Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
wtf zeur jij nou manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
Allochtoon? Hoe dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:26 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
wtf zeur jij nou manik spreek gewoon abn jij klinkt vast als een allochtoon
Omdat je humor niet heel erg origineel is, blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:25 schreef Golaso het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen de grap/opmerking die ik in gedachte heb altijd voor mij
Origineel zijn is niet zo belangrijk, als je maar de snelste bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat je humor niet heel erg origineel is, blijkbaar.
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgersquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgers
der het volgende:[/b]quote:
[..]quote:
dit dusquote:
bij meisjes vind ik het niet irri ofzo maar limbo jongens klinken gewoon dom ook al zijn ze dat misschien niet. ik moet zo maar es gaan slapen btwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Dus jij heet in het echt ook HaagsMeissie? Is dat de naam die je ouders jou hebben gegeven?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgers
nee ik heet alleen haagsmeissie op internet omdat ik TROTS BEN OP DEN HAAGquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:37 schreef Golaso het volgende:
[..]
Dus jij heet in het echt ook HaagsMeissie? Is dat de naam die je ouders jou hebben gegeven?
Denk je niet dat Strani ook een aparte forumnaam heeft en niet zijn/haar echte naam gebruikt? En dat je daarom ook niet kunt bepalen of hij/zij allochtoon is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
nee ik heet alleen haagsmeissie op internet omdat ik TROTS BEN OP DEN HAAG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |