Lijkt me een leuke chick voor je. Zal aankomende zaterdag wel eens kijken in de snuifkroeg hiero.quote:
wat een mokkel zegquote:
Keithquote:
muay thaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey, ik heb heel even een vraagje! Jij doet toch een vechtsport heh ? Wat doe je precies ?
Aah ja klopt, maar die leren alleen muay thai en karate heh ? Ik heb gehoord dat er een Win Chun school in Susteren ligt. Ik ga misschien daar eens proberen. Maar wat betaal jij ongeveer aan les geld ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
muay thai
bij karate en muay thai school alkenin buchten, jouw hometown dus
http://www.karateschoolalken.nl/quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ja klopt, maar die leren alleen muay thai en karate heh ? Ik heb gehoord dat er een Win Chun school in Susteren ligt. Ik ga misschien daar eens proberen. Maar wat betaal jij ongeveer aan les geld ?
Hmm mijn probleem is ik vind Karate (japanse martial arts) niet sjiek. En het inspireert mij niet. Ook het taise ruigere of het westerse boksen spreekt mij minder aan. Ik hou nogal van het Chinese, waar rust en vrede meer in past. Het past ook beter bij mij. Maar bedankt, weet jij trouwens of er ook nog Chinese kung fu in de buurt is. Voor ze ver weet ik alleen Susteren. Wat een wereld stad is het toch ook!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://www.karateschoolalken.nl/
26,50 en dan mag ik zovaak trainen als ik wil in principe
ze hebben naast muay thai en karate ook grondvechten/mma en bokstraining
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begintquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://www.karateschoolalken.nl/
26,50 en dan mag ik zovaak trainen als ik wil in principe
ze hebben naast muay thai en karate ook grondvechten/mma en bokstraining
AZ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begint
AZ? denk dat je het het over de zelfverdedigingslessen op de politie academie hebt dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij hebt AZ zo onder de knie als je aan school begint
ben ik toch niet domquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
aanhoudings-&zelfverdedigingstechnieken.
Stelt geen reet voor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:34 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ben ik toch niet dom![]()
gok dat ik daar waarschijnlijk inderdaad minder moeite mee ga hebben
van een ex-politie agent had ik een beschaafdere oplossing verwachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef nattermann het volgende:
Op straat kapotsmijten en er keihard op stampen. Of meenemen naar binnen want je dacht dat een zwerver dat er neergezet heeft.
ik zat er al heel droog aan te denken een np stukje voor mijn voordeur neer te stoepkrijten ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
bij mijn laatste baas had ik een eigen balie voor de afdeling waar ik verantwoordleijk voor was. COllegas vonden dat gemakkeljk om hun spul neer te zetten, waarna ik er op aan werd gesproken. Heb een keer de boel goed opgeruimd, en een grote sticker "alles wat zich hier onbevoegd bevind word geprullebakkeliseerd" opgeplakt. Nog geen 5 minuten later kwam er een stageloper lachend langs met de opmerking dat ik dat toch niet zou doen.. Heb hem verzekerd dat ik dat wel zou doen, en toen ging hij de proef op de som nemen door een laptop op mijn balie neer te zetten, die een halve minuut later daadwerkeljk in de prullenbak lagNooit meer last van troep op mijn balie gehad
dus: sticker met "hier geen fietsen plaatsen, deze worden verwijderd" ?
Mijn beschaafdheid heb ik in mijn locker op het bureau achtergelatenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
van een ex-politie agent had ik een beschaafdere oplossing verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |