en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah toch weer eens de tunnel dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!ze zoeken hier nog riooldoorspuitersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat terwijl ik al in een maand er niet door heen ben geweest!Tis een bietje wanhopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh het blijkt om Trabzonspor te gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Tassiepassie het volgende:
bedoel je niet Fenerbahce?
ik wil mijn CV uitprinten, gewoon zwarte letters, maar dat kan niet want de gele inkt is opquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze je een arm afgebeten?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil mijn CV uitprinten, gewoon zwarte letters, maar dat kan niet want de gele inkt is op
ff naar zee en vers beltegoed halen
haha valium ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:26 schreef candygirl het volgende:
haai,
nou bijna een heel topic gemist![]()
heb geslapen van 22.00 tot 10 uur, was idd echt paardemiddel,ben nu nog high geloof ik
nou nee, iets wat tien keer sterker is ofzo!quote:
oh toch niet dat narcosespulquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou nee, iets wat tien keer sterker is ofzo!
Jammer dat ik het maar 2 dagen mag
werkt nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als je aangeeft dat hij zwart/wit moet printen in plaats van in kleur?
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printerquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een prul printer. Meteen de deur uitgooien.
Germ.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is van mn ouders,ik heb geeneens een printer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |