quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Ivo1986 het volgende:
Voor de Wiki fokkers die de OP kunnen aanpassen er missen wat url-sluit tags 50 + 51
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Joysa het volgende:
wat mak et oet as weej kepot gaon? NIKSSSSSSSSSSS
Gans de van de kook en halluf gaarquote:
Awstroaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 22:55:23 ]
Aelsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Hahaha dacht uit Duitsland.quote:
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb een ubergave fanquoot gekregen voor in me fobo in de vorm van een pic
Is m'n eigen schuld. Had me gewoon moeten insmeren. Maar heb ik niet gedaan omdat ik te verlegen was een van m'n vriendinnen te vragen m'n rug effe te doen terwijl dat volgens mij toch iets heel normaals hoort te zijn.quote:
Van oorsjprong bin ich van Aelse, mer noe sinds ein joar woon ich in Remunj.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
ik wil naar een tent feestquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gans de van de kook en halluf gaar
En ouk dich wuurs gek oetintelik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je kon 52 er meteen bij hebben gezet
quote:
Geleen representquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha dacht uit Duitsland.
Neeje waar ergens in Limburg
Maastricht of Sittard of Geleen of Valkenburg of of ....
quote:
Aber naturlich!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Joysa je al kennis laten maken met parels der Venloose muziek.
100 kogels, 100 geweren.quote:
ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Daar kom ik 5 dagen in de week.quote:
Nu weet ik eindelijk waar het echt ligtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb mijn spoiler aangepast met een googlemaps link
Jeweettog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Ik 7 dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.
[..]
Daar kom ik 5 dagen in de week.
das een tof liedje zeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
MPG, ik zal um zoe ouk nog f Pruuse laote luustere
Ik voorheen ook.quote:
Mis je 't niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik voorheen ook.
En toen 1 dag onderweg naar Sittard.
En nu 0 dagen.
Ik mis 't ontzettend! Mijn broer en mijn beste vriend hadden daar een antikraakpand in de zomervakantie van 2009, heb zo wat die hele zomer in Geleen gezeten.quote:
Sorry maar dat vind ik dus een verschrikkelijk taaltje hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Rifoki het volgende:
Heerlen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nu weet ik eindelijk waar het echt ligt
Wat is een verschrikkelijk taaltje? Ik praat alleen ABN.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Brerius het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik dus een verschrikkelijk taaltje hoor
Wat heb je de hele zomer hier gedaan dan? Zoveel is hier ook niet te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik mis 't ontzettend! Mijn broer en mijn beste vriend hadden daar een antikraakpand in de zomervakantie van 2009, heb zo wat die hele zomer in Geleen gezeten.
Nouja, dingen waar ik me niet publiekelijk over uit laat, but good times anyway.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat heb je de hele zomer hier gedaan dan? Zoveel is hier ook niet te doen
Daar is Geleen wel goed voor ja...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nouja, dingen waar ik me niet publiekelijk over uit laat, but good times anyway.
Geen fout feestje, maar op zomerparkfeestquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
is het trouwens geen idee een échte limburgse meet te doen, op een of ander fout limburgs feestje
U spreekt uit ervaring?quote:
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
is het trouwens geen idee een échte limburgse meet te doen, op een of ander fout limburgs feestje
Eensch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen fout feestje, maar op zomerparkfeest
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeet
Waarom Amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeet
Want Maastrichts dialect is zo een lekker taaltjequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wat is een verschrikkelijk taaltje? Ik praat alleen ABN.
Das minder ver voor de betrokken personenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef Brerius het volgende:
[..]
Waarom AmsterdamOV chipkaart doet het momenteel niet
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik woon nu in Bocholtz, oorspronkelijk van Vijlen.
Ja dat wordt nogquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef huize het volgende:
[..]
Want Maastrichts dialect is zo een lekker taaltje![]()
Ontopic, Nu in Heerlen, oorspronkelijk van Vilt.
Met dit weer ben ik regelmatig met de hond op Avantis te vinden, die vind het heerlijk om daar in het water te spelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!
En met dit weer ga ik regelmatig chillen op Avantis.
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemelquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Bocholtz, daar hebben ze anders ook lekker ijs!
En met dit weer ga ik regelmatig chillen op Avantis.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
Maastrichts is toch mooi, alleen als het fatsoenlijk uitgesproken wordt. Want dit dialect kun je heel vlug ordinair makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja dat wordt noghier. M'n zoontjes dialect wordt waarschijnlijk vet verpauperd door z'n vader en mijn stiefpa. Allebei enorm Maastrichts dialect en accent.
Natuurlijk Epen ook. Maar Bocholtz is voor mij ietsje dichterbij als ik geen zin heb om ver te rijden. Al is de rit naar Epen wel mooi ofcourse.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemel
Die in Slenaken ook. Dat in Epen is familie van mij, en ik vind het ijs daar niet zo lekker om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dan mot je maar eens naar Epen gaan daar krijg je bollen zo groot, lieve hemel
Goede opvoedingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Joysa het volgende:
MPG, ik zal um zoe ouk nog f Pruuse laote luustere
Dat klopt de laatste schooldag dan ga ik ook meestal met de Bus van Heerlen naar Maastrichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Natuurlijk Epen ook. Maar Bocholtz is voor mij ietsje dichterbij als ik geen zin heb om ver te rijden. Al is de rit naar Epen wel mooi ofcourse.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:23 schreef Tism het volgende:
LOL!..Roermond krijgt 20 nieuwe wildplas lokaties..
![]()
Walk_of_Fame_in_Roermondse_winkelstraat
Welk tegeltje kies jij het liefst uit als je het niet meer op kunt houden?..![]()
..
Oh en waar is die tent in Slenakenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die in Slenaken ook. Dat in Epen is familie van mij, en ik vind het ijs daar niet zo lekker om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |