten door wijn op terras en zo slapen met mijn tweede nacht paardemiddel![]()
Oh, da's fijn..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
kon alleen zijn dat het sterker werkt, maar mocht welarts zei zelf neem het maar in het weekend in omdat je overdag suf ervan word ,ook al drink je int weekend misschinien wat
Nee, ik heb net een te gek nieuw nummertje ontdekt dat nog niet volledig op Youtube staat, ben me af aan het vragen of ik deze zal downloaden en het op youtube zal posten, ik weet niet of ik er een probleem mee veroorzaak als ik dat doe ivm rechten e.d...quote:
Fijn is dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:27 schreef Refurb het volgende:
En dan zie je ineens je het huis van je tante en nichtje op Hart van Nederland waar geen dak meer op ligt.
Tja, 't leven is hard.
Jij hebt een relatiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:57 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik voel me een bietje eenzaam, zo alleen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag nog een aantal uur werken en als het niet al te druk is dan neem ik vanmiddag vrij.
Morgen kan ik eindelijk weer eens uitslapen
Gooiemurge!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vanmorgen toch nog wat extra werk op mijn bord gekregen dat voor het weekend afgerond moet zijn. Moet even goed bekijken of dat voor de middag nog allemaal te realiseren is.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef De-Hamster het volgende:
Welke liedjes uit ons Limburgs Bronsgoed Eikenhout moeten er mee op vakantie?
- Rowwen Heze - Bestel mar
- Rowwen Heze - Kwestie van geduld
- Schintaler - Welkom in Limburg
- Limburgs Volkslied
- Fabrizio Sjiek is mich dat
- Ich wil seks mit dich kanjer - Harry Schlaumeier
Allemaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef De-Hamster het volgende:
Welke liedjes uit ons Limburgs Bronsgoed Eikenhout moeten er mee op vakantie?
- Rowwen Heze - Bestel mar
- Rowwen Heze - Kwestie van geduld
- Schintaler - Welkom in Limburg
- Limburgs Volkslied
- Fabrizio Sjiek is mich dat
- Ich wil seks mit dich kanjer - Harry Schlaumeier
Half, ik lag al wakker, maar tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gooiemurge!
Heeft je moeder je uit bed gerold?
Maar je moet werken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Neezou zo nog een paar uur kunnen slapen
ik was net in Echt , stond het terras weer voor je deurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef sproetjes het volgende:
Goojemurrege! Geen zin om op te staan
morgen Extrema
Dat was tot een jaartje of 5-6 geleden nog leuk, tegenwoordig is er geen ruk meer aan, het grootste gedeelte van het aanwezige publiek verpest het feest grandioos..quote:
ach in ieder geval heb je weer eens telefoon gekregen van het uitzendbureau , ze houden het tenminste in de gatenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
ja, ik heb aan mn sollicitatieplicht voldaan deze weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach in ieder geval heb je weer eens telefoon gekregen van het uitzendbureau , ze houden het tenminste in de gaten
En willen ze dat papiertje niet voor je betalen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
nee. uwv hopelijk wel, maar het schijnt dat dat budget redleijk op isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En willen ze dat papiertje niet voor je betalen?
Of minder alcohol drinken en meer waterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hoofd tegen de deur beuken als iets niet lukt.
Ik weet het niet meerquote:
Ik ben net wakker. Gister een feestje gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hoofd tegen de deur beuken als iets niet lukt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
.
[..]
Ik weet het niet meerik weet niet meer waarom ik die post heb gedaan.
[..]
Ik ben net wakker. Gister een feestje gehad
Altijd als ik thuis kom moet ik even snel een berichtje op fok posten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar was je zo gaar, dat je dat zomaar gedaan kunt hebben gisteren.
aan je typen te zien nog steeds een beetje lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn borer vertelde me net dat ik gister behoorlijk dronken was
After shock ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
aan je typen te zien nog steeds een beetje lieverd
dit keer valt het nog meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik was net in Echt , stond het terras weer voor je deur
ach niet zeurenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat was tot een jaartje of 5-6 geleden nog leuk, tegenwoordig is er geen ruk meer aan, het grootste gedeelte van het aanwezige publiek verpest het feest grandioos..
iets waar je je prettig in voeltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
ben nerveus voor morgen en weet niet wat ik aan moet doen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha in t begin nergens in denk ik hahaha
Baby'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef candygirl het volgende:
vreselijk geslapen...........maar bijna WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond baby shower bij een vriendin
Nee, ik ben er gewoon te weinig voor thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met de autorefresh in de nieuwe layout, moet dat wel lukken.
Had het al gezien inderdaad. Erg goede line-up ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef postmortum het volgende:
pukkelpop uitverkocht voor combi en donderdag , ben blij dat ik een ticket voor zaterdag heb
die van 2006 was geweldig , ik vind dit meer een muic for the masses line-up normaal gesproken kun je nog wel iets leuks ontdekken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het al gezien inderdaad. Erg goede line-up ook.
hahaha laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen kleren aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het er niet mee eensch..![]()
Onze Provincie is veul mooier dan Frankrijk & Italie bij elkaar, de mensen zijn 100 keer gezelliger hier, en wij brouwen beter bier, echte Bourgondiërs FTW!!1..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Tism het volgende:
Ivo1986 vergelijkt Limburg met Frankrijk & Italie..
Zie hier het bewijs,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het er niet mee eensch..![]()
Onze Provincie is veul mooier dan Frankrijk & Italie bij elkaar, de mensen zijn 100 keer gezelliger hier, en wij brouwen beter bier, echte Bourgondiërs FTW!!1..![]()
Geen idee..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben ze in Frankrijk en Italië dan ook een zachte g?
Ja, alleen noemen ze dat in Frankrijk "les plats" en in Italie "i piatti" wat natuurlijk voor geen meter klinkt..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben ze daar ook zo veel afwas als ik hier?
Daar heeft ze geen zin inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat je rijles wilt
I feel your pain, ik ben ook net begonnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef Gezicht het volgende:
My back is killling me.
En ik moet nog beginnen met werken.
Ja maar jij zit rustig achter je PC'tje. (?) Ik moet met dozen van 20 kilo en meer sjouwen. Dat gaat niet zo makkelijk met zo'n rugpijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I feel your pain, ik ben ook net begonnen.
Nouja, ik heb geen rugpijn maar ik moet wel nog uren werken.
Da's waar ja. Sterkte!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar jij zit rustig achter je PC'tje. (?) Ik moet met dozen van 20 kilo en meer sjouwen. Dat gaat niet zo makkelijk met zo'n rugpijn.
quote:
En ik vond de schoolfoto altijd al een helquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
hallo............wij zijn vrouwen..............denk je nu nog echt dat wij zo kunnen denken??
Iets waar je je prettig in voeltmaar dit ,en dat,enzzz
![]()
![]()
![]()
Heb dinsdg een photoshoot voor de nieuwe folder van mijn werk, paar poses met zakelijke kleding, paar met casuel, sommige close up
en maak me nu al gek, wat doe ik aan ,hoe doe ik mijn hren, los of vast
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En ik vond de schoolfoto altijd al een hel
quote:
idd so cutequote:
Hoor je in een harde G in die landen ? ik dacht het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben ze in Frankrijk en Italië dan ook een zachte g?
Er staan altijd een paar falers tussenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is toch ook zo, 30 gekken op rij die hun best fake-lachje showen
Ik denk dat dat vrij onmogelijk is, jouw afwas kennendequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben ze daar ook zo veel afwas als ik hier?
Fashionablequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er staan altijd een paar falers tussen
Op de middelbare school bijvoorbeeldIk kijken naar de foto en toen kwam ik er opeens achter dat er iemand met een Bugs Bunny trui op stond
er stond idd weer net zo veel als op 2e kerstdagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij onmogelijk is, jouw afwas kennende![]()
En middag allemaal!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
nou jullie hebben de komende 6 weken rust van me....
Door een fout van kpn is ons internet afgesloten en kan niet meer geannuleerd worden.
Kosten voor nieuwe aansluiting worden wel vergoed door hun maar net als nieuwe klanten moeten we rekening houden met de wachttijden...
Heb vriendelijk bedankt voor die service en verteld waar ze het kunnen stoppen en gezegd dat we maar naar een andwre provider gaan.
Voorlopig alleen dus internet op de foon en das kut
omg wat een eikelslquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Door een fout van kpn is ons internet afgesloten en kan niet meer geannuleerd worden.
Kosten voor nieuwe aansluiting worden wel vergoed door hun maar net als nieuwe klanten moeten we rekening houden met de wachttijden...
Heb vriendelijk bedankt voor die service en verteld waar ze het kunnen stoppen en gezegd dat we maar naar een andwre provider gaan.
Schakel gewoon volledig over naar Ziggo dan. Met zo'n alles in 1 pakket ben je vaak ook nog iets goedkoper uit ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Dat is balenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |