abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 juli 2010 @ 23:52:40 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_84298353
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe lang heb je het gebruikt?
een maand, 6 weken ongeveer, ik heb echt nooit haaruitval, iig niet meer dan 'normaal' maar nu kwamen er hele bossen uit..

Ik werk niet met kinderen, maar heb zelf wel schoolgaande kinderen, die ook geen luis hebben trouwens
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84298378
Mijn vriendin gebruikt de gele variant (was roze) en heeft lang dik haar dat net over de schouders komt. Ik heb de blauwe variant en heb kort dun futloos haar.

Laten jullie deze reactie deze keer wel staan modjes?
pi_84298655
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:52 schreef moussy het volgende:

[..]

een maand, 6 weken ongeveer, ik heb echt nooit haaruitval, iig niet meer dan 'normaal' maar nu kwamen er hele bossen uit..

Ik werk niet met kinderen, maar heb zelf wel schoolgaande kinderen, die ook geen luis hebben trouwens
Kinderen worden voortdurend gecontroleerd dus bij jeuk denk je dan daaraan omdat je dat voor wilt zijn.

Welke Syoss gebruik(te) je dan?
pi_84298906
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn vriendin gebruikt de gele variant (was roze) en heeft lang dik haar dat net over de schouders komt. Ik heb de blauwe variant en heb kort dun futloos haar.

En daar ben je echt heel erg blij mee? Dit heeft niets met kritiek op Syoss te maken (die heb ik wel en het persoonlijke waarom heb ik uitgelegd) maar je hoeft geen futloos haar te hebben he? Of doet die blauwe Syoss echt iets voor jouw futloze haar?

P.S. de gele variant was niet roze. De gele is op zichzelf staand zonder siliconen, zo heb ik het begrepen.
pi_84299226
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:05 schreef Stali het volgende:

[..]

En daar ben je echt heel erg blij mee? Dit heeft niets met kritiek op Syoss te maken (die heb ik wel en het persoonlijke waarom heb ik uitgelegd) maar je hoeft geen futloos haar te hebben he? Of doet die blauwe Syoss echt iets voor jouw futloze haar?
Ik heb in het begin de shampoo van mijn vriendin gepikt omdat de mijne op was en die van haar wel lekker rook. Sindsdien koop ik een eigen flesje. Omdat mijn haar toch al kort is heb ik nooit last van klittens en heb ook geen powerlift nodig of wat dan ook. Ik koop het omdat het lekker ruikt en er lekker veel inzit wat dus nie snel op is en mijn haar er schoon en fris van wordt.
quote:
P.S. de gele variant was niet roze. De gele is op zichzelf staand zonder siliconen, zo heb ik het begrepen.
Nee ik bedoel dat zij vroeger roze gebruikte en nu de gele. Dit omdat haar haar vroeger langer was en nu korter is zegt ze (of zoiets) en niet omdat ze kaler is geworden of zo

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2010 00:18:34 ]
pi_84299558
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb in het begin de shampoo van mijn vriendin gepikt omdat de mijne op was en die van haar wel lekker rook. Sindsdien koop ik een eigen flesje. Omdat mijn haar toch al kort is heb ik nooit last van klittens en heb ook geen powerlift nodig of wat dan ook. Ik koop het omdat het lekker ruikt en er lekker veel inzit wat dus nie snel op is en mijn haar er schoon en fris van wordt.
[..]

Nee ik bedoel dat zij vroeger roze gebruikte en nu de gele. Dit omdat haar haar langer was vroeger en nu korter zegt ze (of zoiets) en niet omdat ze kaler is geworden of zo
Nee, okay. wrs. ben ik kennelijk allergisch voor een ingredient maar dat neemt niet weg dat ik naar andere ervaringen op zoek ben. Het is als vrouw echt niet leuk om er na een paar maanden voorzichtig achter te komen dat je je haar aan het kwijtraken bent. Lees de OP maar. En dan wordt je wel boos op zo'n product. Helemaal wanneer blijkt dat je niet de enige bent. En corrigeer me maar er is nog nooit reclame voor dit product geweest maar nu de verkoop terugloopt ineens wel dure blokken op tv en ook wordt het almaar goedkoper. Een goed product verkoopt zichzelf en dit leek aanvankelijk ook echt de opzet van Syoss maar het lijkt niet te staan.

Maar dankzij die blauwe Syoss heb je geen futloos haar meer?
pi_84299754
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Neem het was niet het goedje dat ik destijds heb gekregen om te testen
Die ene Elvive die van 5 problemen oplossende shampoo ofzoiets, ik kreeg daar precies dezelfde klachten van. Het leek wel alsof ik mijn haar 30 jaar niet had gekamd, zo klitterig en droog was het.
Overigens heb ik van syoss die gele pot met haarmasker. Het lijkt wel alsof het rare vlekken in mijn haar geeft.
het ene stukje lijkt 'gelig' en het andere weer donkerder.
Ik ben er ook niet echt tevreden mee, kreeg weer last van droog haar, en ben dus inderdaad weer braaf mn lush shampoo'tjes gaan gebruiken.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_84299937
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar dankzij die blauwe Syoss heb je geen futloos haar meer?
Mijn haar is te kort om het effekt van welk powerliftend shampoo ook te merken.
quote:
Nee, okay. wrs. ben ik kennelijk allergisch voor een ingredient maar dat neemt niet weg dat ik naar andere ervaringen op zoek ben. Het is als vrouw echt niet leuk om er na een paar maanden voorzichtig achter te komen dat je je haar aan het kwijtraken bent. Lees de OP maar. En dan wordt je wel boos op zo'n product. Helemaal wanneer blijkt dat je niet de enige bent. En corrigeer me maar er is nog nooit reclame voor dit product geweest maar nu de verkoop terugloopt ineens wel dure blokken op tv en ook wordt het almaar goedkoper. Een goed product verkoopt zichzelf en dit leek aanvankelijk ook echt de opzet van Syoss maar het lijkt niet te staan.
Ik kan me er iets van voorstellen dat je er zo over denkt na het zien van uitvallen van bosjes haren.

Laten we allemaal ook vertellen naar welk merk we nu zijn overgegaan na slechte ervaring met syoss, en of dat hielp.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2010 00:48:30 ]
pi_84372571
ik heb nog 2 flessen te koop voor de liefhebber.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Milf donderdag 22 juli 2010 @ 21:27:28 #85
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_84372899
Ik heb ook Syoss gebruikt voor een aantal weken. Ik geloof de normale variant samen met de cremespoeling. Ik heb lang haar en ik vond mijn haar steeds stugger worden en dof. Toen de flessen leeg waren ben ik weer teruggegaan naar mijn vertrouwde merk Andrelon. Direct merkte ik een groot verschil met hoe zacht en glanzend mijn haar was na het douchen. Voor mij geen Syoss meer. Of ik last van haaruitval had weet ik niet. Wanneer je lang haar hebt zie je sowieso veel haar en lijkt het dus veel wat uitvalt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 21:31:52 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_84373111
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
ik heb nog 2 flessen te koop voor de liefhebber.
smurfensnot van maken!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_84386912
quote:
Direct merkte ik een groot verschil met hoe zacht en glanzend mijn haar was na het douchen.
Zacht en glanzend lang haar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84467405
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef moussy het volgende:

[..]

smurfensnot van maken! *O*
memories O+
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 25 juli 2010 @ 19:56:59 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84478399
Serieus, ik heb ineens veel meer haaruitval dan normaal. :{
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84490407
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef snakelady het volgende:
Serieus, ik heb ineens veel meer haaruitval dan normaal. :{
Hoelang gebruik je die shampoo al? En is je hoofdhuid ook iets gevoeliger dan normaal? Daar begon het bij mij iig wel mee. Niet dat het pijn deed of andere ellende maar het was net even iets gevoeliger. Kreeg ook jeukprikjes op mijn rug na het douchen.
  maandag 26 juli 2010 @ 01:16:31 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84491690
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Hoelang gebruik je die shampoo al? En is je hoofdhuid ook iets gevoeliger dan normaal? Daar begon het bij mij iig wel mee. Niet dat het pijn deed of andere ellende maar het was net even iets gevoeliger. Kreeg ook jeukprikjes op mijn rug na het douchen.
Ja, beetje jeukerig, begon al met het warme weer dus dacht dat het daar door kwam.
Dit is de eerste fles die ik gebruik, denk 4 weken ofzo en was er mijn haren om de dag mee.

morgen maar weer andere shampoo halen dus. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:24:49 #92
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_89618079
Hopelijk relevante kick:

Ben een tijdje geleden begonnen met Syoss te gebruiken, de oranje variant. Heb een aantal weken mooi resultaat gehad, maar mijn hoofdhuid begon te jeuken, en in de afgelopen weken begon ik steeds meer haar te verliezen. Uiteindelijk trok ik het met plukken/plukjes uit mijn haar als ik er onder de douche mijn vingers doorheen haalde.

Op aanraden van mijn zus overgestapt op een andere shampoo (Biosilk, duurder, maar volgens mij zou de shampoo van de Lidl nog beter zijn dan Syoss...) en nu, sinds een week of twee, veel minder jeuk en geen bizar veel haarverlies meer.
In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
pi_89618451
Klote is dat he?

Troost je, je krijgt wel al je haar terug. Ik in ieder geval wel.
Syoss is slim, het is troep die steeds goedkoper wordt en er toch duur uitziet. Kappersimago heeft het. Zal blij zijn als deze rotzooi uit de schappen is.

Let wel even op of je geen allergie gekregen hebt tegen bepaalde bestandsdelen. Dat gebeurde wel bij mij. Prikkende huid etc. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even een poosje overgaan op heel milde shampoo zoals bijv. SebaMed. (Daar heeft het Kruidvat een goedkopere variant van. Huismerk, mintgroen flesje.)
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:41:26 #94
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_89618706
Nou, wat een troep! Verbijsterend eigenlijk, en het lijkt er op dat er weinig aan te doen is. Het spul staat nog steeds gewoon in de winkel, en mensen kopen het nog steeds. Denk dat ik toch maar ga waarschuwen als ik mensen met Syoss bij de kassa zie staan.

Bedankt voor de tip, ik zal het zeker doen, en de andere shampoo nog even op de plank laten staan. Ik ben niet echt een mode- en make-up-persoon, maar ben toch meer gehecht (hehe) aan mijn lange haar dan ik dacht. Better safe than sorry.
In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
pi_89619200
Ben wel benieuwd hoe Biosilk op den duur bevalt. Heb hier twee flessen staan, maar kreeg er na het eerste gebruik al best wel stro van!
pi_89619213
Jezus......ik heb toevallig een paar weken geleden iets van deze shampoo gekocht! Maar omdat ik twee jaar geleden nog een kale kop had door chemokuren zal ik het lot niet verder tarten en de fles vandaag nog weggooien }:|
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_89619232
Ik heb lang krullend haar en een tijdje syoss gebruikt omdat ik een zooi spul gratis had gekregen van het merk. Mijn haar werd er steil en onhandelbaar van en ik heb die meuk dus weggemieterd.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89619261
ow, en gebruik normaal john frieda curl around en dat werkt voor mij prima :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:56:58 #99
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89630848
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
Klote is dat he?

Troost je, je krijgt wel al je haar terug. Ik in ieder geval wel.
Syoss is slim, het is troep die steeds goedkoper wordt en er toch duur uitziet. Kappersimago heeft het. Zal blij zijn als deze rotzooi uit de schappen is.

Let wel even op of je geen allergie gekregen hebt tegen bepaalde bestandsdelen. Dat gebeurde wel bij mij. Prikkende huid etc. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even een poosje overgaan op heel milde shampoo zoals bijv. SebaMed. (Daar heeft het Kruidvat een goedkopere variant van. Huismerk, mintgroen flesje.)
Kappers gebruiken het ook, so much for your 'imago' :')
pi_89631313
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:

[..]

Kappers gebruiken het ook, so much for your 'imago' :')
Dat zegt dan al voldoende. Want je verlaat zo'n zaak altijd met een hoofd vol silliconen. Dan zit het beeldig en glad maar zou je het altijd thuis gebruiken dan krijg je een bos stro of in het geval van Syoss veelvuldig haaruitval.

Smeer jij het gerust in je haar he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')