abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82640467
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Guess. het volgende:

[..]

Het rommelt heel veel maar er zet niks door,zit er best door heen eigenlijk,hopelijk laat ons kleintje niet lang meer op zich wachten!
Ik hoop het ook voor je! Sterkte met wachten
"Guess-beeb, kom d'r uit! Je mama heeft hele mooie nagels met allemaal leuke kleurtjes, die moet je echt zien!"
pi_82640514
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef beautyfreak het volgende:
[ afbeelding ]

doe eens gek.
't Is idd onhandig, maar wel heel creatief!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:06:50 #128
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82640525
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik had bijna gefaald door dat hele TD gedoe
Wheheheheheheh
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:07:21 #129
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82640559
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je! Sterkte met wachten
"Guess-beeb, kom d'r uit! Je mama heeft hele mooie nagels met allemaal leuke kleurtjes, die moet je echt zien!"
*roept mee*: Babyyyyyyy!!!!! Kom nou!!!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_82640665
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben om ik heb nog meer nagellakjes gekocht...

donkerpaars, koraalrood, paarsrood en donkerroodroze van herome w.i.c. en twee goedkope van etos met meer glimmertjes, een foute oranje-gouden en een soort donkerroze (de w.i.c. zijn allemaal glanzend effen)

heb net de paarse netjes opgebracht alleen met randjes weghalen hier en daar iets teveel weggehaald. maar dat valt niet zo erg op.

Welcome to the club! We zijn trots op je
pi_82640739
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik had bijna gefaald door dat hele TD gedoe

Eerst meer eens alle untrieds wegwerken jij!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:11:31 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_82640797
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef mirannie het volgende:

@ SQ
Nog wezen sporten vanmorgen? En heb je nog spierpijn gehad van maandag??
Jaaa, en ja Vooral in m'n tetspieren (ben niet gewend die te trainen )
disclaimer
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:13:22 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_82640917
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef beautyfreak het volgende:
[ afbeelding ]

doe eens gek.
Bril-jant

voor MissJ, voor Guess. en voor de faals!
disclaimer
pi_82640928
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jaaa, en ja Vooral in m'n tetspieren (ben niet gewend die te trainen )
Goed bezig!
pi_82640943
Mijn hard groeiende nagels na nagelbijten weer korter gevijld.... jee, wat groeien ze hard.

En er blijft ook zoveel vuil onder zitten . Zal wel zijn omdat er nog een stuk huid van mijn vinger onder zit... Als ze echt weer normaal worden, dus ene groter roze deel hebben, hoop ik daar weer vanaf te zijn.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:14:32 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_82640999
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef Dzjonka het volgende:
Mijn hard groeiende nagels na nagelbijten weer korter gevijld.... jee, wat groeien ze hard.

En er blijft ook zoveel vuil onder zitten . Zal wel zijn omdat er nog een stuk huid van mijn vinger onder zit... Als ze echt weer normaal worden, dus ene groter roze deel hebben, hoop ik daar weer vanaf te zijn.
Ja, wordt echt minder heb ik gemerkt
disclaimer
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:16:21 #137
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82641114
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:

[..]

*roept mee*: Babyyyyyyy!!!!! Kom nou!!!!!!!!
En neem die hele hormonenbende mee naar OUD waar het thuishoort.

Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.

Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_82641155
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef Dzjonka het volgende:

Gewoon lakken, dan zie je het vuil niet..

Ik heb daar nu m'n nagels lang zijn ook minder last van hoor!
pi_82641176
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.

Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Dan kan je beter een van de blogs in de gaten gaan houden ofzo
KIP.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:17:49 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82641203
quote:

[..]

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82641205
quote:

[..]

Tok tok tok tok tok tok
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:17:50 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_82641206
quote:

[..]

Of je doet ff normaal
disclaimer
pi_82641236
quote:

[..]

donderdag 10 juni 2010 @ 22:19:36 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82641308
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Dan kan je beter een van de blogs in de gaten gaan houden ofzo
KIP.
Is het zo moeilijk om ontopic te blijven op een topic op FOK!?
Is het de bedoeling dat mensen die op de hoogte van nagels willen blijven dan maar op moeten zouten naar een andere site?

Flikker toch op zeg, het is al tientallen topics niets anders dan slowchat met hier en daar een foto.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_82641310
Ik twijfel nog steeds over Flip Flop Fantasy...

Bij twijfel niet doen was het toch?
pi_82641354
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is het de bedoeling dat mensen die op de hoogte van nagels willen blijven dan maar op moeten zouten naar een andere site?

Flikker toch op zeg, het is al tientallen topics niets anders dan slowchat met hier en daar een foto.
Ik zeg: plaats een mooie nagelfoto!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:20:54 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_82641383
quote:

[..]

Ik dacht dat actieve users een topic maakten, niet de lurkers. Dus als je er zo veel moeite mee hebt open je toch een topic met je eigen "regels"?
disclaimer
pi_82641565
quote:

[..]

Tja. Ligt eraan, als je alleen foto's wilt zien moet je tegenwoordig niet meer hier zijn. ;o
Ondanks dat er laatst al een discussie was ontstaan omdat er tegenwoordig meer slowchat dan foto's zijn, maar hey. Ik heb al een volle week ChG QT op, wil je dan iedere dag een fucking foto van die nagels hebben?

Ag, vooruit dan maar. Oude foto; maar wel een mooie.

En de reden waarom ik zei dat je beter kan kijken op een blog heeft misschien te maken met het feit dat jij lakjes wilt zien.
Daar zijn die blogs voor, complete verzamelingen met zat lakjes, foto na foto na foto. Dat is toch wat je zoekt?
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2010 @ 22:24:58 #149
43556 miss_dynastie
pi_82641587
quote:
www.temptalia.com
alsjeblieft
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:25:31 #150
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82641605
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik dacht dat actieve users een topic maakten, niet de lurkers. Dus als je er zo veel moeite mee hebt open je toch een topic met je eigen "regels"?
Policy FOK!:
Verder reageer je natuurlijk ontopic

En met al dit geslowchat jaag je eerder nieuwe users weg die totaal geen zin hebben om in zo'n kliek te komen. Hou het simpel en nagelgerelateerd en niet geneuzel over baby's, kwaaltjes en pijntjes, werkgeblaat en ander typisch sc-topicgedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')