Sorryquote:

De dag is vast zo voorbijquote:
quote:

Ik ben bang dat het dan een grote word, en ik ben net zo trots op mijn herwonnen ritmequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe doe je dat toch? Een kleintje?
Ik moet gaan douchen en ontbijten, anders ben ik te laat bij een vriendin in Groningen

Ik moet elke 6 minuten verantwoordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nu een 80 minuten wachten voordat ik verder kan met waar ik mee bezig ben.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

een heel goed teken zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze er na 10 jaar nog zitten, is dat een goed teken?

Liefde met een virus vergelijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Vlinders leven geen 10 jaar... Die ontpoppen zich in de loop der tijd tot een houden-van-virus.

quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Liefde met een virus vergelijkenWaarom was jij ook alweer vrijgezel?

heerlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het voelt als vlinders in ieder geval.Ik voel me nog steeds even verliefd als 10 jaar geleden.
Dus ik heb gewoon vlinders en een virus.

* Alexxxxx zoekt het "Dit vind ik leuk" knopjequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Liefde met een virus vergelijkenWaarom was jij ook alweer vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |