^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Deetch het volgende:
tis net een jongetje. Verder wel een pittig kort kapsel
Nee, op haar Facebook meldde ze dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:40 schreef Zero33 het volgende:
euh neej, is het niet toevallig voor een film ofso?? Als bij Demie Moore of Kate Beckinsale?
quote:Dear all. Cut my hair off a few days ago... Feels incredible. I love it. I've wanted to do this for years and years; it's the most liberating thing ever. Hope you like. Big love from Emma x
Haar vind ik nog vrouwelijkheid uitstralen raar genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa staat op zich wel, net zoals Keira Knightley
Als vrouwen met kort haar jongetjes zijn heb ik hier nog wel een paar topless chicks voor je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat dus. En foto's van jongetjes bekijken is niet mijn hobby...
dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind het niet lelijk staan hoor. Rare hetze ook altijd van puberend fok over vrouwen met korte kapsels. Er zijn tig vrouwen bij wie het leuk staat en evengoed vrouwelijk blijven. Maar kleed je als een kerel en gedraag je je als een bouwvakker dan kom je snel als een pot over. Bovendien zie ik ook zat vrouwen met lang, pluizig en dun haar waar ik van denk knip het af!
Bronnen voor deze feiten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef OldJeller het volgende:
Lelijk.
Vrouwen met lang haar zijn 99 van de 100 keer mooier dan dat ze kort haar hebben. Uitzonderingen dus daargelaten.
Dat wat bekendheden (die altijd wat excentrieker zijn en periodes hebben) hun haar kort doen, is nog geen goedkeuring van het 'pittige, korte, stoere kapsel'.
En jawel, lang haar is een deel van de vrouwelijkheid van vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |