quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan gaan persoonlijke dingen vaak zelfs in spoiler. Ik zie het probleem niet. Boeit me ook niet of er een sc topic komt, als de gezelligheid maar blijft
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Tammymara het volgende:
Ben het met Debster's mening eens.
Het meeste gaat gewoon over nagels, en wat niet met nagels te maken heeft staat in een spoiler!
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Mirjam het volgende:
hier wordt al even achter de schermen over gesproken, ik heb er zelf ook wel een mening over, maar ikw acht nog heel even tot ik wat feedback van de FA's heb gekregen
het valt ons dus ook op
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is ook niet echt gewenst, soms zie je een halve pagina aan 1 enkel spoilers, dat leest echt kut gewoon...
fiets is zo vrij geweest het te doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:26 schreef Joysa het volgende:
Mag het Show hier je nagels topic 176 naar 177?Dank u
Het Grote UGG Australia Topic #6quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef Tamashii het volgende:
En dan nog een domme vraag, ik zie nergens meer de zoek knop maar waar is het uggs topic.
helemaal onderin staat de melding dat de OP in een wiki staatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
kan iemand mij helpen met het open van een nieuw trouwen enzo topic?? weet wel hoe ik er eentje moet openen maar niet hoe ik de OP er in krijg
thanks ik had het al ontdekt.. Helaas loopt de pagina vastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
helemaal onderin staat de melding dat de OP in een wiki staat
klik op het linkje, kopieer de boel, en plak in de OP
Vetklep dacht leuk te zijn door een foto van iemand anders te plaatsen in het wat draag je vandaag topic.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeten we zelf gaan zoeken wat, of ga je het ook nog toelichten enzo?
Hoe ik dat weet? Je posts (en profiel). Ik was niet de enige die het opmerkte. Ook omdat je al eerder een foto van jezelf als jongen hebt geplaatst.quote:What the hell, waarom wordt mijn outfit verwijderd???
@ mylene, hoe weet je nou dat ik dat niet ben??
Dus je beweerd dat als iemand zich aanmeld bij een forum + profiel invult + wat post op het forum, dat diegene echt die persoon is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vetklep dacht leuk te zijn door een foto van iemand anders te plaatsen in het wat draag je vandaag topic.
[..]
Hoe ik dat weet? Je posts (en profiel). Ik was niet de enige die het opmerkte. Ook omdat je al eerder een foto van jezelf als jongen hebt geplaatst.
Ik stel gewoon voor dat je kapt met dat trollen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Dus je beweerd dat als iemand zich aanmeld bij een forum + profiel invult + wat post op het forum, dat diegene echt die persoon is.![]()
hoelang woon je al in nederland, en hoe was het om in maleisie te wonen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Dus je beweerd dat als iemand zich aanmeld bij een forum + profiel invult + wat post op het forum, dat diegene echt die persoon is.![]()
Ik weet niet onder welke steen jij leeft hoor, maar kom er eens onder uit.
Nee, dat beweer ik niet. Ik heb als uitgangspunt eerdere posts van jouw genomen, o.a. in het jeans topic, vraag en antwoord. Als je dan in ineens een dame blijkbaar uit Maleisië, geplukt van mymostpretty.com post is dat opvallend. Zoals ik al zei gewoon kappen met dat getrol.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef Vetklep het volgende:
[..]
vond je dat zelf een kwalitatief hoogwaardige post ja?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:48 schreef porsche1 het volgende:
Waarom edit je mijn post? Donder gewoon dat kut topic dicht... Er is toch een centraal topic?Dus wat doe je allemaal moeilijk.
Ik schold haar/hem niet uit. En tokkie is geen scheldwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Mylene het volgende:
Je scheldt een user uit wat nergens voor nodig is. En wij sluiten in LIF geen topics omdat er ook een centraal topic is.
zulke posts mag je in LIF gerust achterwege laten, want ja, echt aardig komt het niet over.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik schold haar/hem niet uit. En tokkie is geen scheldwoord.
En waarom sluiten jullie geen topics ookal is er een centraal? Dus als ik 100 topics over een snor open, sluit jij er geen 1?
Kijk, op zoeen antwoord zat ik te wachten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zulke posts mag je in LIF gerust achterwege laten, want ja, echt aardig komt het niet over.
wat betreft je tweede vraag; ieder subforum heeft een ander beleid wat betreft centraliseren en sluiten van topics.
het beleid van LIF is daarin anders dan bijv. KLB. wij sluiten geen topics om door te verwijzen naar een centraal topic. da's dan geen vrijbrief omt e baggeren, maar dta snapte je zelf ook wel
ga lekker ergens anders baggerenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef porsche1 het volgende:
Posts editen, ookal is het nergens voor nodig. Geen topic sluiten ookal zijn er daar al tig over. En daarna ook niet eens in discussie willen. Hoe diep kan je zinken.
Ik neem aan dat je deze ook weer verwijderd. Omdat kritiek.
ondertussen is het toch al lang duidelijk?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef L.no het volgende:
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Mijn vraag of hij een man of vrouw was, was gewoon serieus vraag hoor. Die hoefde niet verwijderd te worden.
Dat weet ik, maar nu is het een zooitje dat mensen me gequote hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ondertussen is het toch al lang duidelijk?
ohja, die wilde ik nog meenemen die postsquote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nu is het een zooitje dat mensen me gequote hebben.
Je kon het ook gewoon laten staan.
Wat is mis met die vraag dan dat je het persé moet verwijderen?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, die wilde ik nog meenemen die posts
nu is het weer netjes
de vele reacties er op die het topic verklootten.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is mis met die vraag dan dat je het persé moet verwijderen?
Hij had die foto van zichzelf toch later gepost?
Het was geen enkele vorm van negatieviteit vanuit mijn post. Geen troll die erop reageerde. Een persoon deed eigenwijs erop, en ik reageerde op hem. Daarna is er niets meer gebeurd. Dus de 'vele reacties die het topic verkloten' heeft geen enkele betrekking op mijn posts.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de vele reacties er op die het topic verklootten.
de vraag an sich niks, maar soms is het handiger de hele boel te verwijderen.
maar je hebt antwoord op die vraag, dus er niks aan de hand.
*trekt blik prosecco open*
Nu even eerlijk, dan komt mijn vervolgvraag; had je hem ook verwijderd als ik die riem niet om had?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Mylene het volgende:
De insteek van de topic is niet hoe kan ik kolderiek mogelijk op de foto staan om reacties uit te lokken. Het is geen ONZ topic. Heel simpel.
[ afbeelding ]
Kom op zeg.
ik gniffel even met je mee, ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef Dagonet het volgende:
In plaats van alles centraal te zetten, waarom vraag je niet een filter aan voor nagellak.. Is voor jullie ook een stuk makkelijker, dat kunnen users zelf namelijk.
nee, want het zijn niet ter zake doende posts schenkstroop.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Mirjam, kun je ajb vertellen welke posts je precies hebt verwijderd uit ijn topic?
Aziatisch gelaat cosmetisch bijwerken tot slanker gezicht?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn vriendin gebruikt de gele variant (was roze) en heeft lang dik haar dat net over de schouders komt. Ik heb de blauwe variant en heb kort dun futloos haar.
Laten jullie deze reactie deze keer wel staan modjes?
AHa, ik vroeg helemaal niet om screenshots maar toch bedankt want Stali betwist nu 1 en ander geschreven te hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:20 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde. Jij stuurde mij een PM met het verzoek om 2 posters van jou te verwijderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb voor de zekerheid het door jou gegeven linkje in die poster dubbel gecheckt of je die bewuste poster bedoelde. Ja dus. Ik kan eventueel ook nog even vragen of een FA dit kan bevestigen. Het frappante is dat jij even later in de topic het volgende post:
[..]
Bovendien is het ook nog eens offtopic omdat de TS niet vraagt wat voor Syoss producten je gebruikt. Het gaat om kritiek en er wordt om ervaringen gevraagd.
Hier wat posters die ik van jou heb verwijderd omdat de eerste eigenlijk gewoon trollen is en offtopic posters. Verder uitlokken tot persoonlijk geneuzel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Snapt dan echt helemaal niemand wat ik wilde bereiken met die 2 onzin verhalen? Laten zien dat mensen zich niet zo snel moeten laten leiden tot paniek omdat een paar mensen een product niet goed vinden. Ik mag dat gewoon op een discussieforum. Maar als Stali mij meerdere malen probeert te beledigen geven jullie geen waarschuwing dat het wat normaler kan. Paardekleppen op of zo? Was het anders gelopen als ik een vrouw was of als Stali AdvancedPower was?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Stali het volgende:
[KNIP]
Dus gaan we het hier verder gezellig over shampoo hebben,.
Welke gebruik je? En hoelang en wat voor haartype heb je?
Oke, zand erover.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Mylene het volgende:
Ja, als jij mij eerst verzoekt een poster van jou te verwijderen en daar later moeilijk over gaat doet mij dat inderdaad verbazen. Dat komt op mij over alsof je aan het zoeken bent. Maar goed, kennelijk is het juiste linkje niet goed weergeven. Dat het achteraf een ontopic reactie is geweest na een vraag van Stali geef ik gelijk in. Mijn fout.
Over het persoonlijke geneuzel. Dat ging echt over en weer hoor. En ja, daar had ik wellicht ook iets van kunnen zeggen. Daar heb je ook wel gelijk in. Maar mij ging het in eerste instantie dat het allemaal offtopic was. Het gezeur over taalfouten en dergelijke.
ik kan hem ook niet vinden, heb tot ruim 3 jaar terug gezochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Er liep een tijdje een HEMA-topic, kan hem ook niet via de search vinden, iemand die hem wel weet te vinden?
inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Nieuw zelfmaakmodeblad: My Image Magazine
Spam?
ik heb er de bezem doorheen gehaald, thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hoi, mag er even een bezem door het Borduurtopic? Een paar grapjassen in off-topic-actie..
(Borduren?!)
mylene is er kennelijk al langsgeweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef Jannuk het volgende:
Op jonge leeftijd tandimplantaten nemen?
Spam?
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef simmu het volgende:
is er eigenlijk een topic waar je je opgeleukte (baby/kinder/familie) fotoboeken kan showen/inspiratie opdoen, etc...?
k, dan komt die er vanaaf aan (ben ff druk met 2 drukke koters en moet de foto's nog ff uploaden). het idee is scrapbooking idd, met als extra moeilijkheid dat ik niet zo hendig ben, dus niet te denderend veel moeite doe want dat ken ze nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)
nee, dat is er nog niet
voel je vrij er 1 te openen
ik zou niet weten waarom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 49
Mag heus wel dicht.
Vind het een heel raar topic met een rare OP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom?
ik heb de bagger gekliko'd
oh? ik niet, lijkt me een legitieme vraag hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind het een heel raar topic met een rare OP.
en ofquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie zijn toch wel een goed stel samen he
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Mylene het volgende:
Ja, we zijn er nu mee bezig. Hij is al gemeld in het FA topic.
geslot, thanksquote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank #1168 - waar boeken worden ontleed
Mag dicht, dubbel. Thnx
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Biogarde het volgende:
TS heeft toestemming van FOK! om dit te doen.
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?quote:
oh, dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat mag wel hoor.
maar TS voor heks en emo uitmaken dan weer niet eigenlijk, vandaar
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?
Tof.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.
het geeft ook meteen een lekkere sfeer in het topic.
het staat je vrij de post nogmaals te plaatsen, maar dan zonder topicstarter uit te maken voor heks, of andersoortige benamingen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[SHJN] Secret Santa! mag deze ook centraal?
Tuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Joysa het volgende:
Mag de TT van het SHJN meeting topic naar:
SHJN - Meeting; 27 november
wattequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Nezhi het volgende:
Maghreb spam!
Ik zoek een kledingstuk #21
Thanksquote:
Ik heb nu geen idee of ze er wel of niet zijn...quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ik zag het ja, had het al achter neergegooid, snap er zelf ook niks vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist twee nieuwe topics geopend voor Lush, maar:
1) ze staan niet in mijn active topics
2) als ik ze opzoek bij LIF, dan krijg ik een error (52) te zien en
[..]
Ik heb nu geen idee of ze er wel of niet zijn...
Ooo oke, haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag het ja, had het al achter neergegooid, snap er zelf ook niks van
al gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef NJ het volgende:
DE, terecht dat je m'n post wist, maar pas dan ook de fouten aan..
Spamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef citygirlBe het volgende:
Hey traders,
Ik vind het zelf ook leuk om te shoppen van achter mijn pc. Een leuke website is die van citykingz.com. Ze verkopen leuke kwalitatieve jeans aan mooie prijzen en sneakers.
Ze hebben ook massa's andere leuke kleren voor jongens en meisjes.
Neem eens een kijkje. Echt de moeite.
Groetjes
thanksquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef don-diablo het volgende:
Goede spijkerbroek/sneakers voor een mooie prijs?
[..]
Spam
wat heeft jouw voorkeur?quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef Muck het volgende:
Ik loop al een aardige tijd te sukkelen met mijn gezondheid en het begint er steeds meer op te lijken dat het ME is.
Het enige dat ik daarover kon vinden is dit topic uit 2002: ME & CVS
Nou kan ik dat topic natuurlijk schoppen of een nieuw topic openen, Wat heeft jullie voorkeur?
het maakt mij niet zoveel uit, maar volgens mij zijn de meesten uit het oude topic al lang niet meer actief. Zal ik een nieuwe openen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat heeft jouw voorkeur?
van mij mag je die oude omhoogschoppen (moeten wij ff doen denk ik), maar als je liever een nieuwe opent, is dat ook prima.
Thanks!quote:enne, sterkte he..
ik ga eens kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Kan de bagger uit Waar kan je mooie 95 B BH's kopen? gehaald worden?
bvd,
quote:
waar danquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
En spammer in dit topic:
Vitamine D tekort of toch fibromyalgie?
motorbloempje heeft het al opgelost zie ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Phaidra het volgende:
Spam?
Er is niks mis met het blad, maar toch lijkt dit me niet de bedoeling.
geen recent topic, dus het staat je vrij er 1 te openenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:03 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me af of er een Zeeman-topic is.
verder geen klachten
hmm, goeie vraag, ik geloof van niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
heey, is er een topic met overbeharing ergens? heb net een http://www.haircontroll.nl/ ding gekocht, en dacht.. misschien is het leuk om dat een beetje bij te gaan houden hier.
Dan ga ik van het weekend wel eens kijken of ik een Op in elkaar kan klussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, goeie vraag, ik geloof van niet!
ga je gang, ik heb het topic voor je open gegooidquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef summer2bird het volgende:
Update op mijn topic die ik opende: Lichte steken in hartstreek Ben bij huisarts geweest. Nu moet ik naar de KNO arts, is er bloed afgenomen en moet ik medicijnen slikken. En over 6 weken weer melden bij de huisarts. (er schijnt iets met mijn schildklier te kunnen zijn)
Top, dank je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je gang, ik heb het topic voor je open gegooid
ach, hou toch op, jij weet precies hoe het hier werkt, dus kom nou niet met dit soort onzin aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef nz1900 het volgende:
Kllachten over het Slank topic:
- Andere mening wordt niet getolereerd, moderator haalt die weg.
- 90% is offtopic gelul, noem het dan theekransje topic.
ik ben onafhankelijk, grijp enkel in als het verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:07 schreef nz1900 het volgende:
Die dames in dat slank topic zijn kennelijk goede vrienden van je.
Ze hoeven maar even te piepen en jij duikt erop om mijn posts weg te halen.
Een mod hoort onafhankelijk te zijn; kennelijk ben je dat vergeten.
thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:25 schreef Jannuk het volgende:
tbeijers blijft zn website maar aanprijzen, zou daar even iemand naar willen kijken?
Vitamine D tekort of toch fibromyalgie
Thanksquote:
Nouja, beetje vreemd want het lush topic loopt heel goed en dat zijn best veel users....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Mylene het volgende:
De nagellak topics hebben een subforum binnen dit forum, een apart SC topic was dan ook een juiste aanvulling. Voor een paar enkele users uit andere topics gaan we geen SC aanmaken.
Wat is daar achterbaks aan? Verder is de naamswijziging door onszelf bepaald, niet door een modjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Aha oke, maar als het dus zo populair blijft zou het wel kunnen?
En daarnaast, waarom heet slank ineens gezond slank, vind dat wel een beetje achterbaks.
Is die er nog gekomen?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Is het eventueel een idee om een nieuwe topicsreeks te maken voor mensen die gewoon willen proberen om gezond te eten? Want volgens mij ben ik met een aantal mensen als ik zeg dat ik me toch niet op mijn gemak voel in de slankreeks omdat daar teveel gericht word op afvallen en véél eten. Terwijl ik juist niet echt hoef af te vallen maar een ritme probeer op te bouwen qua eten.
Er is al eens een poging gedaan. Dat mondde uit in een bodybuilderstopic. Wie zegt dat dat niet weer gebeurt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:23 schreef sigme het volgende:
Er is natuurlijk wel eerder behoefte geweest aan een reeks over gezond eten om op gewicht te komen/blijven, zonder het oeverloze gekwaak over andere onderwerpen. Dat is best legitiem, vind ik. In elk geval lijkt het me een redelijke prijs voor de straffeloze vrijheid enorm veel te slowchatten in de Slank-reeks.
Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Voornamelijk omdat ik dit idee toen voorgedragen heb hier omdat ik me niet fijn vond bij alle dames in het slank topic die elke keer zeiden dat je veel te weinig at en meer moest eten hoe dan ook. Plus dat ik gewoon niet hoef af te vallen maar gezond wil eten. En nee ik ben niet mollig, maar ik wil maat 36 gewoon blijven houden ipv naar beneden gaan of naar boven gaan. En daarboven komt dan weer dat de Slank topics ZO snel gaan dat dat voor newbies niet bij te houden is. Daarom vraag ik het daar ook niet maar hier. En waarom niet in CUL? Nou heel simpel. Ik heb het HIER gevraagd aan de moderators en dat was prima. Daarnaast gaat het om gezond, wat dus meer om lifestyle gaat dan om culinair.
Al deze redenen maken inderdaad dat ik het een beetje achterbaks vind. Jullie heten al meer dan 1000 topics slank en nu opeens slank gezond nadat ik er mee gekomen ben. Dat vind ik vreemd en niet leuk als ik dat ook daadwerkelijk wil gaan uitvoeren...
En opeens heet het nu Slank gezond. Ik vind dat op zijn zachts gezegd niet leuk nee.
Eens met Maria.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat veranderd is vanwege jouw idee voor een nieuw topic (ik kan het mis hebben). Het is gewoon een betere beschrijving van de insteek van het topic denk ik, omdat velen al op gewicht zijn en dat op gezonde wijze willen behouden. Dus ja, achterbaks vind ik een wat nare term dan... Denk niet dat het gedaan is om jou te pesten, we zijn toch allemaal volwassen
Ik snap prima dat je de hoeveelheid slowchat vervelend vindt en behoefte hebt aan een meer gefocust topic. Ik snap alleen niet zo dat dit vooral lijkt voort te komen uit het idee dat je het niet tof vond te horen dat je te weinig at/eet. Dat is een inhoudelijke tip, en dat zal je dan (hopelijk!) ook in het toekomstige nieuwe topic te horen krijgen.
Maar goed.
niks achterbaks, je neemt dat persoonlijk, terwijl dat echt verre van persoonlijk is, zoals ik het hier zie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd.
Er is geen copyright geschonden op jouw nog niet bestaande topicreeksnaamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Dat topic is er nog niet omdat ik nog met de opzet bezig ben en ik het goed in elkaar wil zetten zodat het dus inderdaad niet uitmond in een bodybuilders topic of whatever. Daarom vind ik het ook zo achterbaks dat dit is gebeurd.
Waar hèb je het over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef Tamashii het volgende:
Het is nogal moeilijk om het niet persoonlijk te nemen als jullie er zelf ook al raar over deden in het slank topic.Maar discussie daarover is duidelijk niet mogelijk dus ik laat het hier bij.
Dat vind ik prettigquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Ja, het zit mij eerlijk gezegd ook al een tijdje niet lekker. Soms heb ik achteraf ook het idee dat ik sommige posts beter had kunnen laten staan, en dat een discussie verplaatsen naar een ander topic niet werkt. Iets wat ik eigenlijk na al die jaren wel zou moeten weten. Ik ga er dus de komende tijd wat losser mee om. Het is ook nu eenmaal zeg maar de aard van het beestje dat mensen het fijne ervan willen weten. Vragen om spontaan advies zie ik wel liever in het discussie topic of desnoods gewoon in een apart topic.
Vind wel dat er een verschil zit tussen "dit draag ik wat kan ik er mee combineren" en "dit is mijn outfit" waarop een ander een suggestie doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef don-diablo het volgende:
Het discussietopic werd ook in het leven geroepen om discussies welke niet per definitie over de outfits in het topic gaan een plek te geven. Er werd op een gegeven moment net iets teveel gepraat over wat leuk waarbij staat en over hoe sommige dingen te combineren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |