quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Ivo1986 het volgende:
Voor de Wiki fokkers die de OP kunnen aanpassen er missen wat url-sluit tags 50 + 51
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Joysa het volgende:
wat mak et oet as weej kepot gaon? NIKSSSSSSSSSSS
Gans de van de kook en halluf gaarquote:
Awstroaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 22:55:23 ]
Aelsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Hahaha dacht uit Duitsland.quote:
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb een ubergave fanquoot gekregen voor in me fobo in de vorm van een pic
Is m'n eigen schuld. Had me gewoon moeten insmeren. Maar heb ik niet gedaan omdat ik te verlegen was een van m'n vriendinnen te vragen m'n rug effe te doen terwijl dat volgens mij toch iets heel normaals hoort te zijn.quote:
Van oorsjprong bin ich van Aelse, mer noe sinds ein joar woon ich in Remunj.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
ik wil naar een tent feestquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gans de van de kook en halluf gaar
En ouk dich wuurs gek oetintelik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je kon 52 er meteen bij hebben gezet
quote:
Geleen representquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha dacht uit Duitsland.
Neeje waar ergens in Limburg
Maastricht of Sittard of Geleen of Valkenburg of of ....
quote:
Aber naturlich!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Joysa je al kennis laten maken met parels der Venloose muziek.
100 kogels, 100 geweren.quote:
ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Daar kom ik 5 dagen in de week.quote:
Nu weet ik eindelijk waar het echt ligtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb mijn spoiler aangepast met een googlemaps link
Jeweettog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Ik 7 dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.
[..]
Daar kom ik 5 dagen in de week.
das een tof liedje zeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
MPG, ik zal um zoe ouk nog f Pruuse laote luustere
Ik voorheen ook.quote:
Mis je 't niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik voorheen ook.
En toen 1 dag onderweg naar Sittard.
En nu 0 dagen.
Ik mis 't ontzettend! Mijn broer en mijn beste vriend hadden daar een antikraakpand in de zomervakantie van 2009, heb zo wat die hele zomer in Geleen gezeten.quote:
Sorry maar dat vind ik dus een verschrikkelijk taaltje hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Rifoki het volgende:
Heerlen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nu weet ik eindelijk waar het echt ligt
Wat is een verschrikkelijk taaltje? Ik praat alleen ABN.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Brerius het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik dus een verschrikkelijk taaltje hoor
Wat heb je de hele zomer hier gedaan dan? Zoveel is hier ook niet te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik mis 't ontzettend! Mijn broer en mijn beste vriend hadden daar een antikraakpand in de zomervakantie van 2009, heb zo wat die hele zomer in Geleen gezeten.
Nouja, dingen waar ik me niet publiekelijk over uit laat, but good times anyway.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat heb je de hele zomer hier gedaan dan? Zoveel is hier ook niet te doen
Daar is Geleen wel goed voor ja...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nouja, dingen waar ik me niet publiekelijk over uit laat, but good times anyway.
Geen fout feestje, maar op zomerparkfeestquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
is het trouwens geen idee een échte limburgse meet te doen, op een of ander fout limburgs feestje
U spreekt uit ervaring?quote:
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
is het trouwens geen idee een échte limburgse meet te doen, op een of ander fout limburgs feestje
Eensch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen fout feestje, maar op zomerparkfeest
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeet
Waarom Amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Want Maastrichts dialect is zo een lekker taaltjequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wat is een verschrikkelijk taaltje? Ik praat alleen ABN.
Das minder ver voor de betrokken personenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef Brerius het volgende:
[..]
Waarom AmsterdamOV chipkaart doet het momenteel niet
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik woon nu in Bocholtz, oorspronkelijk van Vijlen.
Ja dat wordt nogquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef huize het volgende:
[..]
Want Maastrichts dialect is zo een lekker taaltje![]()
Ontopic, Nu in Heerlen, oorspronkelijk van Vilt.
Met dit weer ben ik regelmatig met de hond op Avantis te vinden, die vind het heerlijk om daar in het water te spelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!
En met dit weer ga ik regelmatig chillen op Avantis.
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemelquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!
En met dit weer ga ik regelmatig chillen op Avantis.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
Maastrichts is toch mooi, alleen als het fatsoenlijk uitgesproken wordt. Want dit dialect kun je heel vlug ordinair makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja dat wordt noghier. M'n zoontjes dialect wordt waarschijnlijk vet verpauperd door z'n vader en mijn stiefpa. Allebei enorm Maastrichts dialect en accent.
Natuurlijk Epen ook. Maar Bocholtz is voor mij ietsje dichterbij als ik geen zin heb om ver te rijden. Al is de rit naar Epen wel mooi ofcourse.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemel
Die in Slenaken ook. Dat in Epen is familie van mij, en ik vind het ijs daar niet zo lekker om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemel
Goede opvoedingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
MPG, ik zal um zoe ouk nog f Pruuse laote luustere
Dat klopt de laatste schooldag dan ga ik ook meestal met de Bus van Heerlen naar Maastrichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Natuurlijk Epen ook. Maar Bocholtz is voor mij ietsje dichterbij als ik geen zin heb om ver te rijden. Al is de rit naar Epen wel mooi ofcourse.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef Tism het volgende:
LOL!..Roermond krijgt 20 nieuwe wildplas lokaties..
![]()
Walk_of_Fame_in_Roermondse_winkelstraat
Welk tegeltje kies jij het liefst uit als je het niet meer op kunt houden?..![]()
..
Oh en waar is die tent in Slenakenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die in Slenaken ook. Dat in Epen is familie van mij, en ik vind het ijs daar niet zo lekker om eerlijk te zijn.
Ik vind het verschrikkelijk. Hij moet gewoon Geleens kennen, en alléén Geleens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
[..]
Maastrichts is toch mooi, alleen als het fatsoenlijk uitgesproken wordt. Want dit dialect kun je heel vlug ordinair maken![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
alexxxx ben je ineens venlo verslaafd ofzo?
denk t ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie een nieuwe scharrel.
niet ineensquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
alexxxx ben je ineens venlo verslaafd ofzo?
Voor de tomaten velden zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet ineensik heb al vaker verteld dat het een haar had gescheeld of ik was op mn 17e naar venlo verhuisd?
en je wilt niet wetenheo vaak iknaar venlo ben geweest om foto's te maken
quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie een nieuwe scharrel.
Wie ziet dien tante oet, ich kom regelmoatig doarquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mien tante is vaan mestreechdie wiek bie venezia in de sjtad!
Ich ben van zitterd
qftquote:
Laank,sjlaank,donkere krulle, knapquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:48 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wie ziet dien tante oet, ich kom regelmoatig doar![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pics van de striemen zijn alleen voor de privécollectie
schattig kleintje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pics van de striemen zijn alleen voor de privécollectie
ga jij eens gauw naar bed en je lijf wat rust gunnen jahquote:
OH?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
Jamaar ik ben verlegen en mensenschuw en HUUUUUU
En ik heb geen handboeien om mee te nemen.
quote:
ik neem ook geen handboeien mee zaterdag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
Jamaar ik ben verlegen en mensenschuw en HUUUUUU
En ik heb geen handboeien om mee te nemen.
moet je me zweep lenen dan kun je je ff ergens op afkurenquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef Tism het volgende:
Ja, ik ook niet, komt denk ik door die storm en onweer, voel me nogal opgeladen!..
ja is goed, maar ik zit hier nu alleen, dat wordt dan zelfkastijding, of mag dat ook op een kat ofzo..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet je me zweep lenen dan kun je je ff ergens op afkuren
geen dieren pijn doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:20 schreef Tism het volgende:
[..]
ja is goed, maar ik zit hier nu alleen, dat wordt dan zelfkastijding, of mag dat ook op een kat ofzo..
Ja nee, ik doe geen dieren pijn hoor..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geen dieren pijn doendoe dan maar jezelf
leuk mag ik dan posten daarin? ik verveel mequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja nee, ik doe geen dieren pijn hoor..Ik denk dat ik nog een topic ga verzinnen ofzo..
Tuurlijk mag je mee posten, wie ben ik omdat te verbieden, ben geen modje immers..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
leuk mag ik dan posten daarin? ik verveel me
plaats een oproep voor iemand die je met de zweep wil slaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je mee posten, wie ben ik omdat te verbieden, ben geen modje immers..![]()
Moet wel even iets gaan verzinnen dan, kan nu eigenlijk weinig orgininele onderwerpen verzinnen ff, bijna alles is al eens gezegd op FOK!..
Ik heb geen toegang tot het keldertje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
plaats een oproep voor iemand die je met de zweep wil slaan
ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het keldertje..
Wil ik ook niet..![]()
Zoals een KLB topic over een plekje wat ik niet kan bereiken met een/het zweepje bedoel je?..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zo serieusik dacht meer aan KLB
bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Zoals een KLB topic over een plekje wat ik niet kan bereiken met een/het zweepje bedoel je?..
Als je van Slenaken naar Noorbeek rijdt, dan ligt het aan de linkerkant, bij de afslag naar Euverem. Het adres staat wel op internet, moet je even zoeken op Helenahoeve.quote:
Sorryquote:
De dag is vast zo voorbijquote:
quote:
Ik ben bang dat het dan een grote word, en ik ben net zo trots op mijn herwonnen ritmequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe doe je dat toch? Een kleintje?
Ik moet gaan douchen en ontbijten, anders ben ik te laat bij een vriendin in Groningen
Ik moet elke 6 minuten verantwoordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nu een 80 minuten wachten voordat ik verder kan met waar ik mee bezig ben.
een heel goed teken zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze er na 10 jaar nog zitten, is dat een goed teken?
Liefde met een virus vergelijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Vlinders leven geen 10 jaar... Die ontpoppen zich in de loop der tijd tot een houden-van-virus.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Liefde met een virus vergelijkenWaarom was jij ook alweer vrijgezel?
heerlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het voelt als vlinders in ieder geval.Ik voel me nog steeds even verliefd als 10 jaar geleden.
Dus ik heb gewoon vlinders en een virus.
* Alexxxxx zoekt het "Dit vind ik leuk" knopjequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Een ex die na 3 jaar weg looptquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb geposeerd! Lijkt het een beetje op Pompoen? Hoe zie je er nu uit? #41
Zou kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mischien teveel antibiotica in der gespoten
luierikquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De directe link was misschien handiger geweest.Nu moest ik dat hele end naar beneden scrollen...
Hoe zie je er nu uit? #41
Ik doe niet echt aan scharrels, maar kwa zoenen staat het op 3 meidenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel scharrels daarna?
Veel te lang verhaal, na een maand had ze wel al meteen een ander...quote:
er komt wel weer een liefde op je pad die de gedachte aan een virus uit je hoofd verjaagtquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Veel te lang verhaal, na een maand had ze wel al meteen een ander...
Maar dat is verleden tijd en we hebben ervan geleerd
Et leve geet geweun durg
Haha vast welquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
er komt wel weer een liefde op je pad die de gedachte aan een virus uit je hoofd verjaagt
Rebound van wat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Na een maand.. dat is gewoon een rebound.
Dat zou wel eens goed kunnen ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Van jou. Ze voelde zich gewoon eenzaam na 3 jaar relatie.
tehcnische storing, vlak na Venlo? (vanaf het noorden gezien uiteraard)quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is er nu weer? en voor hoelang?
oh das de swalmentunnelquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tehcnische storing, vlak na Venlo? (vanaf het noorden gezien uiteraard)
en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah toch weer eens de tunnel dicht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!ze zoeken hier nog riooldoorspuitersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!Tis een bietje wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh het blijkt om Trabzonspor te gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Tassiepassie het volgende:
bedoel je niet Fenerbahce?
ik wil mijn CV uitprinten, gewoon zwarte letters, maar dat kan niet want de gele inkt is opquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze je een arm afgebeten?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil mijn CV uitprinten, gewoon zwarte letters, maar dat kan niet want de gele inkt is op
ff naar zee en vers beltegoed halen
haha valium ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:26 schreef candygirl het volgende:
haai,
nou bijna een heel topic gemist![]()
heb geslapen van 22.00 tot 10 uur, was idd echt paardemiddel,ben nu nog high geloof ik
nou nee, iets wat tien keer sterker is ofzo!quote:
oh toch niet dat narcosespulquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou nee, iets wat tien keer sterker is ofzo!
Jammer dat ik het maar 2 dagen mag
werkt nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als je aangeeft dat hij zwart/wit moet printen in plaats van in kleur?
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een prul printer. Meteen de deur uitgooien.
Germ.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printer
Nee, mn ouders zijn tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je ouders erachteraan gooien dan?
of nieuw geel patroon er inquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je wel regelen dat zijn de printer de deur uitgooien.
En ik maar altijd denken dat jij een nieuwe auto kocht als je ruitenwisser versleten was. En dit ook op andere apparaten toepast.quote:
gaafquote:
Op mn laatste auto na heb ik wel elke keer auto's gekocht omdat ik niet meer genoeg geld had om de voorganger op de weg te houden/te laten repareren jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik maar altijd denken dat jij een nieuwe auto kocht als je ruitenwisser versleten was. En dit ook op andere apparaten toepast.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
zeg wil hier iemand met mij naar twilight?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
Kutfilm eersteklas. Het is alleen goed masturbeer materiaal als je het geluid wegdenkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. je hebt de foto op msn gezien?
vampierenfilm met kistem stewartquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is twilight?
zeg heb je blood and chocolate al 1 x gezien , ik denk dat jij deze film ook leuk gaat vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer. Ik wil hem nog wel een 2e keer zien.
Een bouquet verhaalserie gebeuren over een meiske Bella, die krijgt gevoelens voor Edward (vampier) maar ook weer voor beste vriend Jacob (weerwolf). Veel gezeik in de film, veel drama's, weinig diepgang en veel mannelijk schoon.quote:
die heb ik op DVD, 1 keer de eerste 10 minuten gezien, 1 keer de eerste 20 minuten gezien, 1 keer de eerste 30 minuten gezien en 1 keer de eerste 40 minuten gezien. Verder nooit gekomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg heb je blood and chocolate al 1 x gezien , ik denk dat jij deze film ook leuk gaat vinden
maar alexxx toch , er zitten echt wolven inquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik op DVD, 1 keer de eerste 10 minuten gezien, 1 keer de eerste 20 minuten gezien, 1 keer de eerste 30 minuten gezien en 1 keer de eerste 40 minuten gezien. Verder nooit gekomen![]()
bedankt voor de verklaringen
Ik vind de hoofdrolspeelster leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar alexxx toch , er zitten echt wolven inAl echte fok!ker met een wolvenshirt moet je hem helemaal afkijken
Lijkt me een leuke chick voor je. Zal aankomende zaterdag wel eens kijken in de snuifkroeg hiero.quote:
wat een mokkel zegquote:
Keithquote:
muay thaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey, ik heb heel even een vraagje! Jij doet toch een vechtsport heh ? Wat doe je precies ?
Aah ja klopt, maar die leren alleen muay thai en karate heh ? Ik heb gehoord dat er een Win Chun school in Susteren ligt. Ik ga misschien daar eens proberen. Maar wat betaal jij ongeveer aan les geld ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
muay thai
bij karate en muay thai school alkenin buchten, jouw hometown dus
http://www.karateschoolalken.nl/quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ja klopt, maar die leren alleen muay thai en karate heh ? Ik heb gehoord dat er een Win Chun school in Susteren ligt. Ik ga misschien daar eens proberen. Maar wat betaal jij ongeveer aan les geld ?
Hmm mijn probleem is ik vind Karate (japanse martial arts) niet sjiek. En het inspireert mij niet. Ook het taise ruigere of het westerse boksen spreekt mij minder aan. Ik hou nogal van het Chinese, waar rust en vrede meer in past. Het past ook beter bij mij. Maar bedankt, weet jij trouwens of er ook nog Chinese kung fu in de buurt is. Voor ze ver weet ik alleen Susteren. Wat een wereld stad is het toch ook!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://www.karateschoolalken.nl/
26,50 en dan mag ik zovaak trainen als ik wil in principe
ze hebben naast muay thai en karate ook grondvechten/mma en bokstraining
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begintquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://www.karateschoolalken.nl/
26,50 en dan mag ik zovaak trainen als ik wil in principe
ze hebben naast muay thai en karate ook grondvechten/mma en bokstraining
AZ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begint
AZ? denk dat je het het over de zelfverdedigingslessen op de politie academie hebt dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begint
ben ik toch niet domquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
aanhoudings-&zelfverdedigingstechnieken.
Stelt geen reet voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ben ik toch niet dom![]()
gok dat ik daar waarschijnlijk inderdaad minder moeite mee ga hebben
van een ex-politie agent had ik een beschaafdere oplossing verwachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef nattermann het volgende:
Op straat kapotsmijten en er keihard op stampen. Of meenemen naar binnen want je dacht dat een zwerver dat er neergezet heeft.
ik zat er al heel droog aan te denken een np stukje voor mijn voordeur neer te stoepkrijten ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
bij mijn laatste baas had ik een eigen balie voor de afdeling waar ik verantwoordleijk voor was. COllegas vonden dat gemakkeljk om hun spul neer te zetten, waarna ik er op aan werd gesproken. Heb een keer de boel goed opgeruimd, en een grote sticker "alles wat zich hier onbevoegd bevind word geprullebakkeliseerd" opgeplakt. Nog geen 5 minuten later kwam er een stageloper lachend langs met de opmerking dat ik dat toch niet zou doen.. Heb hem verzekerd dat ik dat wel zou doen, en toen ging hij de proef op de som nemen door een laptop op mijn balie neer te zetten, die een halve minuut later daadwerkeljk in de prullenbak lagNooit meer last van troep op mijn balie gehad
dus: sticker met "hier geen fietsen plaatsen, deze worden verwijderd" ?
Mijn beschaafdheid heb ik in mijn locker op het bureau achtergelatenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
van een ex-politie agent had ik een beschaafdere oplossing verwacht
Dan ga ik er naar op zoek! En verkoop ik het voor duizende euro's aan mensen met onbeschaafde kinderen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mijn beschaafdheid heb ik in mijn locker op het bureau achtergelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |