Ik ken em niet neequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Wie kent Marcel uit Sittard?
http://player.omroep.nl/?aflID=9743224

Wil ik m kennen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Wie kent Marcel uit Sittard?
http://player.omroep.nl/?aflID=9743224

quote:
Kom, brengen we daar verandering inquote:

Werken en shoppenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom, brengen we daar verandering in
Wat hebben jullie gedaan vandaag?

Werken en een uurtje spinneng gedaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]

Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]

Gewerkt en in de tuin gewerktquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]

Studentenleven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..

quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken en een uurtje spinneng gedaan.
Lekker allemaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Een beetje getelefoneerd, terrasje gezeten, gefietst, bier gedronken, koken en afwassen, en genoten, verder niks gedaan..
Is je tuin weer netjes?quote:

Ik zeg werken, zij zegt lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker allemaal
[..]
Is je tuin weer netjes?

Tuin van mijn ouders ja, in een vorig topic staat een foto van na de storm ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker allemaal
[..]
Is je tuin weer netjes?
Werken en erna genietenquote:

Polen is gaaf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij wilt Poolse dames, is misschien iets voor Alex

Je hebt ook geshopt hequote:
Wel gezelligquote:

Die had ik gezien ja, met half omgewaaide boompjes toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tuin van mijn ouders ja, in een vorig topic staat een foto van na de storm ...

Niet omgewaaid, maar het was een mooie bol van bladeren en die is nog maar voor de helft over, de stam heeft het gehouden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik gezien ja, met half omgewaaide boompjes toch?Alles weer redelijk hersteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |