Juist omdat je korte benen hebt, had je er in dit geval veel beter een klein hakje onder aan kunnen doen. Het ziet er een beetje lomp uit zo, zonde van dat leuke jurkje!!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Siral het volgende:
Toevallig genoeg dezelfde jurk die Debsterr hier ook heeft haha![]()
Bij mij valt ie alleen een stuk langer omdat ik zo'n minimens ben
[ afbeelding ]
Ik heb ook hakken, die er leuk onder passen. Alleen die doe ik niet aan als ik toch maar wat thuis zit haha!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Juist omdat je korte benen hebt, had je er in dit geval veel beter een klein hakje onder aan kunnen doen. Het ziet er een beetje lomp uit zo, zonde van dat leuke jurkje!!
Wanneer je het jurkje nog eens aantrekt, plaats dan eens foto met hakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb ook hakken, die er leuk onder passen. Alleen die doe ik niet aan als ik toch maar wat thuis zit haha!
Oh en het ziet er niet lomp uit hoorVind ik zelf dan, misschien komt dat zo over op de foto.
classyquote:
Here you goquote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Wanneer je het jurkje nog eens aantrekt, plaats dan eens foto met hakken![]()
Verder draag je uiteraard gewoon waar je jezelf goed in voelt!
Bootehhh! Staat je leuk met die schoenen erbij.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Here you go
Ennuh, ik ben niet zo goed in poseren ofzo...
[ afbeelding ]
Nice anglequote:
Nehhh valt wel mee toch, lijkt zo door de foto vind ik.quote:
Ja, een heule rondequote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een ronde bips!
nope, its the truth.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nehhh valt wel mee toch, lijkt zo door de foto vind ik.
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #67quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, een heule ronde![]()
![]()
[..]
nope, its the truth.
Die dan wel erg op Allstars lijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk geen
't Lijkt zo meer op een ballerina met veter.
Wtf, zo ben ik gewoon!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #67
Dank u
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Nice angle. Kan me idd moeilijk op je outfit concentreren
.
En als ik daar last van heb zullen de mannen het wel heel zwaar hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Siral het volgende:
zucht.. oke kan beter met niks aan posten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |