Slaat idd nergens op. Ik lak ook niet elke dag wat anders, dus zou ik hier niet meer (dagelijks) mogen posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen de foto posten om de dag van de lak die ik op heb, en verder moet ik mijn mond hier houden?
Dat er soms wat minder over nagels word gepraat vind ik niet zo heel erg, maar dat er minder foto's worden geplaatst wel. En de sfeer is gewoon heel anders maar dat vind ik. Dat kan ook aan mij liggen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, toen werd er ook al wel een hoop gekakeld, alleen waren we toen met minder users in een topic geloof ik... dus dan gaat het allemaal niet zo hard. Nu zijn we met zo'n grote groep, dan gaat het nou eenmaal harder en dan is er ook wel eens wat meer offtopic ja.
Hèhèquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moeten we dit onderwerp maar eens goed laten knallen hier
Komen de fotoposters misschien terug en blijven de SC-ers misschien weg.
Dat wordt leuk! Ik denk echt dat dat bevorderlijk gaat zijn voor de sfeer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moeten we dit onderwerp maar eens goed laten knallen hier
Komen de fotoposters misschien terug en blijven de SC-ers misschien weg.
Aan dat ze een blog zijn gestart ligt het niet. Dat hebben sommige hier zelf toegegeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op. Ik lak ook niet elke dag wat anders, dus zou ik hier niet meer (dagelijks) mogen posten.
Daarbij, een aantal mensen die net werden genoemd die niet meer posten is een blog gestart die veel tijd kost...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Loqi het volgende:
Nou ja zeg... ik post hier al mijn nieuwe manicures en nooit foto's van andermans handen.. en dat geld voor heel veel van de posters hier
En bij deze mijn vriend die zich als lurker nuttig wil maken:
[ afbeelding ]
China glaze - ooh la la pink pearl
voor SQ, de afterglow dupe
Daar ben ik het ook wel mee eens, de sfeer is wel veranderd sinds de tijd dat ik mee post hier. ;oquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat er soms wat minder over nagels word gepraat vind ik niet zo heel erg, maar dat er minder foto's worden geplaatst wel. En de sfeer is gewoon heel anders maar dat vind ik. Dat kan ook aan mij liggen hoor
Nee, constant er tegenaan hikken, opkroppen en je bek niet opentrekken is constructief?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wordt leuk! Ik denk echt dat dat bevorderlijk gaat zijn voor de sfeer.
Anywho, We zien wel wat er gebeurt.
Maar dat er minder foto's geplaatst lijken te worden, komt denk ik weer doordat er een grotere groep is ontstaan die allemaal op elkaar reageert. Dan komen er meer posts voordat er weer een foto wordt geplaatst... Althans, zo zie ik het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat er soms wat minder over nagels word gepraat vind ik niet zo heel erg, maar dat er minder foto's worden geplaatst wel. En de sfeer is gewoon heel anders maar dat vind ik. Dat kan ook aan mij liggen hoor
Heldquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Loqi het volgende:
Nou ja zeg... ik post hier al mijn nieuwe manicures en nooit foto's van andermans handen.. en dat geld voor heel veel van de posters hier
[ afbeelding ]
voor SQ, de afterglow dupe(lamplicht helaasch, dus niet zon mooie kleurfoto)
Ik vind het altijd zo heerlijk als je recht voor de raap bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, constant er tegenaan hikken, opkroppen en je bek niet opentrekken is constructief?
Verdomme hee, iedereen heeft er een mening over, gooi 'm dan ook maar hier neer als we dan toch bezig zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
voor SQ, de afterglow dupe(lamplicht helaasch, dus niet zon mooie kleurfoto)
Ja maar er word amper gereageerd op de foto's maar het is echt een klink klare sc gewordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat er minder foto's geplaatst lijken te worden, komt denk ik weer doordat er een grotere groep is ontstaan die allemaal op elkaar reageert. Dan komen er meer posts voordat er weer een foto wordt geplaatst... Althans, zo zie ik het.
ik ook, maar er schijnen nu twee kampen te ontstaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat er minder foto's geplaatst lijken te worden, komt denk ik weer doordat er een grotere groep is ontstaan die allemaal op elkaar reageert. Dan komen er meer posts voordat er weer een foto wordt geplaatst... Althans, zo zie ik het.
Nee, dat bedoelde ik niet. Maar het wordt dagelijks besproken, misschien is het een idee om dit elders te uiten en dat gemiep hier weg te houden (I don't know, de FB van FOK of LIF misschien? Dan wordt het nog meer gezien dat het hier rommelt bij de users)quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, constant er tegenaan hikken, opkroppen en je bek niet opentrekken is constructief?
Verdomme hee, iedereen heeft er een mening over, gooi 'm dan ook maar hier neer als we dan toch bezig zijn.
Show hier je nagels # 171quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat bedoelt. Maar als je de topics in het begin vergelijkt met die van de afgelopen tijd zie je wel degelijk een verschil.
En met gemiep bedoel ik ook dat het hier ook door vervuild, en dat wil men juist weghalen hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Maar het wordt dagelijks besproken, misschien is het een idee om dit elders te uiten en dat gemiep hier weg te houden (I don't know, de FB van FOK of LIF misschien? Dan wordt het nog meer gezien dat het hier rommelt bij de users)
Ik heb mijn mening wel vaker duidelijk gemaakt, maar elke keer miepen hier doet me een beetje denken aan die reclame van de zorg, je kunt het aan elkaar vertellen, maar vertel het liever aan mensen die ertoe doen.
dat is bullshit, er wordt op IEDERE foto meerdere keren gereageerd, alleen niet door IEDEREEN.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar er word amper gereageerd op de foto's maar het is echt een klink klare sc geworden
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op een foto krijg ik toch minstens een reactie of 5.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar er word amper gereageerd op de foto's maar het is echt een klink klare sc geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |