ik zou er best in kunnen lopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:49 schreef Murphy22x het volgende:
merchandise van je favo dope-sealtjes is best fout......
heb jij ergens dat logo in mooie kwaliteit dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef JanKort het volgende:
Google eens op t-shirt ontwerpen. Staan genoeg sites, upload het logo en maak zelf dat shirt![]()
koop zon pakketje packies en scan t logo inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef ijsbrand-simon het volgende:
[..]
heb jij ergens dat logo in mooie kwaliteit dan?
lol die is idd wel droogquote:Op maandag 4 juni 2007 12:15 schreef Murphy22x het volgende:
Ik kwam wel deze tegen:
[afbeelding]
vind ik leuker dan snowseal logo persoonlijk
Ik denk idd dat er niks anders opzitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef JanKort het volgende:
Google eens op t-shirt ontwerpen. Staan genoeg sites, upload het logo en maak zelf dat shirt![]()
Denk dat die wel om is te zetten naar vector om er een mooi shirtje van te laten persen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef ijsbrand-simon het volgende:
http://www.smartshoparnhem.nl/argeweb/downloads/update1495.jpg
dit is de grootste en duidelijkste scan / plaatje die ik kan vinden, bagger dus. Heeft iemand misschien een duidelijkere of goede phoboshopskills?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb um vroeger gehad (10+ jaar geleden
) , in het wit, met een beetje lichte blauwgroenige opdruk.
![]()
Ik kom hier terecht omdat ik zat te googlen op Snowseal T-Shirt, ernstige TVP dit dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |