Ik hoop dat je hem nog kan vinden. Verder kan ik je er niet mee helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
mijn gsm is getolen of kwijtgeraakt , ik ben nu al mijn (intranationale) nummers kwijt , telens als ik het nummer ben hoor ik dat de persoon van waar het nummer is niet bereikt kan worden en dat er bericht getuurd gat worden naar hem.
Ik krijg ook geen kieston te horen.
Wat moet ik nu doen?

Gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:32 schreef postmortum het volgende:
ik heb hem gevonden lag op mijn bed , zwarte telefoon op zwart dekbed
Dat was echt ff schrikken staan nummers in van menen uit Canada tot in Australië
 Zou balen zijn als je dat soort nummer kwijt raakt
 Zou balen zijn als je dat soort nummer kwijt raakt

ja morgen gelijk backup makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
GelukkigZou balen zijn als je dat soort nummer kwijt raakt

Geen bereik dat hij niet over ging?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
mijn gsm is getolen of kwijtgeraakt , ik ben nu al mijn (intranationale) nummers kwijt , telens als ik het nummer ben hoor ik dat de persoon van waar het nummer is niet bereikt kan worden en dat er bericht getuurd gat worden naar hem.
Ik krijg ook geen kieston te horen.
Wat moet ik nu doen?

quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen bereik dat hij niet over ging?

uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen bereik dat hij niet over ging?

over een half uurtje ofzo
 over een half uurtje ofzo

Omdat ik een TVP heb geplaatst ipv op het knopje te duwen. En waarom doet m'n rode quote-in-quickreply knop het niet meer?quote:

Iets in je instellingen aangepast?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat ik een TVP heb geplaatst ipv op het knopje te duwen. En waarom doet m'n rode quote-in-quickreply knop het niet meer?

Op Ned1 begint nu een cabaretshow, is wel lachen geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik verveel me de pleuris, en ik heb geen zin om te gaan rennen, terwijl ik dat toch echt nog moet doen vanavondover een half uurtje ofzo

Bij mij wel dus ligt het aan jouquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon niet meer.

Dat deed ik dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eenof
doet het altijd wel goed
Zeg maar een onzichtbare TVP
 Alleen zei ik daarna toch dat het een TVP was.
 Alleen zei ik daarna toch dat het een TVP was.  

Mag ik vragen waarom jij trouwens zoveel rentquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef sproetjes het volgende:
ik verveel me de pleuris, en ik heb geen zin om te gaan rennen, terwijl ik dat toch echt nog moet doen vanavondover een half uurtje ofzo
 ?
 ?

Probeer het. Kost niets, op wat azijn en een velletje keukenpapier naquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef postmortum het volgende:
volgens mij ben ik gestoken door de eikenboomproccesie rups, haal net zo'n klein beetje uit mij nek en het jeukt als de ziekte, zou azijn helpen?

Ik was zo blij dat ik een tag had.. nu ben ik saai en leeg..quote:

hey ik ben 30 min blauw geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ik een tag had.. nu ben ik saai en leeg..

dan liever zwart zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey ik ben 30 min blauw geweest

carnavalstag ftw.
 carnavalstag ftw.

Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe je iets verkeerd. Hier issie er gewoon nog (baggerlayout)

Oapen ein topic in FB.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.
WTF, noe komen de emoticons ook al niet meer in m'n bericht als ik ze onder de quickreply aanklik.

leeg je cookies en andere privézooi. misschien helpt datquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij staat er nog gewoon maar werkt niet.
WTF, noe komen de emoticons ook al niet meer in m'n bericht als ik ze onder de quickreply aanklik.

Geen effect.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
leeg je cookies en andere privézooi. misschien helpt dat

Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.quote:

Je kunt niet alles hebben hequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.

joh, je kan een ban krijgen als een modje dit leestquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komt blijkbaar door Adblock Plus. Maar nu kan ik die vervelende Ads niet meer blokkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky

Voorheen hebben die knoppen het gewoon gedaan met ABP aan, en nu vanuit het niets opeens niet meer...quote:

quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
joh, je kan een ban krijgen als een modje dit leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo zou ik hiervoor geband kunnen worden dan?
Overigens heb ik geen specifieke scripts ofzo geblokkeerd dus het zou allemaal gewoon moeten werken. Flesje bier
Flesje bier

Omdat fok! daardoor minder geld verdient. Ik heb vaker users gebanned gezien nadat ze toegaven dat ze het gebruikten op fok.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]Hoezo zou ik hiervoor geband kunnen worden dan?
Overigens heb ik geen specifieke scripts ofzo geblokkeerd dus het zou allemaal gewoon moeten werken.

Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat fok! daardoor minder geld verdient. Ik heb vaker users gebanned gezien nadat ze toegaven dat ze het gebruikten op fok.
hm.. dan weet ik het ook niet meer
misschien een herinstall ofzo, mja.

Wat een held ben je.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.

quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik F5 wel een keertje extra voor Gezicht. Zo compenseert zich dat weer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |