Awstroaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 22:55:23 ]
Aelsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Hahaha dacht uit Duitsland.quote:
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb een ubergave fanquoot gekregen voor in me fobo in de vorm van een pic
Is m'n eigen schuld. Had me gewoon moeten insmeren. Maar heb ik niet gedaan omdat ik te verlegen was een van m'n vriendinnen te vragen m'n rug effe te doen terwijl dat volgens mij toch iets heel normaals hoort te zijn.quote:
Van oorsjprong bin ich van Aelse, mer noe sinds ein joar woon ich in Remunj.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
ik wil naar een tent feestquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gans de van de kook en halluf gaar
En ouk dich wuurs gek oetintelik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je kon 52 er meteen bij hebben gezet
quote:
Geleen representquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hahaha dacht uit Duitsland.
Neeje waar ergens in Limburg
Maastricht of Sittard of Geleen of Valkenburg of of ....
quote:
Aber naturlich!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Joysa je al kennis laten maken met parels der Venloose muziek.
100 kogels, 100 geweren.quote:
ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Daar kom ik 5 dagen in de week.quote:
Nu weet ik eindelijk waar het echt ligtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb mijn spoiler aangepast met een googlemaps link
Jeweettog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
100 kogels, 100 geweren.
Net nog in Geleen geweest. Wat een puinzooi in Lindenheuveloveral omgevallen bomen, takken op de weg. Wel lekker shoarma gegeten bij Tawor
Ik 7 dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Godverdomme nu wil ik ook Tawor.
[..]
Daar kom ik 5 dagen in de week.
das een tof liedje zeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |