quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.
Als ik toch geen ABP kan hebben zal ik dat eens overwegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef nattermann het volgende:
ABP trouwens, gebruik je nog steeds Firefox?
Stap over op Chrome. Veel sneller
Google hoeft niet ook mijn web gedrag te loggen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:30 schreef nattermann het volgende:
ABP trouwens, gebruik je nog steeds Firefox?
Stap over op Chrome. Veel sneller
Wat is het probleem ? Je hoeft het alleen niet toe te geven. En in dit topic snappen ze je niet. Want mijn kloon is ook niet gesnapt! Wel een poging van Nattermann om alsof te doen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als ik toch geen ABP kan hebben zal ik dat eens overwegen.
En wat probeer je nu te zeggen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is het probleem ? Je hoeft het alleen niet toe te geven. En in dit topic snappen ze je niet. Want mijn kloon is ook niet gesnapt! Wel een poging van Nattermann om alsof te doen!
Mij boeit dat eerlijk gezegd niet zo. We worden toch in de gaten gehouden door de overheid! HET WANBELEID VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MENSEN OVERAL HANGEN CAMERA'S WE WORDEN 24 UUR PER DAG 7 DAGEN PER WEEK IN DE GATEN GEHOUDEN DIT KAN ZO LANGER NIET!!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Google hoeft niet ook mijn web gedrag te loggen...
Hmm ik krijg dan waarschijnlijk een vacature voor body guard. Want die weten dat mijn armen goed getraind zijn! Wel een gek idee eigenlijk, dat ze je in de gate houden en soms mee kijken, op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mij boeit dat eerlijk gezegd niet zo. We worden toch in de gaten gehouden door de overheid! HET WANBELEID VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MENSEN OVERAL HANGEN CAMERA'S WE WORDEN 24 UUR PER DAG 7 DAGEN PER WEEK IN DE GATEN GEHOUDEN DIT KAN ZO LANGER NIET!!!!!
[/klb]
heb je Opera ooit geprobeerd (dus niet een paar jaar geleden en dan 5 min. testen)?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Chrome had in het begin veel problemen! Firefox is nog het beste!
Ik heb hem geprobeerd, maar ik ben firefox gewent. Dus tja natuurlijk roep ik dan dat firefox beter is. Firefox heeft het altijd goed voor me gedaan. Opera stond me niet zo aan qua lay out etc.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef L.no het volgende:
[..]
heb je Opera ooit geprobeerd (dus niet een paar jaar geleden en dan 5 min. testen)?
Oh, je bent het gewoon gewend...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd, maar ik ben firefox gewent. Dus tja natuurlijk roep ik dan dat firefox beter is. Firefox heeft het altijd goed voor me gedaan. Opera stond me niet zo aan qua lay out etc.
Ja maar IE heb ik lang mee gewerkt. Maar dat vind ik niks. En tja opera de layout etc stond mij niet aan. Volgens mij was der ook een betaalde en gratis versie ? Pin me daar niet op vast, maar ik kreeg als ik het deed opstarten altijd rare berichtjes, van de browser. En met Firefox niet dus die won mijn hartje. Chrome vind ik ook niks een vriend van mij gebruikt het op zijn laptop maar niet mijn ding. Heb je niet ook nog Safari ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, je bent het gewoon gewend...
dan kan zelfs IE de beste browser zijn omdat de meerderheid m gebruikt en daar 'gewend' aan zijn.
Je kan de layout veranderen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar IE heb ik lang mee gewerkt. Maar dat vind ik niks. En tja opera de layout etc stond mij niet aan. Volgens mij was der ook een betaalde en gratis versie ? Pin me daar niet op vast, maar ik kreeg als ik het deed opstarten altijd rare berichtjes, van de browser. En met Firefox niet dus die won mijn hartje. Chrome vind ik ook niks een vriend van mij gebruikt het op zijn laptop maar niet mijn ding. Heb je niet ook nog Safari ?
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan de layout veranderen.
Je kan het gewoon gratis downloaden
rare berichtjes? :/
Je bent gewoon gehecht geraakt en je bent gewend aan FF. Opzich niet erg hoor.alleen vind ik de argumenten niet valide genoeg. Kwestie van smaak I guess
Installeer Opera en gebruik de FF icoquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |