deze?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik meen een keer hier ergens in LIF gelezen te hebben hoe je je wasmachine goed schoon kan krijgen... Maar ik ben niet zo goed in zoeken... Waar was het ook al weer
heb er ff snel 1 gemaakt, ik heb ook weinig tijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:09 schreef Debsterr het volgende:
Mir.. er is nog geen nieuw SHJN topique. En ik heb geen tijd!
thanksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef Modus het volgende:
Nike Air Max topic en de daarop volgende post verwijzen naar een Chinese fakes webshop en een gallery met alleen maar fake Nikes en andere nepzooi.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was mijn idee, en dat vind ik nog goed. Er zijn echt flink veel nagelmeiden. Ook een hoop die dan eerder zouden posten/die nu wegblijven. Of iig stuk of vijf topics in LIF.
ook eens..quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben het hier mee eens, en ik ben wel benieuwd of dat een idee kan zijn (Ookal is het tijdelijk)
I disagree. Maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat die posts mensen wegjagen die eerder wel vaak foto's kwamen posten enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dan hier graag het tegengas geven dat het naar mijn idee niet nodig is. Er zit wat echte sc tussen, maar het merendeel is wel gerelateerd!
precies en dat is zo jammer..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
I disagree. Maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat die posts mensen wegjagen die eerder wel vaak foto's kwamen posten enzo.
Ja. Misschien dat dat de reden is. Misschien ook niet. Er zullen ook vast mensen bijkomen die hierom wel blijven. Dan wordt er gezegd dat het nu een kliek is, maar natuurlijk verloop hou je toch. Moeten we dan per se iedereen binnen houden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
I disagree. Maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat die posts mensen wegjagen die eerder wel vaak foto's kwamen posten enzo.
Het is toch een nageltopic, niet een random SC. Dus de nageldingen gaan voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat dat de reden is. Misschien ook niet. Er zullen ook vast mensen bijkomen die hierom wel blijven. Dan wordt er gezegd dat het nu een kliek is, maar natuurlijk verloop hou je toch. Moeten we dan per se iedereen binnen houden?
Ja, en omdat ik VIND dat het dus merendeel wel gerelateerd is, kunnen we wel blijven discussiërenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is toch een nageltopic, niet een random SC. Dus de nageldingen gaan voor.
En wellicht haalt het ook mensen binnen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef Tegan het volgende:
Het gaat erom dat het mensen wegjaagt, en dat kan je niet ontkennen. Maar goed, ik zie morgen wel hoe de mods reageren.
ik denk dat het juist zoveel geklets is geworden omdat er zoveel mensen mee zijn gaan doen. Er komen juist veel nieuwe mensen bij die allemaal op zoek zijn naar gezelligheid en ja, dan valt het ineens meer op dat er ook gekletst wordt ipv enkel foto's gepost wordt....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:50 schreef Tegan het volgende:
Het gaat erom dat het mensen wegjaagt, en dat kan je niet ontkennen. Maar goed, ik zie morgen wel hoe de mods reageren.
Dit vind ik eigenlijk ook, meestal is het gerelateerd en moet iemand even iets kwijt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dan hier graag het tegengas geven dat het naar mijn idee niet nodig is. Er zit wat echte sc tussen, maar het merendeel is wel gerelateerd!
En dan gaan persoonlijke dingen vaak zelfs in spoiler. Ik zie het probleem niet. Boeit me ook niet of er een sc topic komt, als de gezelligheid maar blijftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk ook, meestal is het gerelateerd en moet iemand even iets kwijt.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:16 schreef Debsterr het volgende:
dat is ook niet echt gewenst, soms zie je een halve pagina aan 1 enkel spoilers, dat leest echt kut gewoon...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Tammymara het volgende:
Ben het met Debster's mening eens.
Het meeste gaat gewoon over nagels, en wat niet met nagels te maken heeft staat in een spoiler!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |