^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Nee, op haar Facebook meldde ze dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Zero33 het volgende:
euh neej, is het niet toevallig voor een film ofso?? Als bij Demie Moore of Kate Beckinsale?
quote:Dear all. Cut my hair off a few days ago... Feels incredible. I love it. I've wanted to do this for years and years; it's the most liberating thing ever. Hope you like. Big love from Emma x
Haar vind ik nog vrouwelijkheid uitstralen raar genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
Als vrouwen met kort haar jongetjes zijn heb ik hier nog wel een paar topless chicks voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...
dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
Bronnen voor deze feiten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
Dit is hetzelfde als zeggen over iemand die in een vuilniszak is 'gekleed': "oh, best leuk.. die kan het hebben."
Oja, hoe kon ik het vergeten.quote:
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' (quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
blablabla.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
is een vergelijking van lik mijn vestje. En die vrouwen dan die dun, ielig haar hebben? Ik zie ze vaak zat lopen, kijk je ze haast op de schedel maar omdat ze gehersenspoeld zijn denken ze dat dit lange dunne touw wat aan hun kop hangt, vrouwelijk en sexy is. Kun je het beter korter knippen zodat er meer vollume ontstaat.
Iemand als Hall Berry bijv vind ik veel mooier met kort haar want dan komt haar gezicht veel mooier uit. Vind ik ook voor Emma opgaan en zelfs Paris Hilton is met kortere coup beter te pruimen.
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
blablabla.
een vrouw met kort haar is lelijker dan lang met haar.
slotje
Nee hoor dat hoor je mij niet zeggen. Ik zei alleen dat ik ook zat vrouwen zie die met lang, dun en vlassig haar rondlopen alleen maar omdat ze lang haar willen hebben terwijl het bij hun geen porum is. Doordat het haar lang is wordt het zwaar waardoor je weer op hun schedel kan kijken. Ik zeg dan: zet de schaar er in en laat je een bob aanmeten ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dun haar blijft dun, ook al is het kort. Of er moet een zooi gel/wax in. Nee, daar wordt het mooi van. Je wilt onterecht doen denken dat vrouwen met een 'pittig kapsel' () hun haar kort hebben geknipt omdat ze dun haar hebben. Zullen er waarschijnlijk percentueel net zoveel zijn als mensen die dik zijn en er echt niets aan kunnen doen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef L3viathan het volgende:
Typisch dat hier alleen vrouwen reageren dat het haar goed staat![]()
Zeker allemaal blij dat er weer concurrentie minder is
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie een trent, de reagerende dames vinden het mooi, de mannen niet.
edit: spuit 11 zie ik.
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Lezen jullie bewust de reacties niet waar mannen zeggen dat dat kapsel haar wel staat?
dit dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dit:
[ afbeelding ]
vs plaatje uit de OP.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Doe eens een qoute dan? Zag er maar 1 en die houd ook van Keira Nightley, dus ja....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik vind het wel mooi, past wel bij haar.
Maar lang haar is toch mooier.![]()
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef don-diablo het volgende:
Vind dat ze het wel kan hebben, maar vond dat lange toch mooier. Laat zulk kort haar maar over aan vrouwen zoals Rockabella die staat het veeeeel beter imo.
Dat zijn overduidelijk allemaal leugensquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:02 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze zeggen wel erbij dat ze langer haar mooier vinden, maar ze vinden dat kort kapsel niet lelijk iig.
Zelf vind ik het als vrouw niet mooi, dus jullie hebben het sowieso mis.
Wat een non argument. Succes met het verder vedelen van hokjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:11 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat zijn overduidelijk allemaal leugens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |