Ik vind het verschrikkelijk. Hij moet gewoon Geleens kennen, en alléén Geleens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
[..]
Maastrichts is toch mooi, alleen als het fatsoenlijk uitgesproken wordt. Want dit dialect kun je heel vlug ordinair maken![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
alexxxx ben je ineens venlo verslaafd ofzo?
denk t ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie een nieuwe scharrel.
niet ineensquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
alexxxx ben je ineens venlo verslaafd ofzo?
Voor de tomaten velden zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet ineensik heb al vaker verteld dat het een haar had gescheeld of ik was op mn 17e naar venlo verhuisd?
en je wilt niet wetenheo vaak iknaar venlo ben geweest om foto's te maken
quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeftie een nieuwe scharrel.
Wie ziet dien tante oet, ich kom regelmoatig doarquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mien tante is vaan mestreechdie wiek bie venezia in de sjtad!
Ich ben van zitterd
qftquote:
Laank,sjlaank,donkere krulle, knapquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:48 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wie ziet dien tante oet, ich kom regelmoatig doar![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pics van de striemen zijn alleen voor de privécollectie
schattig kleintje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pics van de striemen zijn alleen voor de privécollectie
ga jij eens gauw naar bed en je lijf wat rust gunnen jahquote:
OH?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zatrdag in amsterdam weer een limburgminimeet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
Jamaar ik ben verlegen en mensenschuw en HUUUUUU
En ik heb geen handboeien om mee te nemen.
quote:
ik neem ook geen handboeien mee zaterdag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
Jamaar ik ben verlegen en mensenschuw en HUUUUUU
En ik heb geen handboeien om mee te nemen.
moet je me zweep lenen dan kun je je ff ergens op afkurenquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef Tism het volgende:
Ja, ik ook niet, komt denk ik door die storm en onweer, voel me nogal opgeladen!..
ja is goed, maar ik zit hier nu alleen, dat wordt dan zelfkastijding, of mag dat ook op een kat ofzo..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet je me zweep lenen dan kun je je ff ergens op afkuren
geen dieren pijn doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:20 schreef Tism het volgende:
[..]
ja is goed, maar ik zit hier nu alleen, dat wordt dan zelfkastijding, of mag dat ook op een kat ofzo..
Ja nee, ik doe geen dieren pijn hoor..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geen dieren pijn doendoe dan maar jezelf
leuk mag ik dan posten daarin? ik verveel mequote:Op donderdag 15 juli 2010 01:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja nee, ik doe geen dieren pijn hoor..Ik denk dat ik nog een topic ga verzinnen ofzo..
Tuurlijk mag je mee posten, wie ben ik omdat te verbieden, ben geen modje immers..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
leuk mag ik dan posten daarin? ik verveel me
plaats een oproep voor iemand die je met de zweep wil slaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je mee posten, wie ben ik omdat te verbieden, ben geen modje immers..![]()
Moet wel even iets gaan verzinnen dan, kan nu eigenlijk weinig orgininele onderwerpen verzinnen ff, bijna alles is al eens gezegd op FOK!..
Ik heb geen toegang tot het keldertje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
plaats een oproep voor iemand die je met de zweep wil slaan
ik bedoelde het niet zo serieusquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot het keldertje..
Wil ik ook niet..![]()
Zoals een KLB topic over een plekje wat ik niet kan bereiken met een/het zweepje bedoel je?..quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zo serieusik dacht meer aan KLB
bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Zoals een KLB topic over een plekje wat ik niet kan bereiken met een/het zweepje bedoel je?..
Als je van Slenaken naar Noorbeek rijdt, dan ligt het aan de linkerkant, bij de afslag naar Euverem. Het adres staat wel op internet, moet je even zoeken op Helenahoeve.quote:
Sorryquote:
De dag is vast zo voorbijquote:
quote:
Ik ben bang dat het dan een grote word, en ik ben net zo trots op mijn herwonnen ritmequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe doe je dat toch? Een kleintje?
Ik moet gaan douchen en ontbijten, anders ben ik te laat bij een vriendin in Groningen
Ik moet elke 6 minuten verantwoordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nu een 80 minuten wachten voordat ik verder kan met waar ik mee bezig ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een heel goed teken zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze er na 10 jaar nog zitten, is dat een goed teken?
Liefde met een virus vergelijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Vlinders leven geen 10 jaar... Die ontpoppen zich in de loop der tijd tot een houden-van-virus.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Liefde met een virus vergelijkenWaarom was jij ook alweer vrijgezel?
heerlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het voelt als vlinders in ieder geval.Ik voel me nog steeds even verliefd als 10 jaar geleden.
Dus ik heb gewoon vlinders en een virus.
* Alexxxxx zoekt het "Dit vind ik leuk" knopjequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Liefde met een virus vergelijkenWaarom was jij ook alweer vrijgezel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |