aan je typen te zien nog steeds een beetje lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn borer vertelde me net dat ik gister behoorlijk dronken was
After shock ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
aan je typen te zien nog steeds een beetje lieverd
dit keer valt het nog meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik was net in Echt , stond het terras weer voor je deur
ach niet zeurenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat was tot een jaartje of 5-6 geleden nog leuk, tegenwoordig is er geen ruk meer aan, het grootste gedeelte van het aanwezige publiek verpest het feest grandioos..
iets waar je je prettig in voeltquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef Tassiepassie het volgende:
ben nerveus voor morgen en weet niet wat ik aan moet doen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha in t begin nergens in denk ik hahaha
Baby'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef candygirl het volgende:
vreselijk geslapen...........maar bijna WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond baby shower bij een vriendin
Nee, ik ben er gewoon te weinig voor thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met de autorefresh in de nieuwe layout, moet dat wel lukken.
Had het al gezien inderdaad. Erg goede line-up ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef postmortum het volgende:
pukkelpop uitverkocht voor combi en donderdag , ben blij dat ik een ticket voor zaterdag heb
die van 2006 was geweldig , ik vind dit meer een muic for the masses line-up normaal gesproken kun je nog wel iets leuks ontdekken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het al gezien inderdaad. Erg goede line-up ook.
hahaha laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen kleren aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het er niet mee eensch..![]()
Onze Provincie is veul mooier dan Frankrijk & Italie bij elkaar, de mensen zijn 100 keer gezelliger hier, en wij brouwen beter bier, echte Bourgondiėrs FTW!!1..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Tism het volgende:
Ivo1986 vergelijkt Limburg met Frankrijk & Italie..
Zie hier het bewijs,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het er niet mee eensch..![]()
Onze Provincie is veul mooier dan Frankrijk & Italie bij elkaar, de mensen zijn 100 keer gezelliger hier, en wij brouwen beter bier, echte Bourgondiėrs FTW!!1..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |