ik was net in Echt , stond het terras weer voor je deurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef sproetjes het volgende:
Goojemurrege! Geen zin om op te staan
morgen Extrema
Dat was tot een jaartje of 5-6 geleden nog leuk, tegenwoordig is er geen ruk meer aan, het grootste gedeelte van het aanwezige publiek verpest het feest grandioos..quote:
ach in ieder geval heb je weer eens telefoon gekregen van het uitzendbureau , ze houden het tenminste in de gatenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
ja, ik heb aan mn sollicitatieplicht voldaan deze weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach in ieder geval heb je weer eens telefoon gekregen van het uitzendbureau , ze houden het tenminste in de gaten
En willen ze dat papiertje niet voor je betalen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen woensdag dus gebeld door een uitzendbureau of ik bij een blikfabriek wilde werken als heftruckchauffeur... Ik ken dat bedrijf, en dacht te weten dat ze daar met reachtrucks werken, waar ik geen papieren voor heb, en dat dus ook direct aangegeven. Intercedent heeft daarop contact opgenomen met de verantwoordelijke persoon, die vertelde dat ze met het type heftruck werken waar ik papieren voor heb, dus ik kon vanochtend op gesprek komen, zodat ze me uit konden leggen wat ik maandag zou gaan doen en zo.
Kom ik daar vanochtend.. Blijken ze toch met reachtrucks te werken, zoals ik al dachtDus alsnog geen werk....
nee. uwv hopelijk wel, maar het schijnt dat dat budget redleijk op isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En willen ze dat papiertje niet voor je betalen?
Of minder alcohol drinken en meer waterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hoofd tegen de deur beuken als iets niet lukt.
Ik weet het niet meerquote:
Ik ben net wakker. Gister een feestje gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hoofd tegen de deur beuken als iets niet lukt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
.
[..]
Ik weet het niet meerik weet niet meer waarom ik die post heb gedaan.
[..]
Ik ben net wakker. Gister een feestje gehad
Altijd als ik thuis kom moet ik even snel een berichtje op fok posten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar was je zo gaar, dat je dat zomaar gedaan kunt hebben gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |