Nee, mn ouders zijn tofquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je ouders erachteraan gooien dan?
of nieuw geel patroon er inquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je wel regelen dat zijn de printer de deur uitgooien.
En ik maar altijd denken dat jij een nieuwe auto kocht als je ruitenwisser versleten was. En dit ook op andere apparaten toepast.quote:
gaafquote:
Op mn laatste auto na heb ik wel elke keer auto's gekocht omdat ik niet meer genoeg geld had om de voorganger op de weg te houden/te laten repareren jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik maar altijd denken dat jij een nieuwe auto kocht als je ruitenwisser versleten was. En dit ook op andere apparaten toepast.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
zeg wil hier iemand met mij naar twilight?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
Kutfilm eersteklas. Het is alleen goed masturbeer materiaal als je het geluid wegdenkt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef postmortum het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. je hebt de foto op msn gezien?
vampierenfilm met kistem stewartquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is twilight?
zeg heb je blood and chocolate al 1 x gezien , ik denk dat jij deze film ook leuk gaat vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer. Ik wil hem nog wel een 2e keer zien.
Een bouquet verhaalserie gebeuren over een meiske Bella, die krijgt gevoelens voor Edward (vampier) maar ook weer voor beste vriend Jacob (weerwolf). Veel gezeik in de film, veel drama's, weinig diepgang en veel mannelijk schoon.quote:
die heb ik op DVD, 1 keer de eerste 10 minuten gezien, 1 keer de eerste 20 minuten gezien, 1 keer de eerste 30 minuten gezien en 1 keer de eerste 40 minuten gezien. Verder nooit gekomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg heb je blood and chocolate al 1 x gezien , ik denk dat jij deze film ook leuk gaat vinden
maar alexxx toch , er zitten echt wolven inquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik op DVD, 1 keer de eerste 10 minuten gezien, 1 keer de eerste 20 minuten gezien, 1 keer de eerste 30 minuten gezien en 1 keer de eerste 40 minuten gezien. Verder nooit gekomen![]()
bedankt voor de verklaringen
Ik vind de hoofdrolspeelster leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar alexxx toch , er zitten echt wolven inAl echte fok!ker met een wolvenshirt moet je hem helemaal afkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |