Hoelang geleden heb je het uitgeprobeerd dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm misschien heb jij er geen last van, maar ik in mijn tijd wel. Of ik had een virus dat gepaard ging met Opera ik weet het niet. Maar waarom zou Firefox dan beter dan Opera zijn ? Volgens mij zijn ze redelijk het zelfde. Alleen het logo van fire fox vind ik sjieker.
Doe de groeten aan je kussen van mij!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga zo slapen denk ik
Hmm maar met snelheid heb ik geen probleem, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang geleden heb je het uitgeprobeerd dan?
een virus?wtf?
Opera gaat voor mij het meest om de snelheid. Daar hebben ze speciale functies voor (bijv. kwaliteit plaatjes lager doen voor trage connecties/pc's). Ook vind ik het persoonlijk het meest gebruiksvriendelijke.
FF is nu alleen nuttig om de addons.
Chrome is alleen nuttig omdat het licht is en niet veel geheugen gebruikt.
mja, zowel chrome als opera ontwikkelen zichzelf ook waardoor de addons van FF niet meer nodig zullen zijn.
ach, boeit me verder ook niet zo, was alleen grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:33 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, dus hou wijselijk mn mond
Dat zie ik ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik nu in de UI van Argo moet zien. Ik meen altijd al dat het een soort booskijkend gezicht is, maar dat zal het wel niet zijn.
Tis een boos gezichtje. Maar ik zal mijn oude weer eens op stoffen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik nu in de UI van Argo moet zien. Ik meen altijd al dat het een soort booskijkend gezicht is, maar dat zal het wel niet zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Installeer Opera en gebruik de FF ico
Aha dus toch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis een boos gezichtje. Maar ik zal mijn oude weer eens op stoffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |