Fak man, ik ben kei ontopic bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
QFT!!
Pleurt op met je foute nagelfoto's joh!!
Omg echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn vandaag verstuurd naar jullie, beste Tegan
[ afbeelding ]
Right back at ya!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fak man, ik ben kei ontopic bezig
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, nagelfoto.
(ik vind trouwens dat mijn nagels best mooi lang worden)
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Crientj het volgende:
LIF Feedback topic
Hoop nogmaals dat het zo goed is / duidelijk overkomt.
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
Dan toch een subforumquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het idee goed. Maar alleen foto-topic en SC gaat denk ik niet werken. Er zijn ook ontopic nagelposts zonder pics. Maar de eerste stap is iig gezet.
Webcamquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, ik kan niet zo snel uploaden... camera, computer, verkleinen, uploaden...![]()
Dat was mijn idee, en dat vind ik nog goed. Er zijn echt flink veel nagelmeiden. Ook een hoop die dan eerder zouden posten/die nu wegblijven. Of iig stuk of vijf topics in LIF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan toch een subforum![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft je mond niet te houden heur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:03 schreef kwakz0r het volgende:
en als je een nagel foto, nagel klets, nagelruil, nagelmeeting en nog een nageltopic waarvan ik nooit weet waar t over gaat hebt... vind je dat niet een beetje veel?topic newbe houdt nu haar mond maar snel weer braaf...
morgen foto's van mn paarse nageltjes
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap jequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
talk to the hand bitch
[ afbeelding ]
wel hier posten danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en zometeen ga ik huilen, dat snap je
Post anders ook even in het Feedback topicquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hoeft je mond niet te houden heur.
Maar vind je het niet logischer klinken dan?
Ik bedoel; ik zou het een rotzooi vinden als alles samen in 1 topic zit. Zeker nu we met zo'n grote groep zijn.
Is da nou een dollar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel hier posten dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |