Ik had het over een aantal, niet allemaal, maar idd, er zullen ook wel andere redenen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Aan dat ze een blog zijn gestart ligt het niet. Dat hebben sommige hier zelf toegegeven.
Kantoorhandjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Loqi het volgende:
Nou ja zeg... ik post hier al mijn nieuwe manicures en nooit foto's van andermans handen.. en dat geld voor heel veel van de posters hier
En bij deze mijn vriend die zich als lurker nuttig wil maken:
[ afbeelding ]
China glaze - ooh la la pink pearl
voor SQ, de afterglow dupe(lamplicht helaasch, dus niet zon mooie kleurfoto)
Ik hoor dan volgens mij bij het SC-kamp. Nou ja, zal me ook worst wezen. Ík weet wat ik zelf doe en dat ik ook foto's plaats etc. Het zal wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, maar er schijnen nu twee kampen te ontstaan
+1. De topics raken pas snel vol als alle vijftig (of hoeveel het er ook zijn) nagelposters op elke foto gaan reageren. Dat is ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op een foto krijg ik toch minstens een reactie of 5.
Hee, IK heb nergens moeite mee. Hoogstens met het terugkerende gehuil. Dus nee, ik ga niet naar FB, dat laat ik graag aan andere helden overquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Dames, nogmaals, ik denk dat eroverheen wordt gelezen, probeer het ergens anders dan hier, misschien dat het dan door meer mensen die er wat toe doen op fok wordt gelezen.
Misschien krijg je info terug wat heel fijn is om te weten, en is dit ook weer achter de rug.
Ja dat.. er wordt echt wel op foto's gereageerd hoor.. dat niet iedereen dat doet wil niet zeggen dat t niet voldoende gebeurtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op een foto krijg ik toch minstens een reactie of 5.
quote:
Het punt is dat je dan wel wilt weten of er mensen zijn die zoiets willen... Dus als je dr geen reactie op krijgt; denk je dat er geen interesse in is; en verdwijnt het idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
Dames, nogmaals, ik denk dat eroverheen wordt gelezen, probeer het ergens anders dan hier, misschien dat het dan door meer mensen die er wat toe doen op fok wordt gelezen.
Misschien krijg je info terug wat heel fijn is om te weten, en is dit ook weer achter de rug.
Cute!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat.. er wordt echt wel op foto's gereageerd hoor.. dat niet iedereen dat doet wil niet zeggen dat t niet voldoende gebeurt
[..]
![]()
En nog een laatste voordat de remover uit de kast komt..gezellig saampjes![]()
[ afbeelding ]
Nee ik wil helemaal niet dat IEDEREEN reageert op foto's. Want dat doe ik zelf ook niet maar het is gewoon anders dan eerst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is bullshit, er wordt op IEDERE foto meerdere keren gereageerd, alleen niet door IEDEREEN.
Stel je voor, dat iedereen op iedere foto moet reageren. Dan wordt het zo'n kinderfototopic
Die zijn vandaag verstuurd naar jullie, beste Teganquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met de Bundle plates SQ? Dan hoef ik niet terug te lezen als het is gezegd. Nog niet binnen denk ik?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het punt is dat je dan wel wilt weten of er mensen zijn die zoiets willen... Dus als je dr geen reactie op krijgt; denk je dat er geen interesse in is; en verdwijnt het idee.
Maar ondertussen heb je alsnog de irritatie van teveel SC.
Stop it!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn vandaag verstuurd naar jullie, beste Tegan
[ afbeelding ]
Nja, ik bedoel meer een reactie vanuit de dames hier op het onderwerp. Zelfde is dat als er overheen wordt gelezen je er alsnog niets aan hebt om het dan in het feedback topic te gaan vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
LIF Feedback topic
Niet geschoten is altijd mis. En zeker als meer meiden roepen er last van te hebben (Van de SC of van de dames die het ge-SC weg willen hebben), zal het sneller gezien worden
Wat heb je toch een prachtige nagelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Charla by night! (met flips)
[ link | afbeelding ]
QFT!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hee, IK heb nergens moeite mee. Hoogstens met het terugkerende gehuil. Dus nee, ik ga niet naar FB, dat laat ik graag aan andere helden over
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heb je toch een prachtige nagels
En ik hou d'r ook mee op voor vandaag, ik lees het oordeel wel
[ afbeelding ]
Oooh, okay. Mja, we zien wel wat er gebeurt, ik zal er ook posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel meer een reactie vanuit de dames hier op het onderwerp. Zelfde is dat als er overheen wordt gelezen je er alsnog niets aan hebt om het dan in het feedback topic te gaan vragen.
Maargoed, k wil het best wel daar neerzetten, enige dat ik wil is een reactie erop of er anderen zijn die ook zoiets willen.
Fak man, ik ben kei ontopic bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
QFT!!
Pleurt op met je foute nagelfoto's joh!!
Omg echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn vandaag verstuurd naar jullie, beste Tegan
[ afbeelding ]
Right back at ya!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fak man, ik ben kei ontopic bezig
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, nagelfoto.
(ik vind trouwens dat mijn nagels best mooi lang worden)
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Crientj het volgende:
LIF Feedback topic
Hoop nogmaals dat het zo goed is / duidelijk overkomt.
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
Dan toch een subforumquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezet.
Webcamquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...![]()
Dat was mijn idee, en dat vind ik nog goed. Er zijn echt flink veel nagelmeiden. Ook een hoop die dan eerder zouden posten/die nu wegblijven. Of iig stuk of vijf topics in LIF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan toch een subforum![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft je mond niet te houden heur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:
en als je een nagel foto, nagel klets, nagelruil, nagelmeeting en nog een nageltopic waarvan ik nooit weet waar t over gaat hebt... vind je dat niet een beetje veel?topic newbe houdt nu haar mond maar snel weer braaf...
morgen foto's van mn paarse nageltjes
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap jequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
wel hier posten danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap je
Post anders ook even in het Feedback topicquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hoeft je mond niet te houden heur.
Maar vind je het niet logischer klinken dan?
Ik bedoel; ik zou het een rotzooi vinden als alles samen in 1 topic zit. Zeker nu we met zo'n grote groep zijn.
Is da nou een dollar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel hier posten dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |