Geen idee..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben ze in Frankrijk en Italië dan ook een zachte g?
Ja, alleen noemen ze dat in Frankrijk "les plats" en in Italie "i piatti" wat natuurlijk voor geen meter klinkt..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben ze daar ook zo veel afwas als ik hier?
Daar heeft ze geen zin inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat je rijles wilt
I feel your pain, ik ben ook net begonnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef Gezicht het volgende:
My back is killling me.
En ik moet nog beginnen met werken.
Ja maar jij zit rustig achter je PC'tje. (?) Ik moet met dozen van 20 kilo en meer sjouwen. Dat gaat niet zo makkelijk met zo'n rugpijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I feel your pain, ik ben ook net begonnen.
Nouja, ik heb geen rugpijn maar ik moet wel nog uren werken.
Da's waar ja. Sterkte!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar jij zit rustig achter je PC'tje. (?) Ik moet met dozen van 20 kilo en meer sjouwen. Dat gaat niet zo makkelijk met zo'n rugpijn.
quote:
En ik vond de schoolfoto altijd al een helquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
hallo............wij zijn vrouwen..............denk je nu nog echt dat wij zo kunnen denken??
Iets waar je je prettig in voeltmaar dit ,en dat,enzzz
![]()
![]()
![]()
Heb dinsdg een photoshoot voor de nieuwe folder van mijn werk, paar poses met zakelijke kleding, paar met casuel, sommige close up
en maak me nu al gek, wat doe ik aan ,hoe doe ik mijn hren, los of vast
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En ik vond de schoolfoto altijd al een hel
quote:
idd so cutequote:
Hoor je in een harde G in die landen ? ik dacht het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben ze in Frankrijk en Italië dan ook een zachte g?
Er staan altijd een paar falers tussenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is toch ook zo, 30 gekken op rij die hun best fake-lachje showen
Ik denk dat dat vrij onmogelijk is, jouw afwas kennendequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
hebben ze daar ook zo veel afwas als ik hier?
Fashionablequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er staan altijd een paar falers tussen
Op de middelbare school bijvoorbeeldIk kijken naar de foto en toen kwam ik er opeens achter dat er iemand met een Bugs Bunny trui op stond
er stond idd weer net zo veel als op 2e kerstdagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij onmogelijk is, jouw afwas kennende![]()
En middag allemaal!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
nou jullie hebben de komende 6 weken rust van me....
Door een fout van kpn is ons internet afgesloten en kan niet meer geannuleerd worden.
Kosten voor nieuwe aansluiting worden wel vergoed door hun maar net als nieuwe klanten moeten we rekening houden met de wachttijden...
Heb vriendelijk bedankt voor die service en verteld waar ze het kunnen stoppen en gezegd dat we maar naar een andwre provider gaan.
Voorlopig alleen dus internet op de foon en das kut
omg wat een eikelslquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Door een fout van kpn is ons internet afgesloten en kan niet meer geannuleerd worden.
Kosten voor nieuwe aansluiting worden wel vergoed door hun maar net als nieuwe klanten moeten we rekening houden met de wachttijden...
Heb vriendelijk bedankt voor die service en verteld waar ze het kunnen stoppen en gezegd dat we maar naar een andwre provider gaan.
Schakel gewoon volledig over naar Ziggo dan. Met zo'n alles in 1 pakket ben je vaak ook nog iets goedkoper uit ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Dat is balenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |