Nu je het zegt, inderdaad ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wordt echt minder heb ik gemerkt
SCtopics zat op FOK!, nergens voor nodig om dan dit topic ook nog eens te laten verslowchatten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef AmyGrace het volgende:
We zijn ook maar mensen, geen lakrobotten![]()
Zodra hier iemand opstaat die het roerend met je eens is zal ik het nog eens overdenken. Maar voor nu denk ik niet dat de mening van 1 mannelijke lurker die niks bijdraagt aan het topic gaat opwegen tegen die van een stuk of vijftig nagelfreaks die gewoon graag ouwehoeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Policy FOK!:
Verder reageer je natuurlijk ontopic
En met al dit geslowchat jaag je eerder nieuwe users weg die totaal geen zin hebben om in zo'n kliek te komen. Hou het simpel en nagelgerelateerd en niet geneuzel over baby's, kwaaltjes en pijntjes, werkgeblaat en ander typisch sc-topicgedrag.
Van mij mag je elke dag een holo-foto plaatsen hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tja. Ligt eraan, als je alleen foto's wilt zien moet je tegenwoordig niet meer hier zijn. ;o
Ondanks dat er laatst al een discussie was ontstaan omdat er tegenwoordig meer slowchat dan foto's zijn, maar hey. Ik heb al een volle week ChG QT op, wil je dan iedere dag een fucking foto van die nagels hebben?
Ag, vooruit dan maar. Oude foto; maar wel een mooie.
[ afbeelding ]
En de reden waarom ik zei dat je beter kan kijken op een blog heeft misschien te maken met het feit dat jij lakjes wilt zien.
Daar zijn die blogs voor, complete verzamelingen met zat lakjes, foto na foto na foto. Dat is toch wat je zoekt?
Je ZOU ook gewoon naar de fotos kunnen bladeren en t topic niet vervuilen met je gejankquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
SCtopics zat op FOK!, nergens voor nodig om dan dit topic ook nog eens te laten verslowchatten.
Zijn we met vijftig ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra hier iemand opstaat die het roerend met je eens is zal ik het nog eens overdenken. Maar voor nu denk ik niet dat de mening van 1 mannelijke lurker die niks bijdraagt aan het topic gaat opwegen tegen die van een stuk of vijftig nagelfreaks die gewoon graag ouwehoeren.
Had ik maar zoveel holo lakjes. =] Dan zou ik het best gedaan hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Van mij mag je elke dag een holo-foto plaatsen hoor!
Het is me wel vaker opgevallen dat het gebeurt zodra het woord 'kind' of 'baby' verschijnt. Het zullen de hormonen wel zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
En om luid stampend en schreeuwend dit topic binnen te vallen om te ventileren dat je het een stom topic vindt lijkt mij ook weinig constructief.
Dan lees je toch niet!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En neem die hele hormonenbende mee naar OUD waar het thuishoort.
Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.
Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Begin je gewoon weer opnieuw!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel holo lakjes. =] Dan zou ik het best gedaan hebben.
Anders wordt het zoiets; Dag 1, QT alleen, Dag 2, Met fimo, Dag 3... HA. Ping, idee.
Het is wel iets om eens aan mijn DayZeroproject toe te voegen.
Ik ben het ermee eens. Ik vind het ontzettend zonde dat ik hier geen zin meer heb om te lezen vanwege alle slowchat. Ik ben nogal een snelle zeikert daarin, dat weet jij ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra hier iemand opstaat die het roerend met je eens is zal ik het nog eens overdenken. Maar voor nu denk ik niet dat de mening van 1 mannelijke lurker die niks bijdraagt aan het topic gaat opwegen tegen die van een stuk of vijftig nagelfreaks die gewoon graag ouwehoeren.
Geniaaaaal! Dat moet ik zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Loqi het volgende:
M'n vriend gaat zn nagels lakken om t goede voorbeeld te geven aan alle mannelijke lurkerssee you in 5 minutes
Waar is Mimu gebleven? Waar is snkr, en romika? Waar is peri? Obli? bernies? mmascha? puckzzz? sjeen? progje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heeft Dagonet een punt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar is Mimu gebleven? Waar is snkr, en romika? Waar is peri? Obli? bernies? mmascha? puckzzz? sjeen? progje?
Allemaal users die nu wegblijven, en waarom? Omdat ze zich niet meer thuisvoelen in dit kippenhok.
Het is toch te zot voor woorden dat je echt moet spitten voor een foto van een lak? En dan nog zeldzamer als het echt van een user zelf is?
Werkt juist andersomquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
En om luid stampend en schreeuwend dit topic binnen te vallen om te ventileren dat je het een stom topic vindt lijkt mij ook weinig constructief.
Dat krijg ik nou steeds niet voor elkaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Loqi het volgende:
M'n vriend gaat zn nagels lakken om t goede voorbeeld te geven aan alle mannelijke lurkerssee you in 5 minutes
Dus ik mag alleen de foto posten om de dag van de lak die ik op heb, en verder moet ik mijn mond hier houden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar is Mimu gebleven? Waar is snkr, en romika? Waar is peri? Obli? bernies? mmascha? puckzzz? sjeen? progje?
Allemaal users die nu wegblijven, en waarom? Omdat ze zich niet meer thuisvoelen in dit kippenhok.
Het is toch te zot voor woorden dat je echt moet spitten voor een foto van een lak? En dan nog zeldzamer als het echt van een user zelf is?
Ik denk niet dat hij dat bedoelt. Maar als je de topics in het begin vergelijkt met die van de afgelopen tijd zie je wel degelijk een verschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen de foto posten om de dag van de lak die ik op heb, en verder moet ik mijn mond hier houden?
Sommige van die users zijn daarom weggegaan, maar lang niet allemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, toen werd er ook al wel een hoop gekakeld, alleen waren we toen met minder users in een topic geloof ik... dus dan gaat het allemaal niet zo hard. Nu zijn we met zo'n grote groep, dan gaat het nou eenmaal harder en dan is er ook wel eens wat meer offtopic ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat bedoelt. Maar als je de topics in het begin vergelijkt met die van de afgelopen tijd zie je wel degelijk een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |