Wappiequote:Op maandag 5 juli 2010 01:46 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe schoenen nog meevallen.
Mijn favoriete kleurencombinatie (geel,rood en blauw) laat zich beter combineren.
Staat jou ook mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Siral het volgende:
Toevallig genoeg dezelfde jurk die Debsterr hier ook heeft haha![]()
Bij mij valt ie alleen een stuk langer omdat ik zo'n minimens ben
[ afbeelding ]
Hehe thanks. Ja ik heb van die korte pootjes..quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat jou ook mooimaar inderdaad wel een stuk langer haha
! Toffe ketting ook
.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post dan niks
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef vault_tec het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef vault_tec het volgende:vette schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zwarte polo was leuker geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef sancheZ- het volgende:
[ link | afbeelding ]
lekker simpel and i know ik heb manboobs
Gewoon een normaal tshirt, was beter geweest. Ik vind polo's maar niks!quote:
Ik vind die kleur niet zo eerlijk gezegd vandaar dat ik zei zwart. Ik had ook gewoon een t-shirt gedragen hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Gewoon een normaal tshirt, was beter geweest. Ik vind polo's maar niks!
Maar die kleur van de polo vind ik wel heel leuk. En die jeans ziet er tof uit
En compleet verrotte allstars zijn altijd goed haha!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef vault_tec het volgende:Wat een kleine lussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder prima outfit
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ben zelf ook wat dik en dan moet je rekening houden met wat je aantrekt. Als je hier al post "ik heb manboobs..." Trek wat aan wat een betere fit bij jouw figuur heeft, dus lekkerder zit en waardoor je wat meer uit gaat stralenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef sancheZ- het volgende:
[ link | afbeelding ]
lekker simpel and i know ik heb manboobs
Kleine lussen zijn de shit.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een kleine lussenVerder prima outfit
Dat is het, je kan shit dragen die je rondingen accentueren of je zo kleden dat het minder opvalt.quote:
Truequote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is het, je kan shit dragen die je rondingen accentueren of je zo kleden dat het minder opvalt.
En sinji
Juist omdat je korte benen hebt, had je er in dit geval veel beter een klein hakje onder aan kunnen doen. Het ziet er een beetje lomp uit zo, zonde van dat leuke jurkje!!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook hakken, die er leuk onder passen. Alleen die doe ik niet aan als ik toch maar wat thuis zit haha!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Juist omdat je korte benen hebt, had je er in dit geval veel beter een klein hakje onder aan kunnen doen. Het ziet er een beetje lomp uit zo, zonde van dat leuke jurkje!!
Wanneer je het jurkje nog eens aantrekt, plaats dan eens foto met hakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken, die er leuk onder passen. Alleen die doe ik niet aan als ik toch maar wat thuis zit haha!
Oh en het ziet er niet lomp uit hoorVind ik zelf dan, misschien komt dat zo over op de foto.
classyquote:
Here you goquote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Wanneer je het jurkje nog eens aantrekt, plaats dan eens foto met hakken![]()
Verder draag je uiteraard gewoon waar je jezelf goed in voelt!
Bootehhh! Staat je leuk met die schoenen erbij.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Here you go
Ennuh, ik ben niet zo goed in poseren ofzo...
[ afbeelding ]
Nice anglequote:
Nehhh valt wel mee toch, lijkt zo door de foto vind ik.quote:
Ja, een heule rondequote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een ronde bips!
nope, its the truth.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nehhh valt wel mee toch, lijkt zo door de foto vind ik.
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #67quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, een heule ronde![]()
![]()
[..]
nope, its the truth.
Die dan wel erg op Allstars lijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk geen
't Lijkt zo meer op een ballerina met veter.
Wtf, zo ben ik gewoon!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #67
Dank u
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Nice angle. Kan me idd moeilijk op je outfit concentreren
.
En als ik daar last van heb zullen de mannen het wel heel zwaar hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Siral het volgende:
zucht.. oke kan beter met niks aan posten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |